ΓΔ: 829 -0.70% Τζίρος: 17.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:16:07 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Ελλάκτωρ

Στις Άκτωρ - Intrakat το έργο «Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη»

Με το οδικό αυτό έργο προϋπολογισμού 250 εκατ. αναμένεται να αναβαθμιστεί το οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου και ευρύτερα η Δυτική Ελλάδα, ενώ βελτιώνεται σημαντικά και η οδική ασφάλεια.

Τον προσωρινό ανάδοχο για το οδικό έργο «Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη», προϋπολογισμού 250 εκατ. ευρώ. ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ύστερα από την αξιολόγηση των φακέλων των δεσμευτικών προσφορών.

Προσωρινός Ανάδοχος του έργου είναι η Ένωση Προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ - ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Πλέον, αναμένεται η έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών μέχρι το τέλος του έτους.

Υπογραμμίζεται ότι το έργο περιλαμβάνει:

  • Τη βελτίωση και αναβάθμιση περίπου 20 χλμ. υφιστάμενων οδών,
  • Την κατασκευή νέας αρτηρίας σε ένα μήκος περίπου 30 χλμ.,
  • Την προσαρμογή και βελτίωση 7 χλμ. κάθετου οδικού δικτύου,
  • Την κατασκευή νέου παράπλευρου οδικού δικτύου 40 χλμ.,
  • Την κατασκευή 12 γεφυρών
  • Πολλά συνοδευτικά τεχνικά έργα όπως ισόπεδους κόμβους, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.α.
  • Κατασκευή 15 χλμ. τοπικών οδών πρόσβασης.

Με το οδικό αυτό έργο αναμένεται να αναβαθμιστεί το οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου και ευρύτερα η Δυτική Ελλάδα, ενώ βελτιώνεται σημαντικά και η οδική ασφάλεια, επισημαίνει η ανακοίνωση.

Σε δήλωσή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής ανέφερε ότι: «Ακόμα ένας διαγωνισμός ΣΔΙΤ εξελίχθηκε με ταχύτατους ρυθμούς, αποδεικνύοντας ότι η σκληρή δουλειά αποφέρει καρπούς. Στο επίκεντρο της προσπάθειάς μας είναι να προσφέρουμε στους πολίτες δρόμους με υψηλά επίπεδα οδικής ασφάλειας. Το οδικό έργο ‘‘Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη’’ θα εξασφαλίσει γρήγορες και ασφαλείς μετακινήσεις για κατοίκους και επισκέπτες. Παράλληλα, ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που θα κατασκευασθεί, θα συμβάλει αποφασιστικά στη συνολική ανάπτυξη της περιοχής».

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε: «Λίγες ημέρες μετά το Flyover στη Θεσσαλονίκη, ένα ακόμη σημαντικό οδικό έργο μέσω ΣΔΙΤ στην Πελοπόννησο αυτή τη φορά, το έργο ‘‘Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη’’, προϋπολογισμού 250 εκατομμυρίων ευρώ, προχωρά στην επόμενη φάση. Πλέον και σ’ αυτό το έργο έχουμε ανάδοχο. Μέσα στο 2022 θα στηθούν εργοτάξια και θα αρχίσει η κατασκευή του νέου, σύγχρονου αυτοκινητόδρομου που, πέραν των άλλων, θα ενισχύσει την ανάπτυξη στην Πελοπόννησο και σε όλη τη Δυτική Ελλάδα, θα αναβαθμίσει σημαντικά την οδική ασφάλεια και θα εξασφαλίσει στους κατοίκους και τους επισκέπτες ταχύτητα και άνεση στις μετακινήσεις».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΤΕΡΝΑ, Ακτωρ και Intrakat αναλαμβάνουν την επέκταση της Λ. Κύμης

Το έργο ύψους 434 εκατ. ευρώ είχε σχεδιαστεί εδώ και δυο δεκαετίες αλλά έμενε μπλεγμένο με τις υπόλοιπες επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Περίπου 30.000 οδηγοί εκτιμάται πως θα χρησιμοποιούν το νέο οδικό άξονα καθημερινά.
ellaktor_office
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ελλάκτωρ: Καθήκοντα CEO στην ΑΚΤΩΡ αναλαμβάνει ο Χρ. Παναγιωτόπουλος

Διοικητικές αλλαγές στον ΑΚΤΩΡ με τον κ. Απόστολο Τζάβελλο να αναλαμβάνει τη θέση του Επιχειρησιακού Διευθυντή (Chief Operating Officer), ενώ παραμένει ως σύμβουλος διοίκησης ο κ. Γεώργιος Κωτούλας.
intrakat
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Intrakat: Αισιοδοξία για τις μελλοντικές προοπτικές του κατασκευαστικού κλάδου

Έντονη αισιοδοξία εκφράζει η κατασκευαστική εταιρεία Intrakat, σχετικά με τις προοπτικές του κατασκευαστικού κλάδου στην Ελλάδα, με δεδομένη την βελτιωμένη εικόνα του κόστους και των εσόδων των έργων.
intrakat
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην Intrakat το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας - Βόλου

Το σημαντικό έργο ηλεκτροκίνησης Λάρισα- Βόλου , ύψους 42,4 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 36 μήνες και πρόκειται να αναβαθμίσει το σιδηροδρομικό δίκτυο καθώς και την ασφάλεια του επιβατικού κοινού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΡΓΟΣΕ: Συμφωνία με την ΙΝΤΡΑΚΑΤ για τη γραμμή Λάρισα - Βόλος

Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 82,89 εκατ. ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες, με στόχο την έναρξη λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής αναβαθμισμένης με ηλεκτροκίνησης το 2025.