ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Αναβλήθηκε για τον Μάιο η έκθεση Food Expo 2020

Για το τριήμερο 16-17-18 Μαΐου 2020, στο Metropolitan Expo μετατίθεται η έκθεση Food Expo 2020 μετά την εμφάνιση κρουσμάτων κοροναϊού στη χώρα μας.

Την απόφαση να αναβάλλουν την έκθεση Τροφίμων και Ποτών Food Expo 2020 έλαβε η διοργανώτρια εταιρεία Forum A.E.

Ο λόγος είναι η ανησυχία που δημιουργήθηκε από την εμφάνιση κρουσμάτων κοροναϊού στη χώρα μας, η οποία, σύμφωνα με την ανακοίνωση: «καθιστά εξαιρετικά αβέβαιη την επιτυχή έκβαση της επερχόμενης διοργάνωσης» και «θέτει σε πιθανό κίνδυνο την υγεία των συμμετεχόντων στην έκθεση (εκθετών, επισκεπτών, συνεργατών), αλλά και των οικογενειών τους».

Σύμφωνα με την διοργανώτρια εταιρεία, η έκθεση θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 16-17-18 Μαΐου 2020, στο Metropolitan Expo.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η εμφάνιση των πρώτων διαπιστωμένων κρουσμάτων του κορονοϊού (COVID-19) και στη χώρα μας, σε συνδυασμό με τη σημερινή ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας για τη ματαίωση όλων των υπαίθριων συναθροίσεων στην Ελλάδα, δημιουργεί έκτακτες και απρόβλεπτες συνθήκες και καθιστά εξαιρετικά αβέβαιη την επιτυχή έκβαση της επερχόμενης διοργάνωσης της FOOD EXPO. Παράλληλα, οι συνθήκες αυτές θέτουν σε πιθανό κίνδυνο την υγεία των συμμετεχόντων στην έκθεση (εκθετών, επισκεπτών, συνεργατών), αλλά και των οικογενειών τους.

Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη όλα τα παραπάνω και με βαθύ αίσθημα ευθύνης, η διοργανώτρια εταιρεία FORUM AE αποφάσισε να μεταθέσει τις ημερομηνίες διεξαγωγής της FOOD EXPO για το τριήμερο 16-17-18 Μαΐου 2020, στο Metropolitan Expo.

Όλη η ομάδα της FORUM SA συνεχίζει να εργάζεται σκληρά προκειμένου να διασφαλίσει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιτυχή διοργάνωση της έκθεσης».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΨΑ: Αυξημένες πωλήσεις το 2023, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 5 εκατ. το 2024

Η ελληνική εταιρεία παραγωγής και διανομής αναψυκτικών έχει μεγάλα σχέδια για το 2024 μεταξύ αυτών και την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ώστε να καλυφθούν οι επενδύσεις που απαιτούνται.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστρέφει στην αγορά μετά από 10 χρόνια απουσίας το brand της ΑΓΝΟ

Η Ελληνικά Γαλακτοκομεία στοχεύει στο πρώτο εξάμηνο του έτους οι νέοι κωδικοί της ΑΓΝΟ να βρεθούν σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Τα σχέδια για την αξιοποίηση του εργοστασίου της εταιρείας στο Λαγκαδά.