ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
emporio, eshop, e-commerce
Φώτο: Shutterstock

Η Softweb αναβαθμίζει το ηλεκτρονικό κατάστημα των βιβλιοπωλείων Ιανος

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Ιανός θα αναβαθμιστεί με την χρήση της λύσης Softweb B2C E-Commerce ώστε να εξιδανικευτεί η καταναλωτική εμπειρία του πελάτη.

Η πρωτοποριακή και επιτυχημένη επιχείρηση στον χώρο του πολιτισμού και του βιβλίου, Ιανός Α.Ε., ήταν από τις πρώτες εταιρείες που υιοθέτησαν τη νέα λύση Softweb B2C E-Commerce, και έχοντας την εταιρεία τεχνολογίας στο πλευρό της από τον Νοέμβριο του 2018 προχωράει στην αναβάθμιση του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Η Ιανός, όντας ήδη χρόνια στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου είχε την εμπειρία να εντοπίσει τα σημεία που έχρηζαν βελτίωσης στη ψηφιακή της παρουσία και να αναγνωρίσει τον ιδανικό τεχνολογικό συνεργάτη. Είχε την ανάγκη από ένα πολυδιάστατο εργαλείο που θα συνδύαζε την εύκολη διαχείριση και τον συγχρονισμό ενός τεράστιου όγκου δεδομένων με την βελτιστοποίηση του ταξιδιού του καταναλωτή.

Η Εμπορική Διευθύντρια της Ιανός Α.Ε., Μαρία Λιαποπούλου, επισφραγίζει την στρατηγική συνεργασία της Ιανός με την Softweb αναφέροντας πως «με την εταιρία SOFTWEB - ADAPTIVE I.T. SOLUTIONS, συνεργαζόμαστε από τον Νοέμβριο του 2018. Στο πλαίσιο, όμως, του ψηφιακού της μετασχηματισμού η Ιανός Α.Ε. θέλησε να αναβαθμίσει το υφιστάμενο ηλεκτρονικό της κατάστημα, προκειμένου να επωφεληθεί από τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει η λύση της Softweb B2C E-Commerce. Βασική πρόκληση αποτέλεσε η εξιδανίκευση της καταναλωτικής εμπειρίας του πελάτη λιανικής. Το αποτέλεσμα δικαίωσε την επιλογή μας, αφού έχουμε πετύχει την πολύπλευρη πληροφόρηση του σύγχρονου αναγνώστη καθώς και την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών που τον μετατρέπουν σε πιστό πελάτη της Ιανός Α.Ε».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οκτώ στους δέκα Έλληνες αγοράζουν online από χώρες εκτός ΕΕ

Ο ΣΕΛΠΕ δημοσιοποίησε έρευνα της NielsenIQ, που καταγράφει πρώτη φορά το εύρος, τα κίνητρα και τις συνήθειες στη χρήση ασιατικών πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου από Έλληνες, δείχνοντας πολύ υψηλή διείσδυση στη χώρα.
Λογότυπα Temu και Shein
ΔΙΕΘΝΗ

Παρίσι: Υποχρεωτική επαλήθευση ηλικίας στη Shein μετά από δικαστική απόφαση

Δικαστήριο στο Παρίσι υποχρεώνει τη Shein να εφαρμόζει αυστηρή επαλήθευση ηλικίας για προϊόντα ενηλίκων, επιβάλλοντας πρόστιμο 10.000 ευρώ ανά παράβαση, ενώ απέρριψε αίτημα προσωρινής αναστολής λειτουργίας της πλατφόρμας.
Επιχειρηματίας σε εκδήλωση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τσιόδρας: Κενά στην προστασία καταναλωτών και αθέμιτες πρακτικές στην ΕΕ

Την ανάγκη αυστηρότερης εφαρμογής της ευρωπαϊκής νομοθεσίας και ενίσχυσης των ελέγχων απέναντι σε επικίνδυνα προϊόντα και αθέμιτες πρακτικές ανέδειξε ο Δημήτρης Τσιόδρας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Συσκευή IRIS σε χέρι
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

IRIS: 120 εκατ. συναλλαγές - 11 δισ. ευρώ και πρωτιά για την Ελλάδα

Η Ελλάδα είναι πρώτη στην Ευρώπη σε καθολική αποδοχή άμεσων πληρωμών σε όλα τα σημεία πώλησης, σύμφωνα με στοιχεία της ΔΙΑΣ. Το έργο «IRIS Παντού» προσφέρει πληρωμές Account to Account σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα.
Κυβερνοέγκλημα προειδοποίηση υπολογιστή
ΔΙΕΘΝΗ

Νότια Κορέα: Παραιτήθηκε CEO κολοσσού e-commerce μετά από διαρροή δεδομένων

Ο διευθύνων σύμβουλος της Coupang παραιτήθηκε, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για διαρροή δεδομένων που επηρέασε περισσότερους από 33 εκατ. πελάτες. Η Coupang είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα e-commerce στη Νότια Κορέα.