ΓΔ: 2104.21 -0.08% Τζίρος: 165.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φωτο: Shutterstock

Έξυπνη εφαρμογή από ΔΕΔΔΗΕ για την δήλωση βλαβών

Δύο νέες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσίασε ο ΔΕΔΔΗΕ, για την ταχύτερη διευθέτηση των προβλημάτων τους.

Συνεχίζεται το πλάνο εκσυγχρονισμού του ΔΕΔΔΗΕ που δημιούργησε δυο νέες υπηρεσίες για την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.

Η πρώτη είναι η εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης», που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες από το site του, στην οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν, πλέον, με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Η δεύτερη υπηρεσία συνίσταται στο ότι οι πελάτες μπορούν, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

«Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία του ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει την αναβάθμισή τους, στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του», αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, ο ΔΕΔΔΗΕ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λογαριασμός ρεύματος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Βροχή» καταγγελιών για αδικαιολόγητες χρεώσεις σε λογαριασμούς ρεύματος

Πάνω από 1.500 καταγγελίες για υπέρογκες και λανθασμένες χρεώσεις ρεύματος καταγράφει η ΕΚΠΟΙΖΩ. Οι πολίτες κάνουν λόγο για αθέμιτες πρακτικές, και σφάλματα του ΔΕΔΔΗΕ. Τι ζητά η ΕΚΠΟΙΖΩ για την προστασία των πολιτών.
λογαριασμός ρεύματος επιδοτήσεις
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΔΕΔΔΗΕ: Εντατικοί έλεγχοι για ρευματοκλοπές, που εντοπίζονται οι περισσότερες

Ο ΔΕΔΔΗΕ συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς τους ελέγχους για ρευματοκλοπές. Σε 1.155 ελέγχους έχουν εντοπιστεί πάνω από 200 περιπτώσεις ρευματοκλοπής, με κόστος πάνω από 1 εκατ. ευρώ.
λογαριασμός ρεύματος ενέργεια
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παρατείνεται η υποβολή αιτήσεων για επιδότηση ρεύματος στις επιχειρήσεις

Παρατείνεται για ένα μήνα η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων από τις επιχειρήσεις για την επιδότηση των κυμαινόμενων τιμολογίων ρεύματος για τις επιχειρήσεις τους χειμερινούς μήνες.