ΓΔ: 860.06 1.04% Τζίρος: 80.46 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΟΛΘ

Επιταχύνεται η μετακίνηση εμπορευμάτων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Η συμφωνία μεταξύ της ΟΛΘ ΑΕ και του Α΄ Τελωνείου υπεγράφη με στόχο να περιορίσει τις σημαντικές καθυστερήσεις που καταγράφονται εδώ και χρόνια στην μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι.

Κατά 20% αναμένεται να μειωθούν σε πρώτη φάση οι χρόνοι διέλευσης φορτηγών από την Πύλη 16 του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, μετά το μνημόνιο συναντίληψης, που υπεγράφη προ τετραημέρου, μεταξύ της ΟΛΘ ΑΕ και του Α' Τελωνείου Εισαγωγών-Εξαγωγών, το οποίο στόχο έχει να περιορίσει τις σημαντικές καθυστερήσεις που σημειώνονται επί σειρά ετών κατά την είσοδο και έξοδο των βαρέων οχημάτων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι.

Τα παραπάνω επισήμανε σήμερα ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα δημοσιογράφων, με την ευκαιρία της άφιξης των δύο νέων γερανογεφυρών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, που τέθηκε σε ισχύ στις 6 Μαΐου, ανασχεδιάζεται η διαδικασία εισόδου κενών φορτηγών στην Ελεύθερη Ζώνη (Ε/Ζ) του λιμανιού, για τη διευκόλυνση των ροών εισόδου-εξόδου από τις πύλες 10 και 16, ώστε να διενεργούνται χωρίς καθυστερήσεις οι παραδόσεις και παραλαβές των φορτίων. Συγκεκριμένα, τα κενά κοντέινερς θα διέρχονται και από την Πύλη 10, το ωράριο της οποίας προβλέπεται να διευρυνθεί, ώστε να λειτουργεί καθημερινά από τις 7 το πρωί ώς τις 7 το βράδυ (έναντι του ισχύοντος 8.00-16.00), με στόχο να αποσυμφορηθεί η κίνηση στην επιβαρυμένη 16.

Αναλυτικότερα, προβλέπονται οι εξής ενέργειες: 1)ενεργοποιείται δεύτερη ροή εισόδου των κενών φορτηγών όλων των τύπων και κενών εμπορευματοκιβωτίων, από την Πύλη 10, κατά τις ώρες συμφόρησης, 2) διευρύνεται -όπως προαναφέρθηκε- το ωράριο λειτουργίας της, 3) δημιουργούνται δύο νέες ροές εισόδου κενών φορτηγών όλων των τύπων και άδειων εμπορευματοκιβωτίων από την Πύλη 16 και 4) ενεργοποιείται και έκτη ροή εξόδου από την Πύλη 16 κατά τις ώρες συμφόρησης.

Η διαχείριση των ροών εισόδου-εξόδου όλων των τύπων κενών φορτηγών και κενών εμπορευματοκιβωτίων, ανατίθεται στην ΟΛΘ Α.Ε., υπό την εποπτεία του αρμόδιου Τελωνείου, δια του μηχανογραφικού συστήματος της ΟΛΘ Α.Ε., αλλά και δια της διενέργειας φυσικών ελέγχων από το Α' Τελωνείο Θεσσαλονίκης.  Πάντως, η προσπάθεια για την αντιμετώπιση του χρόνιου προβλήματος δεν σταματά εδώ, καθώς όπως είπε ο κ. Λιάγκος, πρόκειται να γίνουν περισσότερες ενέργειες για τη διευθέτηση του θέματος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε Mytilineos, Rover Maritime και HDK η κατασκευή του προβλήτα 6 του ΟΛΘ

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΟΛΘ το έργο ύψους 150 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει την κατασκευή νέου πρόσθετου κρηπιδώματος μήκους 513 μέτρων και πρόσθετης χερσαίας ζώνης πλάτους 306,5 μέτρων καθώς και συμπληρωματικά έργα υποδομής.