ΓΔ: 867.71 -0.42% Τζίρος: 153.21 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Τρ. Πειραιώς: Στη Λάρισα το 10ο ηλεκτρονικό κατάστημά της

Νέο ηλεκτρονικό κατάστημα εγκαινίασε η Τράπεζα Πειραιώς, το 10ο συνολικά του δικτύου της. Το νέο e-branch βρίσκεται στη Λάρισα και δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Το 10ο ηλεκτρονικό κατάστημά της άνοιξε η Τράπεζα Πειραιώς, στο κέντρο της Λάρισας, επεκτείνοντας αυτού του είδους τη τραπεζική εξυπηρέτηση και στους πελάτες της στη Θεσσαλία.

Το νέο e-branch, που βρίσκεται στη οδό Κύπρου 72, δίνει πλέον τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της Λάρισας, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Παράλληλα, το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές έως τις 20:30, καθώς και το Σάββατο, στοχεύει στην ενίσχυση και στήριξη της τοπικής αγοράς.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η τράπεζα, οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό για να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες σε αυτό υπηρεσίες, να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή στα αυτοματοποιημένα μηχανήματα, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και των ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και για να λύσουν οποιαδήποτε απορία σχετικά με τραπεζικά προϊόντα και διαδικασίες.

Μερικές από τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στα e-branch αποτελούν:

  • Το «Ταμείο από απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών κανονικού ταμείου, με την ίδια ευκολία και απλότητα
  • Η online εγγραφή στη winbank
  • Η πραγματοποίηση συναλλαγών στα ATM και easypay του εσωτερικού χώρου 24/7
  • Η δυνατότητα γνωριμίας με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας (exhibition area)
  • Η πραγματοποίηση συναντήσεων για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ειδικό χώρο του meeting room
  • Η χρήση των διαθέσιμων στο κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablet) με στόχο τη γνωριμία και την εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner)

Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:

  • Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση»
  • Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων
  • Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

  • για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων
  • για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα πραγματοποίησης συναλλαγών ταμείου στην ελληνική νοηματική γλώσσα
  • για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση»
Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Trapeza Peiraios, Vlachopoulos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βλαχόπουλος: Στρατηγική επιλογή της Πειραιώς η στήριξη του τουρισμού

Όπως τόνισε ο γενικός διευθυντής, επικεφαλής εταιρικής τραπεζικής της Πειραιώς, η επόμενη ημέρα περιλαμβάνει για τις επιχειρήσεις του τουρισμού νέες επενδύσεις στους τομείς της αποτελεσματικής και υπεύθυνης διαχείρισης των φυσικών πόρων.