ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
milk-protein
Φώτο: Shutterstock

Καινοτομία... Made in Greece στα τρόφιμα: Η υπερπρωτεΐνη της I-M-O-N

Γρήγορη ανάπτυξη σε αγορές του εξωτερικού από την ελληνική νεοφυή επιχείρηση που χρησιμοποιεί μια υπερπρωτεΐνη από τον ορό του αιγοπρόβειου γάλακτος ως βάση για νέα προϊόντα υγιεινής διατροφής.

Με «όπλο» μια υπερπρωτεΐνη που έχει γίνει αποδεκτό ότι συμβάλλει στη ρύθμιση του μεταβολικού στρες, η ελληνική εταιρεία I-M-O-N έχει δημιουργήσει σειρές προϊόντων που ήδη τοποθετήθηκαν στις αγορές Καναδά και Αγγλίας, ενώ σύντομα θα διατεθούν στις αγορές των σκανδιναβικών χωρών και το επόμενο διάστημα θα γίνει προσπάθεια να τοποθετηθούν σε Μέση Ανατολή, Κίνα και Αυστραλία.

«Η τάση της υγιεινής διατροφής ήταν εκεί, αλλά εμείς οι Έλληνες ξυπνήσαμε αργά δυστυχώς», σημειώνει στο Business Daily η κα. Ειρήνη Πατσιούρα, Executive Manager της I-M-O-N Group τονίζοντας πως «τα προϊόντα μας μέσα σε 6 μήνες έχουν κάνει θραύση σε ώριμες αγορές όπως της Βορείου Ευρώπης και τον Καναδά. Στη Σκανδιναβία ξεκινάμε από τον επόμενο μήνα πολύ δυναμικά. Κάναμε μια πρώτη προσέγγιση πριν το καλοκαίρι και έχουμε πλέον μια πολύ έντονη παρουσία». Η εταιρεία σχεδιάζει ένα εκτενές πλάνο επενδύσεων και εξαγωγών σε τέσσερις ηπείρους, με την κα Πατσιούρα να δηλώνει ότι «το επιτυχημένο μας άνοιγμα στο εξωτερικό επιτεύχθηκε μόλις σε ένα χρόνο και είναι πολύ σημαντικό να ανοίγεις με παρουσία σε τόσο βασικές αγορές. Το 2022 διερευνούμε το άνοιγμα σε Μέση Ανατολή, Κίνα και Αυστραλία».

Σημειώνει πως στο εξωτερικό υπάρχει έντονη αναζήτηση για υγιεινά προϊόντα, με την Ελλάδα να μπορεί να πρωταγωνιστήσει καθώς έχει βότανα όπως το φασκόμηλο και καρπούς όπως το χαρούπι που έχουν υψηλή διατροφική αξία.

Για την υπερπρωτεΐνη που χρησιμοποιεί η εταιρεία αναφέρει ότι προέρχεται από ένα υποπροϊόν των τυροκομείων που μετασχηματίζεται σε πρώτη ύλη υψηλής προστιθέμενης αξίας. «Αυτή η υπερπρωτεΐνή είναι μοναδική και ιδιαίτερη, έχοντας και αντιφλεγμονώδη δράση. Ο ισχυρισμός υγείας που έχει πάρει είναι ότι ρυθμίζει το μεταβολικό στρες», τονίζει η κα Πατσιούρα και υπογραμμίζει ότι «είναι πολύ δύσκολη διαδικασία να λάβει ένα προϊόν ισχυρισμό υγείας από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ασφάλειας Τροφίμων».

Η εταιρεία έχοντας δημιουργήσει την δικιά της μονάδα παραγωγής στον Άγιο Στέφανο Αττικής, θέλει να αυξήσει την εξαγωγική της παρουσία, δημιουργώντας και νέα προϊόντα, όπως smoothie και εξειδικευμένη σειρά μπισκότων με στοχευμένη δράση. Στο τέλος του χρόνου πρόκειται να κυκλοφορήσει και μια σειρά από cookies για αποτοξίνωση. Όπως δηλώνει η κα Πατσιούρα «έχουμε ανοίξει το δίκτυο εκμετάλλευσης αυτού του ορού, τον απορροφούμε σχεδόν όλο. Ευχή όλων είναι να κάνουμε τόσες πολλές εξαγωγές ώστε να μπορέσουμε να απορροφήσουμε τον ορό από όλα τα τυροκομεία της Μεσογείου», αναφέροντας πως ο ανταγωνισμός στην αγορά κινείται δυναμικά με εταιρείες να το χρησιμοποιούν σε μορφή σκόνης για παιδικό γάλα.

Η Ι-Μ-Ο-Ν τιμήθηκε με τη διάκριση για πράσινη καινοτομία, στον πράσινο Μαραθώνιο Greenathon, AI4GoodChallenge, ανάμεσα σε περισσότερες από 100 εταιρίες που συμμετείχαν, καθώς στα συστατικά των προϊόντων της πέρα από πολύτιμη πρωτεΐνη ορού του αιγοπρόβειου γάλακτος, περιλαμβάνονται και εκχυλίσματα αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών. «Είναι μια τέλεια ιδέα κυκλικής οικονομίας και δεν ήταν τυχαίο ότι βρεθήκαμε ανάμεσα στους 12 καλύτερους. Είναι μια πραγματική καινοτομία αυτό που προσπαθούμε και ήταν μια έτοιμη ιδέα δουλεμένη».

Η εταιρία μόλις πριν από λίγους μήνες μπήκε στο Εθνικό Μητρώο των Νεοφυών Επιχειρήσεων της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Καινοτομίας του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Δημιουργεί και εφαρμογή προσωποιημένης διατροφής

Η εταιρία Ι-Μ-Ο-Ν αποτελεί την πρωτοβουλία μιας πολυεπιστημονικής ομάδας από διακεκριμένους επιστήμονες σε Ελλάδα και εξωτερικό με μεγάλη εμπειρία στη διατροφογενομική, τη μεταβολομική, την εργοφυσιολογία, την εργονομική, την ιατρική αλλά και την ψηφιακή υγεία.

Η ονομασία της είναι το ακρωνύμιο της φράσης: Is Made Of Nature. Από το 2016, αποστολή της είναι η επίτευξη της «ιδανικής» υγείας κάθε ανθρώπου, τροποποιώντας ακόμη και τις πιο αρνητικές παραμέτρους του γενετικού του προφίλ. Η εταιρία παράγει και διαθέτει στην αγορά βιολειτουργικά προϊόντα διατροφής και βρώσιμα καλλυντικά με θεραπευτικές ιδιότητες, που προέρχονται από ελληνικές πρώτες ύλες και παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες διατροφής.

Παράλληλα, δημιουργεί την πρώτη ψηφιακή υπηρεσία διατροφής ακριβείας (με την ονομασία SOMA), με την μορφή  mobile application,  η οποία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να διαμορφώνουν τις διατροφικές τους συνήθειες, ώστε να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή λειτουργία του οργανισμού τους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε νέα εποχή μπαίνει η Εθνική Τράπεζα με αιχμή την υψηλή τεχνολογία

Αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας και αλλαγή της εταιρικής κουλτούρας συνθέτουν τη νέα εταιρική ταυτότητα της Εθνικής Τράπεζας. Τι δηλώνουν Χαρδούβελης και Μυλωνάς για τον επιτυχημένο μετασχηματισμό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεφεύγει από το auditing η Deloitte και ποντάρει στις νέες τεχνολογίες

Στον τομέα της τεχνολογίας επικεντρώνεται η εταιρεία που θέλει να ενισχύσει το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά και να δώσει ώθηση στην καινοτομία. Αλματώδης η ανάπτυξη την τελευταία πενταετία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

To egg δικτυώνεται με πανεπιστήμια και το οικοσύστημα startup του Ισραήλ

Ο επιχειρηματικός επιταχυντής της Eurobank θα συνεργαστεί μεταξύ άλλων με το Cyprus Seeds με στόχο τη διασύνδεση της καινοτόμου ακαδημαϊκής έρευνας και θα ενισχύσει την προσπάθεια για δημιουργία spin off εταιρειών που θα ξεπηδήσουν από τα πανεπιστήμια.
online, trofima, emporio, delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνονται οι ισχυροί του delivery και απειλούν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ

O κλάδος του quick commerce θέλει να «κλέψει» μερίδια από τα σούπερ μάρκετ και επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου των dark stores και φυσικών σημείων, με Wolt και E-food να δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά.