ΓΔ: 858.93 -4.45% Τζίρος: 118.67 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:04 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
pepsi
Φώτο: Shutterstock

Αύξηση τζίρου το 2020 παρά την πανδημία για τη «νέα» PepsiCo Hellas

Σε τροχιά ανάπτυξης η PepsiCo Hellas που δημιουργήθηκε με την απορρόφηση της PEPSICO ΗΒΗ από την TASTY FOODS. Προβλέπει ότι το 2021 θα ξεπεράσει ακόμη και με διψήφια ποσοστά τα μεγέθη του 2019.

Σε αναπτυξιακή πορεία πέρασε η PepsiCo Hellas το 2020, παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία και κατάφερε να σημειώσει αύξηση πωλήσεων και μικτού κέρδους, ωστόσο η αύξηση των εξόδων διάθεσης και των λοιπών εξόδων και απομειώσεων προκάλεσαν πτώση των καθαρών κερδών. Παράλληλα, η εταιρεία αναμένει το 2021 οι οικονομικές της επιδόσεις να είναι πολύ καλύτερες, ξεπερνώντας ακόμα και με διψήφια ποσοστά τα μεγέθη του 2019.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για το 2020, η PepsiCo Hellas αναφέρει πως τα αποτέλεσμα της υλοποίησης του τριετούς στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου της για την ενίσχυση της επιχειρηματικής και οικονομικής θέσης της εταιρίας κρίνονται θετικά μετά και την ολοκλήρωση της  απορροφήσεως της  PEPSICO HBH Μ. ΕΠΕ από την TASTY FOODS ΑΒΓΕ και την μετονομασία της τελευταίας σε PepsiCo Hellas. Σύμφωνα με τη Γενική Διευθύντρια της PepsiCo Hellas, Δέσποινα Τσαγγάρη,, η στρατηγική συγχώνευση σε έναν ενιαίο οργανισμό, θα συμβάλει σημαντικά στο άμεσο μέλλον προς την κατεύθυνση της απλοποίησης, του εξορθολογισμού και της καλύτερης λειτουργίας της οργάνωσης, διαχείρισης και διοίκησης των 2 κλάδων, τροφίμων και αναψυκτικών.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, οι πωλήσεις το 2020 διαμορφώθηκαν σε 120,8 εκατ. ευρώ σημειώνοντας άνοδο κατά 2,82% σε σχέση με το 2019 που είχαν ανέλθει σε 117,49 εκατ. ευρώ. Ωστόσο τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 6,9 εκατ. ευρώ καταγράφοντας πτώση κατά 13% σε σχέση με το 2019, με την μεταβολή αυτή να οφείλεται όπως αναφέρει η εταιρεία, στην αύξηση των εξόδων διάθεσης, καθώς και των λοιπών εξόδων και απομειώσεων.

Παράλληλα, αυξήθηκε κατά 5,43% το μικτό κέρδος, που ανήλθε στα 59.016.648,80 εκατ. ευρώ έναντι των 55.978.539,62 ευρώ που ήταν το 2019. Το αυξημένο κόστος αγοράς εμπορευμάτων που ανήλθε σε 27.393.035,75 έναντι 25.244.495,75 ευρώ επηρέασε το κόστος πωλήσεων που σημείωσε άνοδο 0,45%. Εντούτοις, όπως αναφέρει η Pepsico, η άνοδος των πωλήσεων αιτιολογεί πλήρως την αύξηση του μικτού κέρδους για τη χρήση 2020.

Ο όμιλος PepsiCo Hellas (συμπεριλαμβάνοντας τα αποτελέσματα χρήσεων του 2020 και των 2 εταιριών) έκλεισε στα 158,4 εκατ. ευρώ σε πώλησεις, παρουσιάζοντας μικρή μείωση των εσόδων του κατά 2,3% συγκριτικά με το 2019, με τον τομέα των τροφίμων να αυξάνεται, ενώ των αναψυκτικών να μειώνεται. Παράλληλα, ο όμιλος διατήρησε όλες τις θέσεις εργασίας, ενώ δόθηκαν και επιπλέον οικονομικά κίνητρα στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής του εργοστασίου και του διανεμητικού κέντρου.

Αναπτυξιακή πορεία και επενδύσεις το 2022

Η PepsiCo Hellas το 2022 θα επικεντρώσει τις προσπάθειες της για αναπτυξιακή πορεία ενώ ταυτόχρονα στοχεύει στην ενίσχυση των επενδύσεων που αποσκοπούν τόσο στην ανάπτυξη και παραγωγή νέων προϊόντων. Παράλληλα θα προχωρήσει περαιτέρω στον ψηφιακό μετασχηματισμό της και θα ενδυναμώσει τα εργαλεία προώθησης και πωλήσεων.

Συγκεκριμένα, για το 2021 και 2022, η εταιρία σχεδιάζει:            

  1. Να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο τις οικονομίες κλίμακος και τα εμπορικά πλεονεκτήματα που επιφέρει η συγχώνευση με την εταιρεία PEPSICO-HBH.
  2. Την περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενων προϊόντων, αλλά και την προώθηση νέων που στοχεύουν στις νέες ανάγκες των καταναλωτών για πιο υγιεινή διατροφή. 
  3. Την υλοποίηση συνεργειών και δράσεων για τη μείωση των λειτουργικών της εξόδων, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακος.
  4. Την περαιτέρω υλοποίηση της στρατηγικής ψηφιοποίησης σε όλους τους τομείς, τη δημιουργία νέων ισχυρών και σταθερών συνεργασιών (όπως αυτή για την παραγωγή και διανομή νέου εμφιαλωμένου νερού) καθώς και τη βελτίωση της παραγωγικότητας.
  5. Τη συνέχιση και ενίσχυση των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρίας σε 3 βασικούς άξονες: Υγιής επιχειρηματική ανάπτυξη, Έμφαση στο περιβάλλον και Ανταπόδοση στην κοινωνία.   

Επίσης η PepsiCo Hellas συνεχίζει να βρίσκεται για ακόμη μια χρονιά δίπλα στις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, ενισχύοντας τη συνεργασία της με αναγνωρισμένες ΜΚΟ: «Η Αποστολή», παιδικά χωριά SOS, Make-A-Wish Ελλάδος, κ.α., αλλά ευρισκόμενη κοντά και στους πυρόπληκτους στο πλαίσιο της κοινωνικής υπευθυνότητας, έχοντας ως στόχο την ουσιαστική στήριξη των τοπικών κοινωνιών.

Ταυτόχρονα η PepsiCo Hellas συνεχίζει να επενδύει στην Ανάπτυξη και εκπαίδευση των ταλέντων και δεξιοτήτων των εργαζομένων της μέσα από προγράμματα upskilling και reskilling και επιπλέον ανταποκρίνεται στους νέους τρόπους εργασίας, τόσο μέσω τηλεργασίας, όσο και μέσω της Ψηφιοποίησης.

Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει να ασκεί τις δραστηριότητές της με τρόπο που σέβεται την προστασία του περιβάλλοντος καταβάλλοντας συνεχής προσπάθεια μείωσης του αποτυπώματος. Έχει ενσωματώσει κατάλληλες διαδικασίες στις δραστηριότητές της λειτουργώντας με αίσθημα ευθύνης προς το περιβάλλον προσαρμόζοντας τις επιχειρηματικές της πρακτικές σε θέματα όπως η χρήση 100% ανακυκλώσιμου πλαστικού στα αναψυκτικά της, η ανακύκλωση, η μείωση ενέργειας, η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και η συνεχής εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της.

Η Γενική Διευθύντρια της PepsiCo Hellas, κυρία Δέσποινα Τσαγγάρη, δήλωσε: «Το 2021 αποτελεί το έτος σταδιακής αποκλιμάκωσης της πανδημίας του κορωνοϊού και αποκατάστασης της κανονικότητας.

Η πανδημία του κορωνοϊού επισπεύδει τη διαμόρφωση ενός νέου οικονομικού και κοινωνικού περιβάλλοντος, όπου κυριαρχούν από τη μια η ανάγκη αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής και από την άλλη η απλοποίηση και ταχεία επέκταση των ψηφιακών δραστηριοτήτων. Σε αυτό το πλαίσιο η PepsiCo Hellas υλοποιεί το στρατηγικό επιχειρηματικό της σχέδιο, μέσα και από τη συγχώνευση των δύο εταιριών του Ομίλου στην PepsiCo Hellas -σε έναν ενιαίο οργανισμό-, αξιοποιώντας τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και ενισχύοντας τη θέση της στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, όμως η εταιρία με τη δημοσίευση της Ετήσιας Οικονομικής Έκθεσης για το 2020 σηματοδοτεί και την στρατηγική της στόχευση για ενίσχυση των επενδύσεων στην ανάπτυξη νέων προιόντων και την αύξηση και αναβάθμιση των συνεργασιών με τους έλληνες προμηθευτές και συνεργάτες της.

Υλοποιώντας τη φιλοσοφία της PepsiCo “Winning with Purpose” και στη χώρα μας προσφέρει μία ευρεία γκάμα απολαυστικών τροφίμων και ποτών (ενδεικτικά Lays, Pepsi, Lipton Ice Tea, Ruffles, Doritos, Cheetos, Quaker, Ήβη, Tasty, 7UP)  που απολαμβάνουν οι καταναλωτές σε ολόκληρη τη χώρα. Η PepsiCo Hellas απασχολεί 900 εργαζομένους και διαθέτει μια υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής και διανομής».

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

veneti-monemvasiotis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βενέτης: Μπαίνει στον χώρο του fast food με νέο μοντέλο καταστήματος

Το νέο VENETI GREAT αποτελεί το «πιλοτικό» μοντέλο καταστήματος που ανέπτυξε η εταιρεία προκειμένου να εξάγει ένα concept με ελληνικές και διεθνείς γεύσεις στο εξωτερικό και ειδικότερα στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, των ΗΠΑ και των αραβικών χωρών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κτήμα Λαζαρίδη: Σύμβαση για ομολογιακό δάνειο 2,99 εκατ. με Εθνική Τράπεζα

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση της εταιρείας το ομολογιακό δάνειο είναι διάρκειας δύο ετών και «θα χρησιμοποιηθεί εξ ολοκλήρου για την χρηματοδότηση ποσοστού 100% των δαπανών».