ΓΔ: 1041.51 0.82% Τζίρος: 120.72 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
skroutz
Φώτο: Shutterstock

Στρατηγική συνεργασία της Skroutz με την Mastercard ενόψει γιορτών

Η συνεργασία εγκαινιάστηκε με μία καμπάνια «Buy Now Pay Later», όπου οι κάτοχοι πιστωτικής κάρτας Mastercard έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αγορές αξίας άνω των 100 ευρώ από την πλατφόρμα της Skroutz με έως 12 άτοκες δόσεις.

Η Mastercard και η Skroutz ανακοινώνουν τη στρατηγική συνεργασία τους, η οποία έχει στόχο την παροχή προνομίων στους κατόχους καρτών Mastercard, προσφέροντάς τους ακόμα περισσότερες δυνατότητες για τις αγορές τους στο μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, θα απολαμβάνουν ειδικά οφέλη κατά τις αγορές τους σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων από την πλατφόρμα της Skroutz.

Συγκεκριμένα από τις 5 έως τις 25 Δεκεμβρίου, οι καταναλωτές που θα κάνουν τις αγορές τους με κάρτα Mastercard από την κατηγορία Gaming του Skroutz, θα κερδίζουν αυτόματα κουπόνι αξίας 10 ευρώ για τις επόμενες αγορές τους με κάρτα Mastercard σε οποιαδήποτε κατηγορία της πλατφόρμας, αξίας 50 ευρώ και άνω.

Η συνεργασία εγκαινιάστηκε στις 18 Νοεμβρίου με μία καμπάνια «Buy Now Pay Later», κατά την οποία οι κάτοχοι πιστωτικής κάρτας Mastercard έχουν την αποκλειστική δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αγορές αξίας άνω των 100 ευρώ από την πλατφόρμα της Skroutz, με έως 12 άτοκες δόσεις.

Η Mastercard ενώνει τις δυνάμεις της με τη Skroutz, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της για τη διαμόρφωση μακροχρόνιων σχέσεων συνεργασίας με εταιρείες με ηγετική θέση στην αγορά, με σταθερή επιδίωξη τη συνεχή αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των  κατόχων καρτών της, μέσα από την παροχή αποκλειστικών προνομίων. Η πλατφόρμα της Skroutz, με περισσότερους από 8 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα, 3.5 εκατομμύρια καταχωρημένους λογαριασμούς καταναλωτών, περισσότερους από 12.000 συνεργαζόμενους εμπόρους και περισσότερα από 7 εκατομμύρια διαθέσιμα προϊόντα, αποτελεί για τη Mastercard ένα στρατηγικό συνεργάτη στο πεδίο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Skroutz-Point
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Συνεργασία με Μασούτης για τη δημιουργία 18 «έξυπνων θυρίδων»

Στο πλαίσιο συνεχούς διεύρυνσης των υπηρεσιών και αναβάθμισης της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, θα δημιουργηθούν Skroutz Point σε καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βγαίνει στο εξωτερικό η Skroutz και ξεκινά παραδόσεις σε 18 χώρες

Εκτός από την Κύπρο, θα γίνονται αποστολές στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, δίνοντας την ευκαιρία στα συνεργαζόμενα καταστήματα να προσθέσουν ακόμα ένα κανάλι πωλήσεων στο δυναμικό τους.
emporio, eshop, e-commerce
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διευρύνουν τη συνεργασία τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο Skroutz και Softone

Η στρατηγική συμμαχία των δυο εταιρειών θα δώσει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εισάγουν τα προϊόντα τους στο skroutz marketplace μέσα από το περιβάλλον της εμπορικής τους εφαρμογής, ανεξάρτητα από το εάν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή όχι.
Skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Συνεργασία με την TBI Bank για «Δόσεις για όλους» χωρίς πιστωτική

Σε συνεργασία με την τράπεζα ΤΒΙ Bank η εταιρεία προσφέρει ακόμα πιο ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές, δίνοντας τη δυνατότητα να αποκτήσουν άμεσα τα προϊόντα που επιθυμούν με 4 δόσεις.
Skroutz-Point
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Ξεκινά παραδόσεις και στη στρατηγική αγορά της Κύπρου

Οι χρήστες θα πρέπει να ορίσουν τη διεύθυνση αποστολής, ώστε να διαπιστώσουν τη διαθεσιμότητα της αποστολής, με την διάθεση της υπηρεσίας να έρχεται σε συνέχεια των εξατομικευμένων εμπειριών που προσφέρει η Skroutz.