ΓΔ: 2011.41 -1.32% Τζίρος: 234.01 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:05
Carpo Abu Dhabi

Tο success story της ελληνικής Carpo που πήγε από την Κυψέλη στο Άμπου Ντάμπι

Από ένα μικρό κατάστημα ξηρών καρπών στην Κυψέλη το 1991 η Carpo έγινε διεθνές brand γεύσης, ποιότητας και φιλοξενίας φθάνοντας έως τη Μ. Ανατολή. Τα σχέδια επέκτασης σε Κουβέιτ, Κατάρ, Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία.

Από μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στην Κυψέλη το 1991 έγινε ένα διεθνές δίκτυο καταστημάτων που συνδυάζει τη γεύση, την αισθητική και την αυθεντική φιλοξενία, η Carpo αποτελεί ένα success story της ελληνικής επιχειρηματικότητας. 

Οι αδελφοί Κοντόπουλοι κατάφεραν να μετατρέψουν τους εκλεκτούς ξηρούς καρπούς, τον καφέ και τη σοκολάτα σε εμπειρία ζωής, χτίζοντας ένα brand που σήμερα συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο εκλεπτυσμένα ονόματα γαστρονομικής πολυτέλειας διεθνώς.

Η φιλοσοφία της Carpo, βασισμένη στην ποιότητα, την αυθεντικότητα και τη συνέπεια, καθόρισε από νωρίς τη διαδρομή της. 

Το 2011, μέσα στην καρδιά της οικονομικής κρίσης, το πρώτο κατάστημα στο Κολωνάκι εγκαινίασε ένα νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας: έναν χώρο εμπειρίας, όπου η φρεσκάδα των προϊόντων, η αισθητική του περιβάλλοντος και η προσωπική επαφή με τον πελάτη συνέθεσαν μια νέα αντίληψη για το τι σημαίνει «πολυτέλεια». Η επιτυχία ήταν άμεση και οδήγησε στη δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου στην Αθήνα, από την Κηφισιά και τη Γλυφάδα έως το Golden Hall, το Ψυχικό και το Attica.

 

Η εξωστρέφεια ήρθε φυσικά. Το 2013, η Carpo βγήκε από τα ελληνικά σύνορα, ανοίγοντας το πρώτο της κατάστημα στο Λονδίνο. Το βρετανικό κοινό αγκάλιασε αμέσως το brand, αναγνωρίζοντας τη συνέπεια, την ποιότητα και τον διακριτικό χαρακτήρα των χώρων. Ακολούθησαν νέα σημεία ενώ το 2023 το αρχικό κατάστημα μεταφέρθηκε στη Glasshouse Street, επιβεβαιώνοντας την ισχυρή παρουσία της εταιρείας στην καρδιά της βρετανικής πρωτεύουσας.

Από το Ντουμπάι στο Αμπου Ντάμπι

Η επιτυχία του Λονδίνου αποτέλεσε το εφαλτήριο για τη Μέση Ανατολή. Το 2022, η Carpo εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στο Dubai Mall — έναν από τους πιο πολυσύχναστους και πολυτελείς προορισμούς παγκοσμίως — συστήνοντας τη φιλοσοφία της σε ένα νέο, απαιτητικό κοινό. 

Η απήχηση ήταν τέτοια, ώστε μόλις τρία χρόνια αργότερα, τον Οκτώβριο του 2025, η εταιρεία άνοιξε τις πόρτες του νέου της καταστήματος στο Marina Mall του Άμπου Ντάμπι, στο Luxury District της πρωτεύουσας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Το νέο κατάστημα σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξη του carpo στη Μέση Ανατολή. Μετά την επιτυχημένη λειτουργία του πρώτου καταστήματος στο The Dubai Mall, ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα του κόσμου, το carpo φέρνει τώρα τη χαρακτηριστική ταυτότητα του brand, συνδυασμό ζεστασιάς, κομψότητας και υψηλής αισθητικής, στην καρδιά της πρωτεύουσας.

Carpo Abu Dhabi

«Η επέκταση του Carpo στο Άμπου Ντάμπι αποτελεί μια στρατηγική κίνηση ανάπτυξης για εμάς», δήλωσε ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, Κώστας Κοντόπουλος. «Νιώθω ιδιαίτερη τιμή που ερχόμαστε πιο κοντά στο όραμά μας, διατηρώντας σταθερές τις αξίες του σεβασμού, της φροντίδας και της υψηλής ποιότητας που χαρακτηρίζουν κάθε εμπειρία Carpo».

Το νέο κατάστημα στο Άμπου Ντάμπι, σε συνεργασία με την Alabbar Enterprises and Another, αποπνέει τον διαχρονικό χαρακτήρα του brand. Η ανάπτυξη στη Μέση Ανατολή ενισχύεται περαιτέρω από την στρατηγική συνεργασία με την Americana Restaurants International, έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους εστίασης της περιοχής. 

