ΓΔ: 905.53 -0.29% Τζίρος: 69.35 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Ψάχνουν στο ίντερνετ οι Έλληνες τους μάστορες για το σπίτι

Σε ειδικές πλατφόρμες, αλλά και σε μηχανές αναζήτησης στρέφονται οι καταναλωτές για να βρουν τεχνίτες. Επτά στους δέκα δηλώνουν ότι εμπιστεύονται το ίντερνετ για τέτοιες αναζητήσεις.

Όλο και περισσότεροι Έλληνες ψάχνουν πλέον, ιδιαίτερα μετά το lockdown, για μάστορες στο διαδίκτυο. Ξεπερνώντας την εποχή που η αναζήτηση ενός επαγγελματία για τεχνικές εργασίες γινόταν μέσω συστάσεων, τώρα οι περισσότεροι δηλώνουν ότι εμπιστεύονται το ίντερνετ για τις αναζητήσεις τους και ότι θεωρούν εύκολη την εύρεση επαγγελματία για το σπίτι μέσω διαδικτύου.

Όπως αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN), 7 στους 10 ερωτηθέντες δήλωσαν ότι εμπιστεύονται το διαδίκτυο για να βρουν επαγγελματία για το σπίτι τους, ενώ συγκριτικά με πέρυσι 1 στους 3 χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδίκτυο για την εύρεση επαγγελματιών για το σπίτι.

Ως προς τις πηγές εύρεσης επαγγελματιών για το σπίτι, οι καταναλωτές ψάχνουν πρωτίστως σε on line μηχανές αναζήτησης, με το 68% να απαντάει πως έκανε χρήση κάποιας πλατφόρμας εύρεσης επαγγελματιών τον τελευταίο χρόνο ενώ 4 στους 10 να δηλώνουν μεγαλύτερη χρήση μετά την περίοδο καραντίνας.

Στις επιλογές των καταναλωτών πρώτη επιλογή αναδεικνύεται η πλατφόρμα Douleutaras.gr, ενώ ακολουθούν τα πιο «παραδοσιακά κανάλια» εύρεσης επαγγελματιών όπως είναι οι μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου (Google, Bing κ.α.) αλλά και μέσα από συστάσεις συγγενών και φίλων.

Αναφορικά με τα πλεονεκτήματα που τους παρέχει μία πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών, στις πρώτες θέσεις αναδείχθηκαν η άμεση ανταπόκριση του επαγγελματία, η σιγουριά ως προς την ποιότητα της εργασίας και η πληθώρα επιλογών. Οι καταναλωτές επηρεάζονται κυρίως από τον βαθμό ικανοποιημένων πελατών, την ευκολία στην πλοήγηση, καθώς και τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών.

Συγκεκριμένα, για να εμπιστευτούν μία πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών, το 80% επηρεάζεται από τον βαθμό ικανοποιημένων πελατών, και 75% από τις αξιολογήσεις χρηστών, ενώ το 77% επηρεάζεται από την ευκολία πλοήγησης.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

digital nomads-internet-ypologistis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άρχισε η είσοδος ψηφιακών νομάδων, σχεδόν 3.000 αιτήσεις για visa

Χορηγήθηκαν οι ειδικές θεωρήσεις εισόδου σε 1.693 ψηφιακούς νομάδες και παραμένουν σε εκκρεμότητα 1.225 αιτήσεις. Το ειδικό φορολογικό πλαίσιο και τα προβλήματα που μειώνουν την ελκυστικότητα της Ελλάδας.
digital nomad-tilergasia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα μεγάλα εμπόδια που «χωρίζουν» την Ελλάδα από τους ψηφιακούς νομάδες

Στα ισχυρά σημεία της χώρας είναι το κλίμα, το χαμηλό κόστος ζωής και τα κίνητρα προσέλκυσης ψηφιακών νομάδων. Τα υποβαθμισμένα δίκτυα τηλεπικοινωνιών και η κοινωνική ανισότητα αποτελούν μεγάλα εμπόδια.
optiki ina-fiber-internet-broadband
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας στην Ε.Ε.: Έχουμε το πιο ακριβό ίντερνετ

Κατά 73% ακριβότερες από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι τιμές των συνδέσεων στο διαδίκτυο, άνοιξε κι άλλο η ψαλίδα τη χρονιά της πανδημίας. Στρεβλώσεις ανταγωνισμού «βλέπει» η Επιτροπή Πισσαρίδη.
optiki ina-fiber-internet-broadband
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Έκρηξη» επενδύσεων στις τηλεπικοινωνίες για τα δίκτυα οπτικής ίνας

Ύστερα από χρόνια στασιμότητας στις επενδύσεις τα δίκτυα, οι πάροχοι σπεύδουν να διαθέσουν εκατοντάδες εκατομμύρια για νέες συνδέσεις υψηλών ταχυτήτων, καθώς επιταχύνεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός.