ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Συνδεδεμένο στο διαδίκτυο το 97% των Ελλήνων, κυριαρχούν τα social media

Θεαματική άνοδο παρουσιάζει η εφαρμογή Tik Tok στη χώρα μας ειδικά στα κορίτσια 16-24 ετών, ενώ πλέον τουλάχιστον εννέα στα δέκα παιδιά ηλικίας 5-12 ετών είναι συνδεδεμένα στο διαδίκτυο. Αύξηση της χρήσης ίντερνετ και από τις ηλικίες 55-64.

Έντονη είναι η διείσδυση του διαδικτύου στην Ελλάδα, καθώς το 97% των Ελλήνων είναι πλέον συνδεδεμένο, με τις ηλικίες 55-64 να έχουν αυξήσει την χρήση του το τελευταίο εξάμηνο, ενώ το 74% των καταναλωτών πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές. Τα social media έχουν κυριαρχήσει στη ζωή μας, με το 82% των Ελλήνων να είναι πλέον ενεργοί στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ενώ και η τηλεκπαίδευση αύξησε το ποσοστό των συνδεδεμένων παιδιών στο διαδίκτυο.

Όπως αναφέρει έρευνα της Focus Bari, το 97% στις ηλικίες 16 έως 24 ετών βρίσκονται πια ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) στο πρώτο εξάμηνο του 2021. Ενεργοί στα social media είναι σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες ηλικίας 55-64 ετών (το 62%, έναντι 59% στο δεύτερο εξάμηνο του 2020), με τα δημοφιλέστερα μέσα για τη δημιουργία προσωπικού "προφίλ" να είναι κατά σειρά τα Facebook (79% - αύξηση 15% έναντι του δευτέρου εξαμήνου του 2020), Instagram (51%) και YouTube (45%). Επίσης το ΤΙΚ ΤΟΚ παρουσιάζει θεαματική άνοδο τον τελευταίο χρόνο και στη χώρα μας, ειδικά στα κορίτσια 16-24 ετών.

Η εταιρεία εκτιμά ότι η συνολική διείσδυση του διαδικτύου στην Ελλάδα έχει φτάσει στο 97%, ενώ στις ηλικίες 55-64 ετών οι εννέα στους δέκα είναι πλέον καθημερινοί χρήστες του Ίντερνετ, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο 85 λεπτά καθημερινά (έναντι 58 λεπτών τη μέρα στο δεύτερο εξάμηνο του 2020). Η πρώτη συσκευή πρόσβασης για όλους τους χρήστες είναι το "έξυπνο" κινητό τηλέφωνο (smartphone), με το 95% των χρηστών να το χρησιμοποιούν πια ως πρώτη επιλογή τους και με τον μέσο χρόνο σύνδεσης από το κινητό να έχει πλέον φθάσει τις δύο ώρες την ημέρα.

Επιπλέον, τουλάχιστον εννέα στα δέκα παιδιά 5-12 ετών εκτιμάται ότι είναι πλέον online και έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής για τη σύνδεση τους το tablet (40%), ενώ ακολουθούν το smartphone (36%) και το laptop (34%).

Επίσης, όσοι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (e-shoppers) έφτασαν το 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη σε online αγορές, καθώς επίσης αυξημένη τάση στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών. Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στο κοινό άνω των 55 ετών (+20% συγκριτικά με το προηγούμενο εξάμηνο). Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει τρεις στους τέσσερις Έλληνες (74%) κατά τους τελευταίους έξι μήνες.

Σε ηλεκτρονικές αγορές οι καταναλωτές ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες κατά μέσο όρο 806 ευρώ και σχεδόν δύο στους τρεις (64%) πλήρωσαν μέσω αντικαταβολής. Οι κορυφαίες online αγορές ήταν τα ρούχα (46%), τα παπούτσια (36%) και τα ηλεκτρονικά είδη (33%). Τη μεγαλύτερη δυναμική (μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020) εμφάνισαν οι online αγορές για έπιπλα και είδη σπιτιού (+37%) και για διαδικτυακά σεμινάρια/webinars (+36%).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Αυξάνονται οι οργανωμένες εκστρατείες fake news μέσω των social media

Αυξήθηκαν σε 70 το 2019 οι χώρες όπου σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό διεξάγονται οργανωμένες καμπάνιες πολιτικής παραπληροφόρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την Ελλάδα να βρίσκεται ανάμεσα τους.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

TikTok: Δημιουργεί Κέντρο Ελληνικών Εκλογών μέσα στην εφαρμογή

Το Kέντρο θα παρέχει πληροφορίες και θεσμικές πηγές, σχετικές με τις εκλογές και θα παραπέμπει στους επίσημους ιστότοπους του υπουργείου Εσωτερικών. Πρόσβαση θα παρέχεται επίσης σε δημοφιλή hashtags εκλογών.