ΓΔ: 912.81 0.40% Τζίρος: 124.71 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
RAE, Rythmistiki Arxi Energeias
Φωτο: ΡΑΕ

Σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα ενημέρωσης των καταναλωτών myRAE

Βασικό χαρακτηριστικό της νέας πλατφόρμας είναι η δυνατότητα αποστολής μιας φόρμας παραπόνων προς τους Διαχειριστές Δικτύων και τους Παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.

Την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής εφαρμογής της ΡΑΕ για ενημέρωση και υποστήριξη των καταναλωτών, myRAE ανακοίνωσε η Αρχή. Η πλατφόρμα "myRAE", αποτελεί ένα αυτόνομο ηλεκτρονικό σύστημα στο οποίο οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση είτε μέσω του κεντρικού ιστότοπου της Αρχής, ή και απευθείας στο my.rae.gr όπου μπορούν να δημιουργούν προσωπική σελίδα μέσω της οποίας θα έχουν πρόσβαση σε διάφορες χρήσιμες υπηρεσίες.

Βασικό χαρακτηριστικό της νέας Πλατφόρμας είναι η δυνατότητα αποστολής μιας φόρμας παραπόνων προς τους Διαχειριστές Δικτύων και τους Παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου. Παράλληλα παρέχει δυνατότητα chat και ανταλλαγής εγγράφων για την επικοινωνία μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών.

Το πληροφοριακό σύστημα λαμβάνει το εκάστοτε παράπονο και το προωθεί αυτόματα στον αντίστοιχο αποδέκτη ενώ παρέχει πληροφόρηση στην ΡΑΕ για τα στοιχεία και την εξέλιξη του αιτήματος. Η Αρχή θα μπορεί, μέσα από την ανάλυση των στατιστικών που παράγει η εφαρμογή να έχει πλήρη εικόνα για τα είδη παραπόνων που καταθέτουν οι καταναλωτές, το βαθμό απόκρισης των εταιρειών, το μέσο χρόνο επίλυσης των αιτημάτων από τις εταιρίες, και το βαθμό ικανοποίησης των καταναλωτών από την επίλυση του ζητήματος τους.

Πρόσθετα, οι καταναλωτές αλλά και επαγγελματίες του χώρου θα μπορούν:

  • Να λαμβάνουν επιλεκτικές ενημερώσεις για τις δημόσιες διαβουλεύσεις της ΡΑΕ.
  • Να λαμβάνουν εξειδικευμένες ενημερώσεις από το σύνολο των ανακοινώσεων της ΡΑΕ με βάση τα κριτήρια που ενδιαφέρουν τον κάθε καταναλωτή ή επαγγελματία.
  • Να μετέχουν σε έρευνες ικανοποίησης για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τη ΡΑΕ, τους Διαχειριστές δικτύων, και τους Παρόχους ενέργειας.

«Σε ένα χρονικό σημείο όπου οι αυξήσεις των τιμών ενέργειας προκαλούν εύλογη ανησυχία στους καταναλωτές και την αγορά, η Αρχή στοχεύει, δίδοντας περισσότερα εργαλεία στους καταναλωτές για την προάσπιση των δικαιωμάτων τους, αλλά και οργανώνοντας σωστά την επικοινωνία τους με τους συμμετέχοντες στην αγορά, να προσφέρει πρόσθετη αξία στην αποτελεσματικότερη λειτουργία αυτής», αναφέρει η Αρχή.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ζητούν παρέμβαση της ΡΑΕ για τις τιμές ρεύματος οι βιομηχανίες

Η Ένωση Βιομηχανικών Καταναλωτών Ενέργειας σημειώνει πως η σύγκριση τιμών στην αγορά εξισορρόπησης με τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές δείχνει την «εμφανή χειραγώγηση των τιμών που επιχειρείται στην ελληνική αγορά».
Amuras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αν οι διεθνείς τιμές ενέργειας παραμείνουν ψηλά, θα παραταθούν τα μέτρα

Ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γ. Αμυράς, σε ό,τι αφορά τους λογαριασμούς της ΔΕΗ, υπογράμμισε πως θα υπάρξει σχεδόν ολοκληρωτική εξομάλυνση των διεθνών ανατιμήσεων, ενώ για τους ιδιώτες παρόχους θα υπάρχει απορρόφηση τουλάχιστον του 80% των αυξήσεων.
logariasmos_revma
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς θα γίνει η επιδότηση των λογαριασμων ρεύματος των νοικοκυριών

Η επιδότηση θα είναι 30 ευρώ ανά μεγαβατώρα ή 3 λεπτά του ευρώ ανά κιλοβατώρα για τις πρώτες 300 κιλοβατώρες μηνιαίας κατανάλωσης (που αντιστοιχεί στη μέση κατανάλωση των νοικοκυριών), ενώ αν χρειαστεί θα επεκταθεί και στο 2022.