ΓΔ: 1450.86 1.09% Τζίρος: 6.31 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:45:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Το ΣτΕ άναψε «πράσινο φως» για την γραμμή 4 του Μετρό

Απορρίφθηκαν από το ΣτΕ οι προσφυγές εναντίον του διαγωνισμού για την γραμμή 4 του Μετρό που θα εξυπηρετεί ένα τεράστιο μέρος των κατοίκων του κέντρου της πρωτεύουσας.

Ανοίγει ο τρόμος για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας καθώς σύμφωνα με πληροφορίες απορρίφθηκαν από το ΣτΕ οι προσφυγές εναντίον του διαγωνισμού.

Μετά τη σημερινή εξέλιξη ο διαγωνισμός θα προχωρήσει κανονικά. Η γραμμή θα ξεκινά από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι, θα περνάει από την Κυψέλη, τα δικαστήρια, τα Εξάρχεια, τον Ευαγγελισμό, την Πανεπιστημιούπολη, τα Ιλίσια και θα καταλήγει στου Γουδή.Αρχικά θα εξετασθούν οι τεχνικές προσφορές των δύο κοινοπραξιών που έχουν προκριθεί και στη συνέχεια οι οικονομικές τους προσφορές και να αναδειχθεί ο ανάδοχος. 

Το έργο διεκδικούν οι κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και Άβαξ-Ghella-Alstom. Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς.Η απόφαση του ΣτΕ αναμένεται να καθαρογραφεί το αμέσως επόμενο διάστημα.

Υπενθυμίζουμε πως παράλληλα προχωράει η επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό, προς τον Πειραιά με την προσθήκη των σταθμών: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα. Σύμφωνα με τις δηλώσεις στη Βουλή του διευθ. συμβούλου της Αττικό Μετρό Νίκο Κουρέτα: «Το πρώτο τρίμηνο του 2020» πρόκειται να παραδοθούν οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια), αμέσως μετά την ολοκλήρωση των έργων και των δοκιμών

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Karagiannis, Ypourgeio Ypodomon kai Metaforon
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καραγιάννης: Έως τέλος του 2022 δημοπρατείται η γραμμή 2 του Μετρό προς Ίλιον

Ο υφυπουργός αναφέρθηκε στα έργα υποδομών που σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας και εμπιστοσύνη των πολιτών στην Πολιτεία και τόνισε ότι αναμένεται να δημιουργηθούν 200.000 νέες θέσεις.