ΓΔ: 1642.17 -0.79% Τζίρος: 103.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00

Χωρίς Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ σήμερα η Αθήνα - Άρση του δακτυλίου

Στάση εργασίας θα κάνουν τα λεωφορεία από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9.00 το πρωί και από τις 9.00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, αλλά και τα τρόλεϊ από τις 13:00 μέχρι τις 15:00.

Ακινητοποιημένα είναι σήμερα Πέμπτη 18/11 Μετρό, Ηλεκτρικός και Τραμ ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τον εργοδηγό που σκοτώθηκε στον ΗΣΑΠ την Τρίτη, 16 Νοεμβρίου.

Οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες ζητούν τη λήψη μέτρων ασφάλειας, ενώ θέτουν πέντε κρίσιμα ερωτήματα στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για το δυστύχημα. Σημειώνεται πως σήμερα, στάση εργασίας θα κάνουν τα λεωφορεία από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9.00 το πρωί και από τις 9.00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, αλλά και τα τρόλεϊ από τις 13:00 μέχρι τις 15:00.

Η ανακοίνωση των σωματείων εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ αναφέρει:

«Το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε την ζωή στον συνάδελφό μας Πέτρο Γιάμαλη και [οδήγησε] έναν ακόμα εργαζόμενο να χαροπαλεύει, ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά ατυχήματα, που σημειώνονται σε εργασιακούς χώρους, με εργαζόμενους να θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους ανεξέλεγκτων ιδιωτικών συμφερόντων.

Προ ημερών είχε χάσει τη ζωή του ένας εργαζόμενους στις προβλήτες της Cosco, άλλοι τραυματίστηκαν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και αυτή την φορά ο θάνατος "χτύπησε" στη Γραμμή 1 της ΣΤΑ.ΣΥ, με θύμα τον 41χρονο Πέτρο και άλλους τρεις τραυματίες.

Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία στο χώρο εργασίας τους. Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.

Παράλληλα, καλούμε, για μια ακόμα φορά, τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:

  1. Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιον φορέα;
  2. Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιον;
  3. Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;
  4. Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιον ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;
  5. Ποια είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑΣΥ σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;

Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες. Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη. Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων».

Υπενθυμίζεται πως σε ανακοινώσεις τους τόσο το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ όσο και η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ ζητούν την άμεση απόδοση ευθυνών για το τραγικό δυστύχημα στη γραμμή 1 του Μετρό και τη συντήρηση των υποδομών στους χώρους εργασίας.

 Άρση του δακτυλίου 

Δεν θα ισχύσει σήμερα Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής, ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας, λόγω της 24ωρης απεργίας των εργαζομένων στις σταθερές συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ), καθώς και της στάσης εργασίας των εργαζομένων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α). Η ΓΑΔΑ παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των τροχονόμων για την αποφυγή πρόκλησης περαιτέρω κυκλοφοριακών προβλημάτων. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό: Ψάχνουν λύση για κλιματισμό σε παλιούς συρμούς που «βράζουν»

Προϋπόθεση η εύρεση χρηματοδότησης για να δροσίσουν οι 24 παλιοί συρμοί του μετρό, που τα τελευταία καλοκαίρια αποσύρονται μέσα στον καύσωνα. Σε 265.000-275.000 ευρώ ανά όχημα το κόστος της εφικτής λύσης.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στάση εργασίας μεταξύ 11:00 και 14:00 σε Μέτρο, Τραίνο και Τραμ

Οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ προανήγγειλαν στάση εργασίας σε μετρό, τραίνο, τραμ ώστε να μπορέσουν να παραστούν στην κηδεία του συναδέλφου του Πέτρου Γιάμαλη που έχασε τη ζωή του σε εργατικό ατύχημα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προχωρά το «λίφτινγκ» στον ηλεκτρικό, ψάχνουν χρήμα για συρμούς μετρό

Πρόστιμο στην ισπανική εταιρεία που ανακαινίζει 14 συρμούς του ηλεκτρικού, παραδίδεται τον Σεπτέμβριο το πρότυπο βαγόνι. «Σαφάρι» για 300 εκατ., ώστε να μπουν 15 καινούργιοι συρμοί στις Γραμμές 2 και 3.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό: Έμειναν από... χρήμα οι επεκτάσεις για 800.000 νέους επιβάτες

Ακόμα και ο διαγωνισμός για το Ίλιον έχει βαλτώσει, ενώ εξετάζονται σενάρια επέκτασης στο Ελληνικό και στο κυβερνητικό πάρκο Υμηττού. Αγορές συρμών για τη γραμμή αεροδρομίου, αλλά σε μια τριετία.
isap-sygkoinonia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ: Να βρεθεί λύση στα περιστατικά δυσλειτουργίας

«Χθες 01/01 κατά τις πρώτες πρωινές ώρες συρμός άνοιξε εν κινήσει δίχως χειρισμό όλες τις πόρτες στη μια πλευρά μεταξύ των σταθμών 'Ανω Πατησίων και Περισσού» αναφέρουν χαρακτηριστικά.