ΓΔ: 1447.97 0.89% Τζίρος: 63.44 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:22:33 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Ψάχνουν στο ίντερνετ οι Έλληνες τους μάστορες για το σπίτι

Σε ειδικές πλατφόρμες, αλλά και σε μηχανές αναζήτησης στρέφονται οι καταναλωτές για να βρουν τεχνίτες. Επτά στους δέκα δηλώνουν ότι εμπιστεύονται το ίντερνετ για τέτοιες αναζητήσεις.

Όλο και περισσότεροι Έλληνες ψάχνουν πλέον, ιδιαίτερα μετά το lockdown, για μάστορες στο διαδίκτυο. Ξεπερνώντας την εποχή που η αναζήτηση ενός επαγγελματία για τεχνικές εργασίες γινόταν μέσω συστάσεων, τώρα οι περισσότεροι δηλώνουν ότι εμπιστεύονται το ίντερνετ για τις αναζητήσεις τους και ότι θεωρούν εύκολη την εύρεση επαγγελματία για το σπίτι μέσω διαδικτύου.

Όπως αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN), 7 στους 10 ερωτηθέντες δήλωσαν ότι εμπιστεύονται το διαδίκτυο για να βρουν επαγγελματία για το σπίτι τους, ενώ συγκριτικά με πέρυσι 1 στους 3 χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδίκτυο για την εύρεση επαγγελματιών για το σπίτι.

Ως προς τις πηγές εύρεσης επαγγελματιών για το σπίτι, οι καταναλωτές ψάχνουν πρωτίστως σε on line μηχανές αναζήτησης, με το 68% να απαντάει πως έκανε χρήση κάποιας πλατφόρμας εύρεσης επαγγελματιών τον τελευταίο χρόνο ενώ 4 στους 10 να δηλώνουν μεγαλύτερη χρήση μετά την περίοδο καραντίνας.

Στις επιλογές των καταναλωτών πρώτη επιλογή αναδεικνύεται η πλατφόρμα Douleutaras.gr, ενώ ακολουθούν τα πιο «παραδοσιακά κανάλια» εύρεσης επαγγελματιών όπως είναι οι μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου (Google, Bing κ.α.) αλλά και μέσα από συστάσεις συγγενών και φίλων.

Αναφορικά με τα πλεονεκτήματα που τους παρέχει μία πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών, στις πρώτες θέσεις αναδείχθηκαν η άμεση ανταπόκριση του επαγγελματία, η σιγουριά ως προς την ποιότητα της εργασίας και η πληθώρα επιλογών. Οι καταναλωτές επηρεάζονται κυρίως από τον βαθμό ικανοποιημένων πελατών, την ευκολία στην πλοήγηση, καθώς και τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών.

Συγκεκριμένα, για να εμπιστευτούν μία πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών, το 80% επηρεάζεται από τον βαθμό ικανοποιημένων πελατών, και 75% από τις αξιολογήσεις χρηστών, ενώ το 77% επηρεάζεται από την ευκολία πλοήγησης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

papastergiou, παπαστεργιου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς θα «γκρεμιστούν» οι χρεώσεις για γρήγορο ίντερνετ με οπτική ίνα

Σε τιμές... χαλκού για συνδέσεις οπτικής ίνας οδηγούν οι επιδοτήσεις 180 εκατ. και ο ανταγωνισμός στη χονδρική με την είσοδο της ΔΕΗ. Παπαστεργίου στο BD: «Θέλουμε οι πάροχοι να βοηθήσουν στην απορρόφηση των vouchers».
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Βροχή» παραπόνων από καταναλωτές για τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών

Απογοητευμένοι οι καταναλωτές από την ποιότητα των δικτύων. Καταγγέλλουν συχνές αποσυνδέσεις και χαμηλότερες ταχύτητες από αυτές που πληρώνουν. Παραπονούνται και για αθέμιτες πρακτικές από τους παρόχους.
data-kiniti-mobile-dedomena-kostos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα ύψη η κατανάλωση mobile data, πίεση στους παρόχους για επενδύσεις

Αύξηση 45% καταγράφεται στην κατανάλωση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας, ενώ τα δίκτυα υστερούν και οι πάροχοι βρίσκονται μπροστά σε μεγάλες απαιτήσεις υλοποίησης επενδυτικών προγραμμάτων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χιλιάδες τα παράπονα για τη σταθερή, δυσαρέσκεια και για τα δίκτυα κινητής

Αν και οι ταχύτητες του διαδικτύου έχουν ανεβεί σημαντικά, οι απαιτήσεις των καταναλωτών έχουν αυξηθεί, μαζί και τα παράπονά τους καθώς τα δίκτυα των παρόχων δεν δείχνουν να μπορούν να ανταποκριθούν.
data-kiniti-mobile-dedomena-kostos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ζαλίζει η αύξηση χρήσης mobile data: Άλμα κατά 1.500% από το 2015

Στο 92,5% φτάνει η διείσδυση της χρήσης mobile data για περιήγηση στο διαδίκτυο. Κλειδί για την αύξηση της χρήσης η πτώση των τιμών το 2021.Τα έσοδα από δεδομένα ανήλθαν σε 566 εκατ. ευρώ και ξεπερνούν το ένα τρίτο των συνολικών.