Η συμφωνία προβλέπει τη δημιουργία νέων καταστημάτων σε Κουβέιτ, Κατάρ, Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία — αγορές που τα προϊόντα υψηλής ποιότητας του Carpo αναγνωρίζονται.

Carpo Abu Dhabi

Ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα

Παράλληλα, η Carpo διατηρεί ισχυρή παρουσία και στην Ελλάδα, με τη θυγατρική Carpo Ψυχικού Α.Ε. που συνδέεται με το δίκτυο καταστημάτων του ομίλου, να σημειώνει εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα το 2024. 

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις, η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών 10,66 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά περίπου 12% σε σχέση με το 2023 που ήταν στα 9,541 εκατ. ευρώ -σ.σ. το 2022 ήταν στα 6,677 εκατ. ευρώ-, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 1,14 εκατ. ευρώ έναντι 513.000 ευρώ.

Τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 1,329 εκατ. ευρώ, με σημαντική ενίσχυση σε σχέση με τα 588 χιλ. ευρώ του 2023, χάρη στη συσσώρευση κερδών εις νέο (1,16 εκατ. ευρώ) και στη συγκράτηση λειτουργικών εξόδων.

Η Carpo Ψυχικού, εμφανίζει ενεργητικό 4,19 εκατ. ευρώ, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα εκτινάχθηκαν στα 1,336 εκατ. ευρώ από μόλις 349.749 ευρώ το 2023.

Τρεις δεκαετίες μετά το ξεκίνημά της, η Carpo συνεχίζει να εκπροσωπεί με επιτυχία το ελληνικό επιχειρηματικό πνεύμα στο διεθνές προσκήνιο. Από την Κυψέλη έως το Κολωνάκι, το Λονδίνο, το Ντουμπάι και πλέον το Άμπου Ντάμπι, η εταιρεία αποδεικνύει πως η ποιότητα, η συνέπεια και η αυθεντικότητα μπορούν να μετατρέψουν ένα απλό προϊόν σε παγκόσμιο σύμβολο γεύσης και αισθητικής.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μπενόπουλος
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Γ. Μπενόπουλος (CAFETEX): Τι κρύβει η ξέφρενη άνοδος των τιμών του καφέ

Σε συνέντευξη στο BD, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της CAFETEX εξηγεί τους παράγοντες που οδηγούν στα ρεκόρ διεθνών τιμών, μιλά για τη σχέση των Ελλήνων με τον καφέ και αναφέρεται στη συνεχή επέκταση των δραστηριοτήτων του ομίλου.
take away-kafes
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Να μείνει στο 13% ο ΦΠΑ στον καφέ ζητούν οι επαγγελματίες της εστίασης

Η ΠΟΕΣΕ υπογραμμίζει ότι η αύξηση του ΦΠΑ σε καφέ και μη αλκοολούχα ποτά δεν είναι τίποτα άλλο από μέτρο καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα την στιγμή μάλιστα που τα δημόσια έσοδα συνεχώς αυξάνονται.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βενέτης: Το σχέδιο για τα παγωτά Δωδώνη και η περιπέτεια στη Βοιωτία

Με επενδύσεις 15 εκατ. και στόχο την ανάπτυξη δικτύου 12 καταστημάτων, η Βενέτης στοχεύει στην αναγέννηση της ιστορικής βιομηχανίας παγωτού. Έντονη δυσαρέσκεια της διοίκησης για το μπλοκάρισμα μεγάλης επένδυσης στη Βοιωτία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Café Femenino: Η εταιρεία που στηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα

Το κατάστημα της Café Femenino που άνοιξε στην Αθήνα αποτελεί το πρώτο σημείο της αλυσίδας στην Ευρώπη ενώ είναι και το πρώτο παγκοσμίως που θα μπορεί να πουλάει τον καφέ γυναικείων συνεργατικών σχημάτων καλλιέργειας στη λιανική αγορά.
STOA AGORA
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα εποχή για τη Στοά Αρσακείου και αναγέννηση του κέντρου της Αθήνας

Με επένδυση 20 εκατ. ευρώ, η Legendary Food δίνει νέα πνοή στη Στοά Αρσακείου, δημιουργώντας έναν πολυχώρο φιλοδοξώντας να συνδέσει πολιτισμό, γεύση και εμπορική δραστηριότητα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.
Καφές Dimello σε ποτήρι
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

KAFEA TERRA και incommon: Η βιωσιμότητα στο επίκεντρο μέσα από τον καφέ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ, η KAFEA TERRA και η περιβαλλοντική οργάνωση incommon πραγματοποίησαν δράση zero coffee waste στον Πειραιά, αναδεικνύοντας την αξία της κυκλικής οικονομίας και τη δυνατότητα μετατροπής των υπολειμμάτων καφέ σε πολύτιμους πόρους.