ΓΔ: 1423.3 0.40% Τζίρος: 71.18 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:35:43 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Στο ίντερνετ στρέφονται οι νέοι για να αντιμετωπίσουν τη μοναξιά εν μέσω πανδημίας

Το 45% της Generation Z περνούν τουλάχιστον πέντε ώρες την ημέρα στο Διαδίκτυο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή φόρουμ καθώς η πανδημία έχει αυξήσει τα αισθήματα μοναξιάς στους νεαρούς ενηλίκους της Ευρώπης.

Πάνω από το (78%) των νεαρών ενηλίκων στην Ευρώπη στρέφονται στην τεχνολογία, για να βρουν παρέα εν μέσω της πανδημίας της COVID-19. Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky, το 68% της Generation Z, αισθάνεται μοναξιά από την εμφάνιση του κορονοϊού και έπειτα.

Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα τέσσερις στους δέκα δηλώνουν ότι αισθάνθηκαν πιο μοναχικά κατά τη διάρκεια της COVID-19 απ’ ό, τι πριν ξεκινήσει η πανδημία. Συγκριτικά, πάνω από ένας στους τέσσερις (27%) Baby Boomers δηλώνουν ότι ένιωσαν κάτι αντίστοιχο.

Ανάμεσα στους λόγους μοναξιάς των νεαρών ενηλίκων ότι δεν είναι σε θέση να πάνε για ψώνια εκτός από σουπερμάρκετ (23%) ή ότι δεν μπορούν να συναντηθούν με συναδέλφους (19%). Άλλοι λόγοι είναι ότι δεν μπορούσαν να δουν την οικογένεια ή τους φίλους τους (75%) ή να απολαύσουν τα συνηθισμένα χόμπι τους (51%). Το 45% της Generation Z περνούν τουλάχιστον πέντε ώρες την ημέρα στο Διαδίκτυο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή φόρουμ.

«Η μοναξιά μεταξύ των νέων έχει επιδεινωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, επειδή η επαφή, πρόσωπο με πρόσωπο, τους λείπει περισσότερο απ’ ό, τι νόμιζαν. Μπορεί, επίσης, να αισθάνονται απομονωμένοι, ενώ πολλοί από τους φίλους τους εξακολουθούν να δημοσιεύουν θετικές εμπειρίες στο Διαδίκτυο, παρ’ όλο που η “κανονική” ζωή έχει διακοπεί απότομα», αναφέρουν οι συντάκτες της έρευνας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΛΑΣ: Προσπάθεια εξαπάτησης των πολιτών μέσω απατηλών διαφημίσεων

Οι εν λόγω διαφημίσεις, σύμφωνα με την αστυνομία, εμφανίζονται κυρίως ως «χορηγούμενες» σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φερόμενες μάλιστα ψευδώς, σε πολλές περιπτώσεις, να προέρχονται από άρθρα έγκριτων εφημερίδων και ιστοσελίδων.