ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Στρατηγική συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με την πλατφόρμα InstaShop

Η ΑΒ φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων της στην πλατφόρμα της InstaShop, καθώς και το εύρος κάλυψης της online παράδοσης και σε άλλες πόλεις, πέρα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Την έναρξη της συνεργασίας με την διαδικτυακή πλατφόρμα InstaShop για να εξυπηρετούνται οι καταναλωτές στις περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε η ΑΒ Βασιλόπουλος, που θέλει να ενισχύσει τις πωλήσεις της μέσα από τα ηλεκτρονικά κανάλια. Υπενθυμίζουμε πως η αλυσίδα ήταν από τις πρώτες που είχαν ξεκινήσει να συνεργάζονται με πλατφόρμες για την παράδοση των προϊόντων καθώς συνεργαζόταν με την delivery.gr.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, με εμπειρία επτά ετών και εξειδίκευση στις online πωλήσεις προϊόντων σούπερ μάρκετ, η εφαρμογή InstaShop υπόσχεται μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, αντίστοιχη με εκείνη του φυσικού καταστήματος ΑΒ, στις ίδιες τιμές και με παράδοση σε 1 ώρα από τη στιγμή της παραγγελίας. Στην εφαρμογή είναι διαθέσιμα περισσότερα από 10.000 προϊόντα, ενώ δίνεται και η δυνατότητα στον καταναλωτή, να προσθέσει κάποιο αντικείμενο αφού έχει ολοκληρώσει την παραγγελία, ή να επιλέξει άμεσα και εύκολα αντικατάσταση σε περίπτωση εξαντλημένου προϊόντος.

Η Αντιπρόεδρος Marketing και Στρατηγικής & Υπεύθυνη Ηλεκτρονικού Εμπορίου της ΑΒ Βασιλόπουλος, Ζέτα Χειμωνίδου, δήλωσε πως «η στρατηγική συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με την InstaShop, μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες παραγγελίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, έρχεται να αναβαθμίσει την online αγοραστική εμπειρία των πελατών μας στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και να εξοικονομήσει χρόνο στα καθημερινά τους ψώνια. Προτεραιότητά μας είναι πάντα να προσφέρουμε επιλογές, λύσεις και ιδέες στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών».

Ο CEO της InstaShop, Ιωάννης Τσιώρης, δήλωσε ότι «είναι μεγάλη μας χαρά που συνεργαζόμαστε με μία από τις κορυφαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους Θεσσαλονικείς, αρχικά, και στους Αθηναίους, στη συνέχεια, να κάνουν τις αγορές τους από την άνεση του σπιτιού τους, αξιοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία που προσφέρει η πλατφόρμα του InstaShop και την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων της ΑΒ Βασιλόπουλος. Με μια ποικιλία περί των 10.000 κωδικών και άμεση παράδοση εντός μίας ώρας, φιλοδοξούμε πως μαζί, μέσα από αυτή τη συνεργασία, θα γίνουμε η 1η επιλογή στην παράδοση προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα».

Σημειώνεται ότι, μετά την Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, η ΑΒ φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων της στην πλατφόρμα της InstaShop, καθώς και το εύρος κάλυψης της online παράδοσης και σε άλλες πόλεις.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

AB Basilopoulos, Super Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αυξήσεις μισθών έως 7,5% στους εργαζομένους από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Στα 12 εκατ. ευρώ ανέρχεται η συνολική ενίσχυση της αλυσίδας στους εργαζόμενους. Θα δίνει κάθε μήνα και επιπλέον 50 ευρώ σε κάθε εργαζόμενο για όλο το 2023. Επίσης αυξάνονται οι εκπτώσεις για αγορές των εργαζομένων από τα σούπερ μάρκετ.
AB Basilopoulos, Super Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέος Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει ο Νίκος Λαβίδας

Ο όμιλος Ahold Delhaize καλωσορίζει τον κ. Νίκο Λαβίδα σημειώνοντας πως ενισχύεται η ομάδα της ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα στέλεχος που διαθέτει μακρά και επιτυχημένη πορεία στον κλάδο των τροφίμων.
stavrou-basilopoulos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αποχωρεί από την θέση του επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος ο Β. Σταύρου

Ο Jesper Lauridsen, Brand President Albert και Brand Leader για την περιοχή της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης θα αναλάβει την ευθύνη ως επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος μέχρι να βρεθεί ο αντικαταστάτης του Βασίλη Σταύρου.