ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Παιδικά ρούχα
Φωτο: Shutterstock

Επέκταση της αλυσίδας Cool Club με τέσσερα νέα σημεία πώλησης

Στο portfolio του ομίλου Καφούνη έχει προστεθεί η αλυσίδα παιδικών ρούχων Cool Club, με προοπτική δυναμικής ανάπτυξης. Προσφέρει εξαιρετικά ανταγωνιστικά είδη ένδυσης ειδικά για τις ηλικίες έως 12 ετών.

Σε περαιτέρω επέκταση της παρουσίας του στην αγορά της παιδικής ένδυσης προχωράει ο όμιλος επιχειρήσεων Καφούνη, διακρίνοντας σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης στον κλάδο των παιδικών ειδών, παρά την πανδημία. Ειδικότερα, προγραμματίζεται το άνοιγμα τεσσάρων νέων σημείων της αλυσίδας Cool Club, στο εμπορικό κέντρο The Mall καθώς και στην πόλη της Χαλκίδας, στον Πύργο και στην Καλλιθέα. Ο όμιλος λειτουργεί ήδη τρία καταστήματα της εν λόγω αλυσίδας, ενώ περαιτέρω λειτουργούν πέντε συνολικά καταστήματα της αλυσίδας παιδικών ειδών Kidscom, στον Άλιμο, την Αγ. Παρασκευή και το Μαρούσι καθώς και δύο σημεία στην Κύπρο. 

Η εταιρεία Kidscom SA αποτελεί τμήμα του ομίλου επιχερήσεων Καφούνη, ο οποίος έχει μακρόχρονη παρουσία στην ευρύτερη αγορά της αυτοκίνησης ήδη από την δεκαετία του ’50. Έτσι, εκτός της Kidscom, ο όμιλος περιλαμβάνει τις εταιρείες Kafounis Motorsport (εισαγωγή κι αντιπροσώπευση αυτοκινήτων και μοτοσικλετών), ΚΕΜΑ Κατασκευαστική (κατασκευές ανταλλακτικών),  Automotive Solutions (ηλεκτροκίνηση), και Jas Εκμετάλλευση Ακινήτων, η οποία ασχολείται με την κατασκευή και εκμετάλλευση ακινήτων, έχοντας ήδη στο ενεργητικό της τρία πολυόροφα επαγγελματικά κτίρια στο κέντρο της Αθήνας. Στο portfolio του ομίλου προστίθεται πλέον και η αλυσίδα παιδικών ρούχων Cool Club, ως ξεχωριστή εταιρεία, με προοπτική δυναμικής ανάπτυξης, καθώς προσφέρει εξαιρετικά ανταγωνιστικά είδη ένδυσης ειδικά για τις ηλικίες έως 12 ετών. 

Όπως σημειώνει στο BusinessDaily ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου -και πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας- κ. Σταύρος Καφούνης, το 2020 έκλεισε με αύξηση σε διψήφιο ποσοστό των πωλήσεων σε ό,τι αφορά τον κλάδο παιδικών ειδών, με τον συνολικό τζίρο να υπερβαίνει τα 3,3 εκατ ευρώ και τα κέρδη να αυξάνονται επίσης με διψήφιο ποσοστό συγκριτικά με το 2019. Η θετική πορεία αποδίδεται σε σημαντικό βαθμό στην συμβολή των ηλεκτρονικών πωλήσεων, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 100% σε ετήσια βάση. Εκτίμηση του κ. Καφούνη αποτελεί η διατήρηση σημαντικού τμήματος των εσόδων από το ψηφιακό κανάλι, καθώς η πανδημία έχει επιφέρει αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων οι οποίες θα έχουν διάρκεια. Ο ίδιος εκφράζει επίσης την αισιοδοξία του για την εξέλιξη των μεγεθών της εταιρείας και φέτος, στην βάση της σχετικά μικρής ελαστικότητας που χαρακτηρίζει τη ζήτηση των προϊόντων της. 

Σημειώνεται ότι η Kidscom έκλεισε την χρήση του 2019 με πωλήσεις ελαφρά μειωμένες κατά 1,5%, συνολικού ύψους 3,01 εκατ ευρώ, και υπερδιπλάσια κέρδη πρό φόρων, ύψους 127.018 ευρώ, έναντι κερδών ύψους 74.503 ευρώ το 2018. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.