ΓΔ: 860.06 1.04% Τζίρος: 80.46 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Touristiki-Ekstrateia

Δύο βραβεία με την υπογραφή Choose για την τουριστική καμπάνια της Κρήτης

Η ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης καλεί τον υποψήφιο επισκέπτη να νιώσει με όλες τις αισθήσεις του τον πλούτο των εμπειριών, που μπορεί να απολαύσει στο νησί.

Δύο σπουδαίες διακρίσεις κατέκτησε η επιτυχημένη τουριστική καμπάνια «Crete. Sense The Authentic», την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Choose Strategic Communications Partners για λογαριασμό της Περιφέρειας Κρήτης στα φετινά Tourism Awards 2022, την κορυφαία εκδήλωση για τον ελληνικό τουρισμό, που διοργάνωσε για 9η συνεχόμενη χρονιά η Boussias Communications

Η καμπάνια της Choose έλαβε ένα gold/platinum βραβείο στην κατηγορία «Destinations: City break / Summer / Winter / Family / Cultural / Sports & adventure / Year-round» παρουσιάζοντας την «Αυθεντική Κρήτη 365 μέρες τον χρόνο» και ένα silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism»  για το video περιεχόμενο της ίδιας καμπάνιας, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής IndigoView. Τα video που αποτυπώνουν την αυθεντικότητα της Κρήτης σκηνοθέτησε ο πολυβραβευμένος Κρητικός σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης. 

Η ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη καμπάνια (στρατηγική, σχεδιασμός, concept, δημιουργικά, υλοποίηση) της Περιφέρειας Κρήτης καλεί τον υποψήφιο επισκέπτη να νιώσει με όλες τις αισθήσεις του τον πλούτο των εμπειριών, που μπορεί να απολαύσει στο νησί: Τοπία, Γεύσεις, Περιπέτεια, Δραστηριότητες,  Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνα, 365 μέρες το χρόνο. Η καμπάνια, που άρχισε να ξεδιπλώνεται το 2020 και θα ολοκληρωθεί το 2023,  περιλαμβάνει - μεταξύ άλλων - 10 θεματικά βίντεο, 4 ραδιοφωνικά σποτ σε πέντε γλώσσες, νέο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, και προβάλλεται ταυτόχρονα στην Ελλάδα και το εξωτερικό με τηλεοπτική διαφήμιση, καταχωρήσεις στον Τύπο, στο διαδίκτυο και τα social media. 

Η Ευδοκία Κανέλλου, Managing Director της Choose Strategic Communications Partner, δήλωσε σχετικά: «Είναι τιμή για την ομάδα της Choose το ότι η Περιφέρεια Κρήτης μάς εμπιστεύθηκε την καμπάνια επικοινωνίας για την τουριστική προβολή του νησιού. Είμαστε χαρούμενοι που αποτελέσαμε κομμάτι αυτού του συναρπαστικού ταξιδιού, το οποίο μεταφέρει στο σήμερα τα αυθεντικά χαρακτηριστικά της Κρήτης. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω την IndigoView για την άψογη συνεργασία. Η δημιουργία μίας καμπάνιας για τον Τουρισμό, που αντιπροσωπεύει ένα στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της χώρας και ταυτόχρονα ένα διαρκώς εξελισσόμενο πεδίο επικοινωνίας, αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία πρόκληση για όλη την ομάδα της Choose». 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χανιά: Σταθερή η «ρότα» της κρουαζιέρας στο λιμάνι της Σούδας

Ενθαρρυντικά για την τρέχουσα χρονιά του 2022 είναι τα μέχρι τώρα στοιχεία που αφορούν το ενδιαφέρον των εταιρειών κρουαζιέρας για το λιμάνι της Σούδας καθώς υπάρχουν 110 προαναγγελίες αφίξεων.
Crete
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κρήτη: Επιμορφωτικό πρόγραμμα σύνδεσης πρωτογενούς με τουριστικό τομέα

Στη διάρκεια της συνάντησης, αποφασίστηκε, μεταξύ άλλων, η παράταση των εγγραφών στο επιμορφωτικό πρόγραμμα, μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου 2021, λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος που έχει εκδηλωθεί για το πρόγραμμα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πλατανιάς Χανίων: Σύγχρονο μοντέλο βιώσιμης τουριστικής ανασυγκρότησης

Κεντρικός πυρήνας των δράσεων που ακολουθεί η παρούσα δημοτική αρχή σε συνεργασία με τους επαγγελματίες της περιοχής, προκειμένου να απαντήσουν στις σύγχρονες απαιτήσεις της τουριστικής βιομηχανίας και των νέων δεδομένων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αναχωρεί από το Ηράκλειο το δεύτερο κρουαζιερόπλοιο της σεζόν

Πρόκειται για ένα από τα πολυτελέστερα κρουαζιερόπλοια το MS Europa2 της Hapag-Lloyd, θυγατρικής εταιρίας του ομίλου TUI, που θα εκτελεί 10ήμερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα, επισκεπτόμενο λιμάνια όπως της Κέρκυρας, του Βόλου, το λιμάνι στο Κατάκολο, τη Ρόδο αλλά και τον Πειραιά.