ΓΔ: 788.46 -0.37% Τζίρος: 51.14 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
busingssdaily-rouxa-katastimata
Πηγή : Shutterstock

Ενισχύεται στη χονδρική η Funky Buddha με νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα

Η εταιρεία εστιάζει σε ισχυρές συνεργασίες στην αγορά της χονδρικής, με τη Ρουμανία και την Ουγγαρία να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο. Ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία του brand στην Κύπρο και άλλες χώρες των Βαλκανίων,

Σημαντική περαιτέρω ώθηση στις πωλήσεις χονδρικής αναμένει για φέτος η εταιρεία ALTEX ΑΕ, η οποία αναπτύσσει την αλυσίδα ενδυμάτων Funky Buddha, καθώς τίθεται σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα δειγματισμού και λήψεις παραγγελιών χονδρικής, η οποία είχε προγραμματιστεί αρχικά για το 2020 αλλά καθυστέρησε λόγω των επιπλοκών της πανδημίας.

Η εταιρεία εστιάζει στην επέκταση μέσω ισχυρών και στρατηγικών συνεργασιών στην αγορά της χονδρικής, με τη Ρουμανία και την Ουγγαρία να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο, ταυτόχρονα με την ενίσχυση της παρουσίας του brand στην Κύπρο και άλλες χώρες των Βαλκανίων, αναμένοντας να κλείσει το έτος με αύξηση πωλήσεων κατά 29,2% συγκριτικά με πέρσι.

Η ALTEX έκλεισε το 2021 με αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 66,15% συγκριτικά με το 2020, αγγίζοντας τα 26,02 εκατ ευρώ έναντι 15,6 εκατ ευρώ, ενώ τα κέρδη EBITDA διευρύνθηκαν κατά 179% στα 5,68 εκατ ευρώ, έναντι 2,03 εκατ ευρώ το 2020. Το ίδιο διάστημα, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,68 εκατ ευρώ, έναντι ζημίων ύψους 184.401 ευρώ το προηγούμενο έτος.

Η σαφής βελτίωση των μεγεθών της εταιρείας οφείλεται κατά βάση στην επαναφορά της κανονικότητας στην αγορά την χρονιά που πέρασε, καθώς και στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων. Επιπρόσθετα, το πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους η ALTEX παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 8,9% συγκριτικά με τον αρχικό προϋπολογισμό και κατά 16% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ βελτιωμένο κατά 58% είναι και το αποτέλεσμα σε επίπεδο EBITDA σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019 και κατά 76,15% έναντι του προϋπολογισμού.

Η θετική εικόνα ως προς τα έσοδα της εταιρείας συνεχίζεται και έως τις αρχές του Ιουνίου, με τα έσοδα να παραμένουν ανοδικά σε ποσοστό 7% έναντι του αρχικού προϋπολογισμού, επιβεβαιώνοντας την δυναμική του σήματος Funky Buddha στην αγορά. Η διοίκηση της εταιρείας εντούτοις προειδοποιεί ότι οι γεωπολιτικές εντάσεις στην ευρωπαϊκή ήπειρο αποτελούν αστάθμητο παράγοντα που ανά πάσα στιγμή δύναται να διαταράξει την κατανάλωση και κατά συνέπεια τις επιδόσεις της αλυσίδας κατά την τρέχουσα χρήση.

Σε κάθε περίπτωση, η ALTEX επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, εκμεταλλευόμενη τις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας,  έχοντας υποβάλει επιλέξιμες επενδύσεις άνω των 2 εκατ. ευρώ προς επιδότηση, οι οποίες αφορούν μεταξύ άλλων σε λύσεις e-payments, e-invoicing, Μarketplaces, Βusiness Ιntelligence και Big Data Analytics.

Επιπλέον, στα πλαίσια του ESG η εταιρεία έχει σχεδιάσει και υλοποιεί μεσοπρόθεσμες δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση των νέων κεντρικών της γραφείων, την διεύρυνση της χρήσης βιώσιμων υλικών για την παραγωγή των προϊόντων της, έχοντας ήδη το 30% του προϊοντικού της μείγματος με βιώσιμες πρώτες ύλες και έχοντας στόχο αυτό να αγγίξει το 60% μέχρι το τέλος του 2026.

