Φωτο: Shutterstock

Πόσο η πανδημία επηρέασε τελικά το influencer marketing;

Σύμφωνα με ερευρα, το 63% των καταναλωτών ηλικίας 18-34 θεωρεί ότι οι Influencers είναι περισσότερο πειστικοί για καταναλωτικά μηνύματα απ’ ότι η παραδοσιακή διαφήμιση.

Παρά τις σημαντικές διαφοροποιήσεις, το Influencer Marketing διατηρεί αξιοσημείωτη δυναμική και στη μετά την πανδημία εποχή. Σύμφωνα με έρευνα της Edelman, τα brands έχουν τη δυνατότητα να αποκομίσουν αρκετά οφέλη, εφόσον διαφοροποιήσουν ανάλογα τα κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης των Influencers.

Στα πλεονεκτήματα περιλαμβάνονται η ρεαλιστική παραγωγή περιεχομένου δίχως σημαντικές απαιτήσεις (π.χ. συνεργεία παραγωγής κλπ.) ή υψηλά budget, που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εποχή της πανδημίας. Επιπλέον, η αύξηση της ενασχόλησης του κοινού με τα social media είναι ένα επιπλέον θετικό στοιχείο.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι ορισμένες θεματικές έχουν απολέσει τη δυναμική τους λόγω της νέας πραγματικότητας (ταξιδιωτικές εμπειρίες, κριτικές εστιατορίων, συμμετοχή σε events κλπ.).

Ένα από τα ιδιαίτερα σημαντικά στοιχεία είναι ο έλεγχος από πλευράς brands ότι οι Influencers που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν, εκφράζουν και εκπροσωπούν τις Αξίες της μάρκας και έχουν αποφύγει τις υπερβολές ορισμένων celebrities που αντιμετώπισαν κριτική ή αποστασιοποίηση κοινού κατά την περίοδο της καραντίνας. Πλεονέκτημα έχουν σε αυτό τον τομέα Influencers που συμμετείχαν σε πρωτοβουλίες κοινωνικών δράσεων.

Το Influencer Marketing παραμένει αξιόλογο κανάλι επικοινωνίας κατά την έρευνα της Edelman καθώς το 63% των καταναλωτών ηλικίας 18-34 θεωρεί ότι οι Influencers είναι περισσότερο πειστικοί για καταναλωτικά μηνύματα απ’ ότι η παραδοσιακή διαφήμιση.

Τέλος το Influencer Marketing γίνεται πιο ισχυρό για την προώθηση Β2Β προϊόντων και υπηρεσιών, εφόσον αξιοποιούνται experts, λόγω της ενίσχυσης της αξίας των ειδικών και των επιστημόνων κατά την περίοδο της αντιμετώπισης του κορονοϊού.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στο ίντερνετ στρέφονται οι νέοι για να αντιμετωπίσουν τη μοναξιά εν μέσω πανδημίας

Το 45% της Generation Z περνούν τουλάχιστον πέντε ώρες την ημέρα στο Διαδίκτυο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή φόρουμ καθώς η πανδημία έχει αυξήσει τα αισθήματα μοναξιάς στους νεαρούς ενηλίκους της Ευρώπης.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δύο εκατ. ηλεκτρονικά έγγραφα εκδόθηκαν στους 7 μήνες λειτουργίας του gov.gr

Η διαδικτυακή πύλη φιλοξενεί τις ψηφιακές υπηρεσίες 18 Υπουργείων, 64 φορέων και Οργανισμών, 7 ανεξάρτητων αρχών του Δημοσίου, ενώ ο πολίτης έχει την δυνατότητα μέσα από τις 11 κατηγορίες με 638 υπηρεσίες να αναζητήσει αυτό που χρειάζεται.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οι Έλληνες φλέρταραν λιγότερο στην καραντίνα μέσω εφαρμογών και sites γνωριμιών

Έρευνα της Kaspersky για το πως προτιμούν οι Έλληνες να φλερτάρουν διαδικτυακά αποκαλύπτει ότι λιγότεροι από τους μισούς εφαρμόζουν τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσουν την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια τους.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πώς αλλάζει τους Ελληνες ο εγκλεισμός – Τι δείχνει επιστημονική μελέτη

«Ο κόσμος σε αυτή τη φάση έχει πολύ τεντωμένες τις αισθήσεις του, και όλα καταγράφονται σε κατάσταση τραύματος ή απειλούμενου τραύματος, με μεγαλύτερη βαρύτητα από ό,τι συνήθως», σημειώνει η Σοφία Καναούτη, διδάκτωρ Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Πολιτικής.