Φώτο: Shutterstock

Digital marketing και εξυπηρέτηση πελατών, δύο webinars, δωρεάν, για τουρισμό και εστίαση

Τα δύο αυτά webinars προσφέρονται δωρεάν, προκειμένου να κεντρίσουν το ενδιαφέρον όσο το δυνατόν περισσότερων εργαζομένων στους κλάδους του τουρισμού και της εστίασης.

«Digital marketing τουριστικού προϊόντος» και «Γερμανική ορολογία για εξυπηρέτηση πελατών σε ξενοδοχεία» είναι οι τίτλοι των δύο νέων διαδικτυακών-εκπαιδευτικών σεμιναρίων, webinars, που υλοποιεί τις επόμενες ημέρες το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.

Τα webinars απευθύνονται σε εργαζόμενους ξενοδοχείων και στον ευρύτερο επισιτιστικό τομέα, σε σπουδαστές σχολών συναφών ειδικοτήτων αλλά και σε επαγγελματίες του τουρισμού, οι οποίοι με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού κύκλου θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης από το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο.

Τα δύο αυτά webinars προσφέρονται δωρεάν, προκειμένου να κεντρίσουν το ενδιαφέρον όσο το δυνατόν περισσότερων εργαζομένων στους κλάδους του τουρισμού και της εστίασης.

Τα σεμινάρια τελούνται υπό την ομπρέλα της «AHK Akademie» σε συνεργασία με το Εκπαιδευτικό Κέντρο Ξενοδοχειακών και Επισιτιστικών Επαγγελμάτων του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, DUAL Hellas. 

Ειδικότερα, το πρώτο webinar φέρει τον τίτλο «Digital marketing τουριστικού προϊόντος» και πραγματοποιείται την Τετάρτη 27 Μαΐου και ώρα 17:30-20:30, με χρήση της ελληνικής γλώσσας. Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν τις δυνατότητες που προσφέρει το Digital Marketing, να κατανοήσουν τη χρησιμότητα χάραξης στρατηγικής Digital Marketing και να επιλέγουν το Target Group που θα στοχεύσουν. Επίσης, να διακρίνουν τα κανάλια Digital Marketing και να αξιολογούν τα σημεία, που καθορίζουν την αποτελεσματικότητά τους.

Το δεύτερο webinar με τον τίτλο «Γερμανική ορολογία για εξυπηρέτηση πελατών σε ξενοδοχεία», θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 28 Μαΐου και ώρα 12:00-15:00, με χρήση της ελληνικής και της γερμανικής γλώσσας. Στόχος του σεμιναρίου είναι η γνωριμία και η εκμάθηση βασικών όρων στη γερμανική γλώσσα και η ανάπτυξη της βέλτιστης προσέγγισης των γερμανόφωνων τουριστών.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Greek Summer is state of Mind: Το νέο μήνυμα που εκπέμπει ο ελληνικός Τουρισμός

Στην σημερινή επίσημη εκδήλωση της νέας τουριστικής καμπάνιας επικοινωνίας της Ελλάδας ο υπουργός Τουρισμού σημείωσε ότι η Ελλάδα ανοίγει την αγκαλιά της να υποδεχτεί τους επισκέπτες της με κανόνες και ασφάλεια.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σύψας: Στη Β. Ελλάδα έχουν αυξηθεί τα κρούσματα - Ίσως σταματήσει ο Τουρισμός

Για αύξηση των κρουσμάτων του κορονοϊού στην Β. Ελλάδα που θα φανεί τις επόμενες μέρες κάνει λόγο ο καθηγητής Νίκος Σύψας, ο οποίος προειδοποιεί για τις επιπτώσεις του εφησυχασμού.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παρατείνεται η προληπτική καραντίνα των ταξιδιωτών που εισέρχονται στην Ελλάδα

Παρατείνεται έως την Τρίτη 30 Ιουνίου και ώρα 23:59 το μέτρο της υποχρεωτικής προληπτικής καραντίνας για επιβάτες όλων των εθνικοτήτων που φτάνουν στη χώρα μας από το σύνολο των διεθνών προορισμών.