Φώτο: Shutterstock

Coca-Cola: Αυθαίρετες οι κατηγορίες για χρήση αρχαίων μνημείων σε φιάλη

Η ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού για τη χρήση αναπαραστάσεων αρχαίων μνημείων και τη συλλεκτική φιάλη της Coca-Cola βάζει τέλος σε κατηγορίες περί παρανομίας σημειώνει η εταιρεία.

«Η πρόσφατη ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού για τη χρήση αναπαραστάσεων αρχαίων μνημείων και τη συλλεκτική φιάλη της Coca-Cola για την πόλη της Αθήνας, μετά από την επίσημη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του κράτους σχετικά με το θέμα, βάζει τέλος στις κατηγορίες περί παρανομίας της Coca-Cola. Επιπλέον, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η επίμαχη υπουργική απόφαση που προκάλεσε τη σύγχυση είναι καταργητέα και ανακαλείται». Αυτό επισημαίνει, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή της η Coca-Cola Hellas για το ζήτημα της συλλεκτικής φιάλης της Αθήνας.

Όπως προσθέτει: «Γίνεται πλέον φανερό ότι από την πρώτη στιγμή, κάθε ενέργεια της εταιρείας υλοποιήθηκε με απόλυτη τήρηση της νομιμότητας και σύμφωνα με όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, χωρίς να υπάρχει οποιοδήποτε ζήτημα παράτυπης χρήσης. Σύμφωνα με τη σχετική γνωμοδότηση, σημειώνεται πως η υπουργική απόφαση που προβλέπει τη διαδικασία αδειοδότησης εκ μέρους του ΥΠΠΟΑ για "αναπαραστάσεις μνημείων" είναι εκτός νομοθετικής εξουσιοδότησης του άρθρου 46, παρ. 4 του Ν. 3028/2002 και δεν δύναται το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού να επιβάλλει τέλη σε βάρος της εταιρείας για την χρήση της αναπαράστασης του αρχαίου μνημείου, με βάση την υπουργική απόφαση».

Η εταιρεία υπενθυμίζει ότι «μέσα από τη δημιουργία συλλεκτικών μπουκαλιών, μόνος στόχος της Coca-Cola ήταν και παραμένει η περαιτέρω ανάδειξη της Ελλάδας ως κυρίαρχου τουριστικού προορισμού» και προσθέτει: «Αποτελώντας αναπόσπαστο κομμάτι της Ελλάδας και μένοντας πιστή στις αξίες που πρεσβεύει όλα αυτά τα χρόνια, η Coca-Cola συνεχίζει να αξιοποιεί τη δυναμική της για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους ανθρώπους της, τους συνεργάτες της και το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρωτοβουλία της Coca Cola 3E για στήριξη των μικρών επιχειρήσεων εστίασης

Η πρωτοβουλία της Coca Cola στην Ελλάδα στοχεύει να φέρει κοντά εταιρείες, φορείς και ιδρύματα ώστε οι μικρές επιχειρήσεις καφεστίασης και φιλοξενίας να προσαρμοστούν στη νέα κανονικότητα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Στηρίζει την ψηφιακή μετάβαση μαθητών και εκπαιδευτικών

Το πρόγραμμα στοχεύει αρχικά σε 30 σχολεία, με απώτερο στόχο το σταδιακό ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε 270 σχολεία, περίπου το 10% των σχολείων της χώρας.