Προς την ίδια κατεύθυνση εστιάζουν και οι προσπάθειες ενίσχυσης της εταιρικής διακυβέρνησης, με μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς την επιχειρηματική ηθική και τις αμοιβές των εκτελεστικών στελεχών, τις εργασιακές σχέσεις και τους εσωτερικούς ελέγχους, καθώς και η ενίσχυση της κουλτούρας υιοθέτησης πολιτικών σε σχέση με την βελτίωση των εργασιακών συνθηκών και την βελτίωση των παροχών προς τους εργαζόμενους.

Σημειώνεται ότι κατά την χρήση του 2021 η ALTEX πρόσθεσε ένα νέο ιδιόκτητο κατάστημα Funky Buddha στο Ηράκλειο της Κρήτης, ανεβάζοντας σε 17 συνολικά τα σημεία που ελέγχει πανελλαδικά. Επιπλέον, μετά την επιτυχημένη franchise συνεργασία με τα EMPOLI OUTLETS σε Νέα Ιωνία και Περιστέρι, μέσω του ίδιου μοντέλου διευρύνθηκε η συνεργασία με το Block 62 το οποίο λειτουργεί Outlet Center στην Κρήτη και την Καβάλα και πρόκειται να διευρυνθεί και στην πόλη των Σερρών.

Έτσι η εταιρεία διατηρεί 10 σημεία outlet συν το ηλεκτρονικό κατάστημα empoli.gr ενώ θα επανεκκινήσει την επόμενη χρονιά τη συνεργασία της με το factory-outlet.gr. Επιπρόσθετα, επεκτείνει την παρουσία της στην αγορά και μέσω corners σε πολυκαταστήματα, καθώς σχεδιάζει την δημιουργία δύο νέων στα καταστήματα Notos σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ στις αρχές του επόμενου έτους θα επεκτείνει και το μέγεθος του corner που διατηρεί στο πολυκατάστημα Attica στο Mediterranean Cosmos.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Άλμα πωλήσεων 39% και διπλάσια κέρδη για τη Zara Hellas το 2021

Οι επτά αλυσίδες του ισπανικού ομίλου, που λειτουργούν στην Ελλάδα κάτω από την ομπρέλα της ΙΤΧ Ελλάς, παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων και κερδών τη χρονιά που πέρασε. Προβλέπουν γρήγορη επιστροφή στα μεγέθη προ πανδημίας.
calin
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Calin: Καλύπτει τις απώλειες της πανδημίας και επεκτείνει το δίκτυό της

Η εταιρεία ελέγχει στην χώρα μας τις αλυσίδες ένδυσης, εσωρούχων και μαγιώ Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, Falconeri και Tezenis. Συζητήσεις για την επέκτασή της στα εμπορικά κέντρα της Lamda, στο River West και στον νέο εμπορικό προορισμό του Ελληνικού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ευκαιρίες στις ΗΠΑ αναζητεί η Mat Fashion - Έχασε εξαγωγές λόγω πολέμου

Η εταιρεία που παράγει σχεδόν εξ ολοκλήρου τις συλλογές plus size ρούχων της στην Ελλάδα αναζητά νέες αγορές, μετά τη συρρίκνωση της παρουσίας σε Ρωσία και Ουκρανία. Αυξημένος ο τζίρος του ηλεκτρονικού καταστήματος.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μεγάλη αύξηση πωλήσεων για τη Mango παρά τις απώλειες στη Ρωσία

Ο ισπανικός όμιλος fast fashion αύξησε κατά 25% τις πωλήσεις το α' εξάμηνο, ενώ έχασε τζίρο 20 εκατ. στη ρωσική αγορά. Επενδύσεις άνω των 120 εκατ. σε τεχνολογία, logistics και ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων.
Ekptoseis, Sales, Discounts
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μεγάλες προσδοκίες για τις εκπτώσεις, τονωτική ένεση στην αγορά

Σε συνέχεια ενός θετικού δευτέρου τριμήνου ως προς την αγοραστική κίνηση, ο εμπορικός κόσμος προσδοκά σε ακόμη καλύτερες επιδόσεις κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων με σημαντικές μειώσεις στις τιμές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Pink Woman: Επιστροφή σε κερδοφορία, επέκταση δικτύου καταστημάτων

Κατά 48% αυξήθηκε ο τζίρος το 2021. Δυναμικά συνεχίζεται η επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων, καθώς προστέθηκαν 20 νέα σημεία πώλησης Pink Woman από το 2020 έως σήμερα, ξεπερνώντας συνολικά τα 100.