ΓΔ: 905.04 -0.05% Τζίρος: 54.65 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Οι στόχοι του νέου hub της Pfizer στη Θεσσαλονίκη

Ο φαρμακευτικός κολοσσός παρουσίασε το νέο ψηφιακό και τεχνολογικό hub που δημιούργησε στη Θεσσαλονίκη που θέλει να «χτίσει» ένα δίκτυο με τους τοπικούς φορείς, με σκοπό να παρέχει διάφορες υπηρεσίες και προγράμματα.

Μέρος του παγκόσμιου ψηφιακού δικτύου της Pfizer θα αποτελεί το νέο ψηφιακό και τεχνολογικό Hub που έχει δημιουργήσει ο φαρμακευτικός κολοσσός στη Θεσσαλονίκη. Το νέο κέντρο καινοτομίας θα συνεργάζεται στενά με τα πρότζεκτ που έχουν αναλάβει τα αντίστοιχα Hub της εταιρείας παγκοσμίως αναπτύσσοντας καινοτόμες λύσεις για την υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού των υπηρεσιών της εταιρείας, οδηγώντας στην ανακάλυψη νέων θεραπειών που μπορούν να αλλάξουν τη ζωή των ασθενών.

Μέχρι το τέλος της χρονιάς το hub αναμένεται να απασχολεί 200 εργαζόμενους, με τις αιτήσεις μέχρι στιγμής να έχουν ξεπεράσει τις 3.500, ενώ σχεδόν 3 στους 4 αιτούντες κατέχουν μεταπτυχιακό τίτλο, ενώ έχει υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον με αιτήσεις που προέρχονται εκτός Ελλάδας. «Ένας από τους στόχους του hub είναι να σταματήσει το brain drain της Ελλάδας και να επιστρέψει στη χώρα τα ταλέντα που βρίσκονται στο εξωτερικό» σημείωσε ο κ. Nico Gariboldi, επικεφαλής του ψηφιακού κέντρου τεχνολογίας και καινοτομίας της Pfizer στη Θεσσαλονίκη.

Για την επιλογή της Θεσσαλονίκης γι αυτή την επένδυση, ο κ. Gariboldi σημείωσε πως «επιλέξαμε την πόλη διότι υπάρχει μία συγκέντρωση ψηφιακών ταλέντων, η κυβέρνηση θέλει και στηρίζει τέτοιες επενδύσεις, υπάρχει ένα ασφαλές πολιτικό περιβάλλον, έχει αναπτυχθεί μία εθνική ψηφιακή στρατηγική καινοτομίας», συμπληρώνοντας πως «το ταχέως αναπτυσσόμενο ψηφιακό οικοσύστημα έπαιξε τεράστιο ρόλο στην απόφασή μας να επιλέξουμε τη Θεσσαλονίκη, όπως και το γεγονός ότι στην πόλη επενδύουν και άλλες πολυεθνικές αλλά και το υψηλό επίπεδο των πανεπιστημίων».

Ο κ. Gariboldi αναφέρθηκε στους πυλώνες που θα στηριχθεί η στρατηγική της Pfizer για το κέντρο καινοτομίας σημειώνοντας πως «στο hub θέλουμε να δημιουργήσουμε πλήρεις ψηφιακές ικανότητες, να δώσουμε χώρο για την ανάπτυξη καινοτομίας και θέλουμε να βρούμε νέα ταλέντα». Το hub στοχεύει να διασυνδεθεί με τους φορείς και την πόλη της Θεσσαλονίκης, με τον επικεφαλής του κέντρου να σημειώνει πως «ενδιαφερόμαστε να συνεργαστούμε με ΑΕΙ και νεοφυείς επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, ψάχνουμε νέες ιδέες τις οποίες θα τεστάρουμε στη συνέχεια στην πράξη».

Ο Τζεφ Χάμιλτον, ανώτερος αντιπρόεδρος της Pfizer Digital ανέφερε πως «στόχος μας είναι να αλλάξουμε τις ζωές των ασθενών. Η περαιτέρω ψηφιοποίηση των διαδικασιών και η υιοθέτηση καινοτόμων πρακτικών θα βοηθήσει στην βελτίωση της ανάπτυξης των φαρμάκων και στην πιο γρήγορη ολοκλήρωση των κλινικών μελετών», υπογραμμίζοντας την ανάγκη να τρέχουν πιο γρήγορα πλέον οι υπηρεσίες τονίζοντας πως «η ψηφιοποίηση πολλών υπηρεσιών θα απελευθερώσει χρόνο για τους εργαζόμενους που θα έχουν την ευκαιρία να εστιάσουν την προσοχή τους σε εργασίες υψηλότερης αξίας», ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξουν νέες προσλήψεις και το 2021 καθώς και το 2022.

Όσο αναφορά το δεύτερο hub που προανήγγειλε μέσω των δηλώσεων ο επικεφαλής της Pfizer Άλμπερτ Μπουλάς που θα άνοιγε ακόμα 350 θέσεις εργασίας, και θα αφορά οικονομικές υπηρεσίες και διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού οι κ.κ. Γκαριμπόλντι και Χάμιλτον δεν θέλησαν να αποκαλύψουν περισσότερες λεπτομέρειες προς το παρόν και παρέθεσαν για το μέλλον αυτή την ενημέρωση.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Margaritis Sxoinas, Komision, Evropaiki Epitropi
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μ. Σχοινάς: Η Θεσσαλονίκη γίνεται δυναμικός κόμβος καινοτομίας

«Η Κεντρική Μακεδονία και η Βόρεια Ελλάδα πρωτοστατούν στη στήριξη από το ιστορικό και χωρίς προηγούμενο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη», τόνισε ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πάρτι εκατομμυρίων για τους πειρατές της συνδρομητικής τηλεόρασης

«Τρύπα» 150 εκατ. ευρώ αφήνει στα έσοδα των τηλεπικοινωνιακών παρόχων η πειρατεία της συνδρομητικής τηλεόρασης. Οι χρήστες φτάνουν τους 500.000, ενώ η διείσδυση της συνδρομητικής είναι μόνο 25%.