ΓΔ: 1447.82 1.93% Τζίρος: 137.17 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Στην αρένα του ηλεκτρονικού εμπορίου μπαίνουν και τα ΕΛΤΑ

Σε αντίθεση με τις διαθέσιμες πλατφόρμες όπου η χρέωση γίνεται κλιμακωτά με ποσοστό επί του τζίρου, η πρόταση της ΕΛΤΑ Courier προς τις επιχειρήσεις προσφέρεται με τη μορφή ετήσιας σταθερής συνδρομής.

Έχοντας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το δίκτυο διανομής και τις χαμηλότερες χρεώσεις η ΕΛΤΑ Courrier θέλει να κάνει ένα δυναμικό βήμα προς τη νέα εποχή που διαμορφώνεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την αγορά των ταχυδρομικών υπηρεσιών με την δημιουργία ενός νέου marketplace.

Το νέο marketplace με την ονομασία ecouriermarket.com προσφέρει άμεση πρόσβαση στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων με σταθερό, χαμηλό κόστος με τη μορφή ετήσιας συνδρομής.

Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται δεν απαιτείται να διαθέτουν το δικό τους e-shop. Αυτό αναλαμβάνεται δωρεάν από την υπηρεσία του ecouriermarket.gr. η οποία προσφέρει και μοναδικό SUBDOMAIN για κάθε έμπορο, δωρεάν, χωρίς ετήσιο κόστος. Η νέα πλατφόρμα, συγκεντρώνει σε ένα σημείο προϊόντα και προσφορές από διαφορετικά  καταστήματα και ενσωματώνει τη διαδικασία της παραγγελίας στο σύστημα διανομής της ΕΛΤΑ Courier, φέρνοντας τα προϊόντα πιο γρήγορα στον καταναλωτή.

Το ecouriermarket.gr βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία από τις αρχές του μήνα, έχοντας ήδη ενσωματώσει στις πρώτες επτά ημέρες της δοκιμαστικής του λειτουργίας 90 καταστήματα, ενώ μέχρι το τέλος του μήνα υπολογίζεται ότι θα έχουν ενσωματωθεί άλλα 50 και πλέον καταστήματα με τον συνολικό αριθμό προϊόντων να φτάνει το 1.000.000

Σε αντίθεση με τις διαθέσιμες πλατφόρμες όπου η χρέωση γίνεται κλιμακωτά με ποσοστό επί του τζίρου, η πρόταση της ΕΛΤΑ Courier προσφέρεται με τη μορφή ετήσιας σταθερής συνδρομής με την οποία οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίσουν τα έξοδά τους και να προσφέρουν πιο ανταγωνιστικές τιμές στον καταναλωτή.

Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται δεν απαιτείται να διαθέτουν το δικό τους e-shop. Αυτό αναλαμβάνεται δωρεάν από την υπηρεσία του ecouriermarket.gr. η οποία προσφέρει και μοναδικό SUBDOMAIN για κάθε έμπορο, δωρεάν, χωρίς ετήσιο κόστος.

Επιπλέον πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις περιλαμβάνουν:

  • Δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για κάθε νέα παραγγελία που λαμβάνει το e-shop καθώς και προγραμματισμού ημέρας και ώρας παραλαβής από την ΕΛΤΑ Courier.
  • Live τεχνική υποστήριξη. 
  • Δημιουργία online αποθήκης, για όσες επιχειρήσεις δεν διατηρούν μηχανογραφημένες, για υπολογισμό του στοκ και ενημέρωση αποθεμάτων.
  • Σύνδεση με Social Media, media corner και αναλυτικό reporting.
  • Δημιουργία ενός επιπλέον καναλιού για τους εμπόρους στο οποίο μπορούν να εμπορεύονται τα προϊόντα τους και να δημιουργούν επιπρόσθετες πωλήσεις.
  • Παροχή συσκευασιών από την ΕΛΤΑ Courier σε διαφορετικές διαστάσεις με διακριτική σήμανση έτσι ώστε να προσφέρεται χώρος για το branding του εμπόρου.
     
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΛΤΑ: Ζημιές 28 εκατ. και αρνητικά ίδια κεφάλαια 102,2 εκατ. για το 2022

Τα κόστη της κυβερνοεπίθεσης, οι προβλέψεις για τη διακοπείσα δραστηριότητα των ΕΛΤΑ Ενέργειας και η συνεχιζόμενη πτώση της αλληλογραφίας επηρέασαν τα οικονομικά μεγέθη. Διαχειριστικό έλεγχο για τις χρήσεις 2021-2022 έχει παραγγείλει η νέα διοίκηση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τα ΕΛΤΑ ολοκληρώνουν την αναδιοργάνωση του δικτύου τους μέσα σε 4 μήνες

Tα ΕΛΤΑ προχώρησαν στην αναδιοργάνωση του δικτύου τους και τη μείωση του λειτουργικού του κόστους, με την ενοποίηση υποστελεχωμένων και μη κερδοφόρων καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.
skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεπέρασε τα 50 ευρώ η μέση αξία καλαθιού του Skroutz στο πεντάμηνο

Στο πρώτο πεντάμηνο του 2023 έχουν πραγματοποιηθεί 3 εκατ. παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω χρεωστικής. Κερδίζουν συνεχώς έδαφος οι αγορές με δόσεις με την μέση αξία καλαθιού να διαμορφώνεται στα 450 ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες συνεργασίες με πολλές ελληνικές εταιρείες ανακοίνωσε η Generation Y

Η πολυεθνική που ειδικεύεται στον ψηφιακό μετασχηματισμό επιχειρήσεων μεταξύ άλλων θα αναλάβει τη δημιουργία των νέων ηλεκτρονικών καταστημάτων των Jumbo σε Αλβανία, του Κοσσυφοπέδιο, Μαυροβούνιο και Σερβία.