ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Coca-Cola HBC: Θα δοθεί το μέρισμα 0,62 ευρώ- Μέτρα εξοικονόμησης εξόδων

Η εταιρεία επισημαίνει παράλληλα ότι η κίνηση στις αγορές της τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο ήταν ανάλογη των εκτιμήσεων της, ενώ τον Μάρτιο επηρεάζεται από τη σοβαρότητα των περιορισμών στις μετακινήσεις

Ενημέρωση για τον αντίκτυπο από την πανδημία του νέου κορονοϊού δίνει η Coca-Cola HBC, σημειώνοντας ότι εφαρμόζει τα κατάλληλα σχέδια αντιμετώπισης επειγουσών καταστάσεων και συνέχισης της λειτουργίας της προκειμένου να διασφαλίσει ότι τα εργοστάσια και η αλυσίδα εφοδιασμού παραμένουν πλήρως λειτουργικά. 

Η εταιρεία επισημαίνει παράλληλα ότι η κίνηση στις αγορές της τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο ήταν ανάλογη των εκτιμήσεων της, ενώ τον Μάρτιο επηρεάζεται από τη σοβαρότητα των περιορισμών στις μετακινήσεις. "Σε αγορές με σημαντικούς περιορισμούς, όπως η Ιταλία καθώς και η κεντρική και νότια Ευρώπη, η ζήτηση στα κανάλια 'out of home' έχει επηρεαστεί σοβαρά", αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση. Όπως διευκρινίζει στις αγορές αυτές το 'out of home' αντιπροσωπεύει περίπου 35-40% των πωλήσεων. 

Η εταιρεία σημειώνει επίσης ότι εξετάζει μέτρα εξοικονόμησης εξόδων και επανεξετάζει τις στρατηγικές μάρκετινγκ και τις κεφαλαιουχικές επενδύσεις (capex). Αυτές οι δράσεις θα βοηθήσουν να στηριχθεί η κερδοφορία, αναφέρει.

Σημειώνει παράλληλα ότι είναι ακόμα νωρίς για να ποσοτικοποιηθεί ο αντίκτυπος της πανδημίας στα αποτελέσματα του 2020. Δεδομένης της αβεβαιότητας για τη διάρκεια και τον οικονομικό αντίκτυπο της παγκόσμιας πανδημίας, δεν θεωρούμε πλέον ότι είναι σκόπιμο να δοθεί guidance για το τρέχον έτος χρήσης, τονίζει.

Η εταιρεία αναφέρει τέλος ότι το Δ.Σ. συνεχίζει να σχεδιάζει να προτείνει τακτικό μέρισμα 0,62 ευρώ ανά μετοχή στην ετήσια Γενική Συνέλευση των μετόχων. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων 17% στο 9μηνο, οι εκτιμήσεις για το έτος

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.