ΓΔ: 878.76 -0.45% Τζίρος: 44.15 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:04 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Παιδικά ρούχα
Φωτο: Shutterstock

Επέκταση της αλυσίδας Cool Club με τέσσερα νέα σημεία πώλησης

Στο portfolio του ομίλου Καφούνη έχει προστεθεί η αλυσίδα παιδικών ρούχων Cool Club, με προοπτική δυναμικής ανάπτυξης. Προσφέρει εξαιρετικά ανταγωνιστικά είδη ένδυσης ειδικά για τις ηλικίες έως 12 ετών.

Σε περαιτέρω επέκταση της παρουσίας του στην αγορά της παιδικής ένδυσης προχωράει ο όμιλος επιχειρήσεων Καφούνη, διακρίνοντας σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης στον κλάδο των παιδικών ειδών, παρά την πανδημία. Ειδικότερα, προγραμματίζεται το άνοιγμα τεσσάρων νέων σημείων της αλυσίδας Cool Club, στο εμπορικό κέντρο The Mall καθώς και στην πόλη της Χαλκίδας, στον Πύργο και στην Καλλιθέα. Ο όμιλος λειτουργεί ήδη τρία καταστήματα της εν λόγω αλυσίδας, ενώ περαιτέρω λειτουργούν πέντε συνολικά καταστήματα της αλυσίδας παιδικών ειδών Kidscom, στον Άλιμο, την Αγ. Παρασκευή και το Μαρούσι καθώς και δύο σημεία στην Κύπρο. 

Η εταιρεία Kidscom SA αποτελεί τμήμα του ομίλου επιχερήσεων Καφούνη, ο οποίος έχει μακρόχρονη παρουσία στην ευρύτερη αγορά της αυτοκίνησης ήδη από την δεκαετία του ’50. Έτσι, εκτός της Kidscom, ο όμιλος περιλαμβάνει τις εταιρείες Kafounis Motorsport (εισαγωγή κι αντιπροσώπευση αυτοκινήτων και μοτοσικλετών), ΚΕΜΑ Κατασκευαστική (κατασκευές ανταλλακτικών),  Automotive Solutions (ηλεκτροκίνηση), και Jas Εκμετάλλευση Ακινήτων, η οποία ασχολείται με την κατασκευή και εκμετάλλευση ακινήτων, έχοντας ήδη στο ενεργητικό της τρία πολυόροφα επαγγελματικά κτίρια στο κέντρο της Αθήνας. Στο portfolio του ομίλου προστίθεται πλέον και η αλυσίδα παιδικών ρούχων Cool Club, ως ξεχωριστή εταιρεία, με προοπτική δυναμικής ανάπτυξης, καθώς προσφέρει εξαιρετικά ανταγωνιστικά είδη ένδυσης ειδικά για τις ηλικίες έως 12 ετών. 

Όπως σημειώνει στο BusinessDaily ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου -και πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας- κ. Σταύρος Καφούνης, το 2020 έκλεισε με αύξηση σε διψήφιο ποσοστό των πωλήσεων σε ό,τι αφορά τον κλάδο παιδικών ειδών, με τον συνολικό τζίρο να υπερβαίνει τα 3,3 εκατ ευρώ και τα κέρδη να αυξάνονται επίσης με διψήφιο ποσοστό συγκριτικά με το 2019. Η θετική πορεία αποδίδεται σε σημαντικό βαθμό στην συμβολή των ηλεκτρονικών πωλήσεων, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 100% σε ετήσια βάση. Εκτίμηση του κ. Καφούνη αποτελεί η διατήρηση σημαντικού τμήματος των εσόδων από το ψηφιακό κανάλι, καθώς η πανδημία έχει επιφέρει αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων οι οποίες θα έχουν διάρκεια. Ο ίδιος εκφράζει επίσης την αισιοδοξία του για την εξέλιξη των μεγεθών της εταιρείας και φέτος, στην βάση της σχετικά μικρής ελαστικότητας που χαρακτηρίζει τη ζήτηση των προϊόντων της. 

Σημειώνεται ότι η Kidscom έκλεισε την χρήση του 2019 με πωλήσεις ελαφρά μειωμένες κατά 1,5%, συνολικού ύψους 3,01 εκατ ευρώ, και υπερδιπλάσια κέρδη πρό φόρων, ύψους 127.018 ευρώ, έναντι κερδών ύψους 74.503 ευρώ το 2018. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

calin
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Calin: Καλύπτει τις απώλειες της πανδημίας και επεκτείνει το δίκτυό της

Η εταιρεία ελέγχει στην χώρα μας τις αλυσίδες ένδυσης, εσωρούχων και μαγιώ Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, Falconeri και Tezenis. Συζητήσεις για την επέκτασή της στα εμπορικά κέντρα της Lamda, στο River West και στον νέο εμπορικό προορισμό του Ελληνικού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ευκαιρίες στις ΗΠΑ αναζητεί η Mat Fashion - Έχασε εξαγωγές λόγω πολέμου

Η εταιρεία που παράγει σχεδόν εξ ολοκλήρου τις συλλογές plus size ρούχων της στην Ελλάδα αναζητά νέες αγορές, μετά τη συρρίκνωση της παρουσίας σε Ρωσία και Ουκρανία. Αυξημένος ο τζίρος του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ekptoseis, Sales, Discounts
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μεγάλες προσδοκίες για τις εκπτώσεις, τονωτική ένεση στην αγορά

Σε συνέχεια ενός θετικού δευτέρου τριμήνου ως προς την αγοραστική κίνηση, ο εμπορικός κόσμος προσδοκά σε ακόμη καλύτερες επιδόσεις κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων με σημαντικές μειώσεις στις τιμές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Pink Woman: Επιστροφή σε κερδοφορία, επέκταση δικτύου καταστημάτων

Κατά 48% αυξήθηκε ο τζίρος το 2021. Δυναμικά συνεχίζεται η επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων, καθώς προστέθηκαν 20 νέα σημεία πώλησης Pink Woman από το 2020 έως σήμερα, ξεπερνώντας συνολικά τα 100.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αποδίδει καρπούς η στρατηγική της Nike για απευθείας πωλήσεις

Εκτόξευση των ηλεκτρονικών πωλήσεων της αμερικανικής εταιρείας κατά 54% το α' τρίμηνο, ενώ «πάγωσε» η αύξηση των πωλήσεων χονδρικής. Διατηρούν συνεργασία οι Intersport και Athlete’s Foot του ομίλου Φουρλή.