ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Pixabay

Μεγάλη αύξηση της χρήσης social media κατά τη διάρκεια του lockdown

Τρεις στους πέντε παραδέχονται ότι αφιερώνουν στα social media περισσότερο χρόνο απ' όσο θα ήθελαν και συχνά παρασύρονται από αυτά και αμελούν άλλες δράσεις, σύμφωνα με πανελλήνια έρευνα.

Στο 92% εντοπίζει την διείσδυση του Ίντερνετ μεταξύ Ελλήνων 16-74 χρόνων πανελλήνια έρευνα Focus on Tech Life της Focus Bari. Ουσιαστικά, όλοι οι Έλληνες είναι πλέον χρήστες Ιντερνετ, ενώ οι συνθήκες της πανδημίας πυροδότησαν την ήδη υπάρχουσα τάση ανάπτυξης της ψηφιακής (digital) ζωής στην καθημερινότητα: όλοι ενημερώνονται, διασκεδάζουν, ψυχαγωγούνται, επικοινωνούν, αλλά και ψωνίζουν διαδικτυακά.

Ως φυσικό επακόλουθο, επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι αύξησαν τον χρόνο (και ενέργεια) που αφιερώνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) από την έναρξη των lockdown από τον περασμένο Μάρτιο έως σήμερα: το Facebook έχει φτάσει στο 75%, με τρεις στους τέσσερις Έλληνες να έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ, ενώ ακολουθούν τα Youtube και Instagram στο 62% και 55% αντίστοιχα.

Όμως, ο αυξημένος χρόνος έκθεσης και διάδρασης στα social media δεν είναι πάντα θετικός. Σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari, δύο στους τρεις Έλληνες αγαπούν τα social media γιατί τους κρατούν σ' επαφή με φίλους, με την κοινωνία και γενικότερα τους κάνουν να νιώθουν συνδεδεμένοι με τον «έξω κόσμο», καθώς και δύο στους πέντε χρησιμοποιούν τα social media για να προβάλουν την δουλειά τους ή/και να προσφέρουν επαγγελματικές υπηρεσίες τους.

Τρεις στους πέντε παραδέχονται ότι αφιερώνουν στα social media περισσότερο χρόνο απ' όσο θα ήθελαν και συχνά παρασύρονται από αυτά και αμελούν άλλες δράσεις που θα ήθελαν να κάνουν, όπως διάβασμα, κάποιο άλλο χόμπυ, άθλημα κλπ., ενώ δύο στους πέντε κάθε μέρα λένε το πρωί στον εαυτό τους ότι δεν θα παρασυρθούν από τα social media, όμως δεν το καταφέρνουν.

Ένας στους τρεις ομολογεί ότι συχνά τα social media τον/την κάνουν να αισθάνεται ακόμα περισσότερη μοναξιά καθώς κάποιες αναρτήσεις (posts) φίλων τους κάνουν να αισθάνονται κατάθλιψη και ειδικά τα posts με φωτογραφίες από εποχές προ πανδημίας τους κάνουν να αισθάνονται θλίψη

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ψηφιακό «άλμα» με την πανδημία: Χρήστες ίντερνετ το 96% των Ελλήνων

Το 96% των Ελλήνων 16-41 ετών είναι χρήστες του internet, ενώ το 91% συνδέονται στο internet από το κινητό τους, φέρνοντας κυριολεκτικά «τα πάντα στο χέρι τους με τον δικό τους τρόπο και στον δικό τους χρόνο».
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στο ίντερνετ στρέφονται οι νέοι για να αντιμετωπίσουν τη μοναξιά εν μέσω πανδημίας

Το 45% της Generation Z περνούν τουλάχιστον πέντε ώρες την ημέρα στο Διαδίκτυο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή φόρουμ καθώς η πανδημία έχει αυξήσει τα αισθήματα μοναξιάς στους νεαρούς ενηλίκους της Ευρώπης.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΛΑΣ: Προσπάθεια εξαπάτησης των πολιτών μέσω απατηλών διαφημίσεων

Οι εν λόγω διαφημίσεις, σύμφωνα με την αστυνομία, εμφανίζονται κυρίως ως «χορηγούμενες» σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φερόμενες μάλιστα ψευδώς, σε πολλές περιπτώσεις, να προέρχονται από άρθρα έγκριτων εφημερίδων και ιστοσελίδων.