Φωτο: Shutterstock

Έξυπνη εφαρμογή από ΔΕΔΔΗΕ για την δήλωση βλαβών

Δύο νέες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσίασε ο ΔΕΔΔΗΕ, για την ταχύτερη διευθέτηση των προβλημάτων τους.

Συνεχίζεται το πλάνο εκσυγχρονισμού του ΔΕΔΔΗΕ που δημιούργησε δυο νέες υπηρεσίες για την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.

Η πρώτη είναι η εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης», που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες από το site του, στην οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν, πλέον, με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Η δεύτερη υπηρεσία συνίσταται στο ότι οι πελάτες μπορούν, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

«Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία του ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει την αναβάθμισή τους, στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του», αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, ο ΔΕΔΔΗΕ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύει τα κανάλια εξυπηρέτησης η ΔΕΗ για την αποφυγή συνωστισμού

Επαναλειτούργησαν σήμερα περισσότερα από 100 καταστήματα της ΔΕΗ με τους καταναλωτές να δημιουργούν ουρές στο κατάστημα της οδού Αριστείδου με την εταιρεία να καλεί να γίνονται οι συναλλαγές μέσω του site της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Απαραίτητος ο συντονισμός των διαχειριστών για επιτυχημένη ενεργειακή μετάβαση

Στο πλαίσιο της τριήμερης συνάντησης «SEERC 6th TAC Meeting & Workshop», ο ΑΔΜΗΕ υποδέχθηκε τους συμμετέχοντες στο Εθνικό Κέντρο Ελέγχου Ενέργειας που εκσυγχρονίστηκε πρόσφατα με την εγκατάσταση ψηφιακών προβολικών συστημάτων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

EuroAfrica: Δυο δεσμευτικές προσφορές για τη διασύνδεση Αιγύπτου-Κύπρου

Η διασύνδεση EuroAfrica Interconnector είναι η «ηλεκτρική λεωφόρος» που διασυνδέει την Αίγυπτο με την Ευρώπη, μέσω της Κύπρου, δημιουργώντας έναν ενεργειακό κόμβο για την Αφρική και τον αραβικό κόσμο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Π. Μυλωνάς: 40 δισ. ευρώ σε επενδύσεις ενεργειακών σχεδίων την επόμενη 10ετία

Ο διευθ. σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας σημείωσε πως η χρηματοδότηση των ενεργειακών επενδυτικών σχεδίων είναι περίπλοκη και είναι έργα μεγάλης κλίμακας και εντάσεως κεφαλαίου.