ΓΔ: 1424.79 0.51% Τζίρος: 24.76 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:12:43 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: O Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, CEO της Blueground

Blueground: Συνεχίζει να αναπτύσσεται με την εξαγορά της Nestpick

Το 2022 η Nestpick είχε πάνω από 15 εκατομμύρια χρήστες και είχε κρατήσεις που ξεπέρασαν τα 74 εκατ. ευρώ, ενώ με αυτή την εξαγορά η Blueground ξεκινάει παράλληλα το Partner Network.

Στην τρίτη της εξαγορά τον τελευταίο χρόνο προχώρησε η Blueground που ανακοίνωσε την απόκτηση της Nestpick, της μεγαλύτερης διαδικτυακής πλατφόρμας ενοικίασης επιπλωμένων κατοικιών με το μήνα. Η ελληνική startup που οδεύει για να γίνει «μονόκερος», το προηγούμενο διάστημα έχει εξαγοράσει επίσης την βραζιλιάνικη proptech startup, Tabas, και την εταιρεία επιπλωμένων καταλυμάτων on-demand, Travelers Haven.

Με αυτήν την εξαγορά, η Blueground ξεκινάει παράλληλα το Partner Network, ένα δίκτυο επιπλωμένων διαμερισμάτων υψηλής ποιότητας υπό την διαχείριση επιλεγμένων συνεργατών της Blueground. Το Partner Network προσθέτει πάνω από 18.000 νέες επιλογές διαμερισμάτων που μπορούν να νοικιάσουν οι πελάτες της Blueground παγκοσμίως από το website της εταιρείας.

Η Nestpick είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που συνδέει ανθρώπους που αναζητούν επιπλωμένα διαμερίσματα για διάρκεια παραμονής άνω των 30 ημερών με χιλιάδες διαμερίσματα σε όλο τον κόσμο. Το 2022 η Nestpick είχε πάνω από 15 εκατομμύρια χρήστες και είχε κρατήσεις που ξεπέρασαν τα 74 εκατομμύρια ευρώ. Η Blueground θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία, την υποδομή και τεχνογνωσία της Nestpick στην δημιουργία του Partner Network διευρύνοντας το εύρος λειτουργίας της.

Η Blueground σήμερα διαχειρίζεται το μεγαλύτερο, παγκόσμιο δίκτυο επιπλωμένων κατοικιών για παραμονές άνω των 30 ημερών τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρικούς πελάτες. Η εταιρεία συν-ιδρύθηκε πριν από 10 χρόνια από τον CEO της Αλέξανδρο Χατζηελευθερίου. Ως εταιρικός ταξιδιώτης (corporate traveler) έζησε για πολλά χρόνια τις δυσκολίες που έχει η διαμονή μεγάλης διάρκειας σε ξενοδοχεία. Έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει μια εταιρεία που να επιτρέπει στους ανθρώπους να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους όπου αποφασίσουν να μείνουν, δίνοντάς τους ταυτόχρονα την ελευθερία να εξερευνούν τον κόσμο.

«Η Blueground την τελευταία δεκαετία χτίζει τον μελλοντικό τρόπο ζωής με στόχο να γίνει το μεγαλύτερο, παγκόσμιο δίκτυο επιλεγμένων διαμερισμάτων για παραμονές άνω των 30 ημερών», δήλωσε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, CEO της Blueground. «Με την εξαγορά της Nestpick και την προσθήκη του Partner Network, επεκτείνουμε την παγκόσμια παρουσία μας και ενισχύουμε την ικανότητά μας να παρέχουμε περισσότερες επιλογές και ευκολίες στους πελάτες μας».

Η Nestpick, με έτος ίδρυσης το 2016, θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ανεξάρτητη πλατφόρμα υπό την ηγεσία του Aycan Özcan, ενώ ο τωρινός CEO της, Omer Kucukdere, θα ενταχθεί στην Blueground ως Vice President Partner Network, φέρνοντας την εμπειρία του στην ανάπτυξη και διεθνή επέκταση του Partner Network της Blueground.

«Κατά τη διάρκεια των τελευταίων επτά ετών, η Nestpick έχει συνδέσει εκατομμύρια ενοικιαστές με επιπλωμένα καταλύματα σε όλο τον κόσμο και έχει επιτύχει κερδοφορία - κάτι για το οποίο είμαστε πολύ περήφανοι», δηλώνει ο Omer Kucukdere, VP Partner Network της Blueground. «Ανυπομονούμε να ενταχθούμε στην ομάδα της Blueground, καθώς πιστεύουμε στις προοπτικές που δημιουργεί η συνδυασμένη δύναμη των δύο εταιρειών για να αλλάξουν τον κλάδο της ενοικίασης διαμερισμάτων».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πάνω από 200 εταιρείες γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στο hub του egg

Στα οφέλη και την προοπτική από την αναπτυσσόμενη συνεργασία με το οικοσύστημα καινοτομίας στον Καναδά - και ιδιαίτερα στο Τορόντο, αναφέρθηκε η διευθύντρια του egg – enter grow go της Eurobank Ρούλα Μπαχταλιά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην ελληνική startup Casualy μπήκε ο Ζούκερμπεργκ με το ICONIQ Growth

Πρόσφατα, η εταιρεία τριπλασίασε τα έσοδα και τον αριθμό των πελατών της, ενώ έχει σηκώσει συνολικά 86 εκατ. δολάρια. Πού θα κατευθυνθούν τα κεφάλαια που άντλησε από το νέο γύρο χρηματοδότησης.