Ο Όμιλος Φάις, με δραστηριότητα στον τομέα του λιανικού εμπορίου και της διανομής, ανακοίνωσε στρατηγική συνεργασία με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify.
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου Φάις, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση. Στόχος είναι η δημιουργία ενός ενιαίου, ευέλικτου και κλιμακούμενου ψηφιακού οικοσυστήματος, το οποίο θα ενισχύσει την περιφερειακή επέκταση του eCommerce για τα brands που διαθέτει ο όμιλος.
Η πρώτη φάση του έργου αφορά το brand ομορφιάς KIKO MILANO, το οποίο ο Όμιλος Φάις αναπτύσσει σε αγορές όπως η Κύπρος, η Ρουμανία, η Βουλγαρία και η Τσεχία. Μέσω της πλατφόρμας Shopify, επιδιώκεται η ενοποιημένη διαχείριση και εμπειρία πελάτη σε όλες τις αγορές.
Η Shopify επελέγη ως τεχνολογική βάση για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του Group eCommerce. Το πλάνο του Ομίλου περιλαμβάνει τη σταδιακή μετάβαση και άλλων brands στο οικοσύστημα της Shopify, με στόχο την ενίσχυση της διαλειτουργικότητας, της omnichannel εμπειρίας και της επιχειρησιακής αποδοτικότητας.
Την υλοποίηση του έργου αναλαμβάνει η NetSteps, στρατηγικός συνεργάτης και Shopify Plus Partner στην Ελλάδα, με σημαντική εμπειρία σε μεγάλης κλίμακας έργα ηλεκτρονικού εμπορίου.