ΓΔ: 788.46 -0.37% Τζίρος: 51.14 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Karamanlis-Kostas
Φωτο: Eurokinissi

Κ. Καραμανλής: Αδικαιολόγητη η απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών ανέφερε πως οι συνδικαλιστές ανακοίνωσαν επίτηδες την απεργία το απόγευμα της Τρίτης και εξέφρασε την άποψη πως δεν είναι λογικό να προκηρύσσεται απεργία ενώ έχει κλείσει η συλλογική σύμβαση εργασίας.

Το γεγονός πως δεν μπορεί να ανακοινώνεται μία απεργία έξι ώρες πριν, υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής που σχολίασε ότι «το Μετρό και τα ΜΜΜ δεν ανήκουν στους εργαζόμενους, δεν ανήκουν στην κυβέρνηση, ανήκουν στους πολίτες, οι οποίοι χθες ταλαιπωρήθηκαν άνευ λόγου και αιτίας».

Σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό AΝΤ1, ο υπουργός σημείωσε «Κανένας Έλληνας δεν κατάλαβε γιατί έγινε απεργία χθες», επισημαίνοντας ότι και οι ίδιοι οι συνδικαλιστές ζήτησαν συγνώμη από τους πολίτες. Υπενθύμισε ότι «πριν από δύο εβδομάδες υπογράψαμε τη συλλογική σύμβαση εργασίας, με όλους τους φορείς». 

Τόνισε επίσης ότι «ο νόμος είναι σαφής και λέει ότι θα πρέπει να προκηρύσσεται τέσσερις ημέρες πριν η απεργία. Οι συνδικαλιστές περίμεναν μέχρι την Τρίτη το απόγευμα, που είχαν κλείσει τα δικαστήρια, για να πουν ότι συμμετέχουν στην απεργία που κάνει το Εργατικό Κέντρο». 

Σχολίασε, ακόμα, ότι θα ήταν λογική η απεργία αν είχε «σπάσει» η διαπραγμάτευση της συλλογικής σύμβασης εργασίας και εάν η κυβέρνηση ήταν ανάλγητη και δεν άκουγε κανένα από τα αιτήματα των εργαζόμενων. Εκτίμησε όμως ότι δεν είναι λογικό να προκηρύσσουν οι συνδικαλιστές απεργία, όταν έχει «κλείσει» η συλλογική σύμβαση εργασίας, πράγμα που δεν είχε κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, όταν από 850 λεωφορεία σήμερα κυκλοφορούν σχεδόν 1.400 και όταν, για πρώτη φορά μετά από χρόνια, έχουν γίνει προσλήψεις. 

«Σεβόμαστε τους εργαζόμενους. Έχω πει επανειλημμένως ότι σέβομαι τη δουλειά που κάνουν. Να ξέρουν όμως ότι ο νόμος είναι πολύ αυστηρός», είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και σημείωσε ότι ακόμη και εάν ο νόμος έχει κάποιες ατέλειες θα τον αλλάξουν τα συναρμόδια υπουργεία.

Σε ερώτηση για το Μετρό Θεσσαλονίκης και την άποψη του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ ότι το Μετρό θα μπορούσε να λειτουργεί από το 2020 και τελικά θα είναι έτοιμο το 2025, επανέλαβε ότι τέλη του 2023 θα είναι έτοιμο και το Μετρό Θεσσαλονίκης. «Ακούω τον κ. Τσίπρα με σεβασμό, αλλά νομίζω ότι η Θεσσαλονίκη δεν του πάει πάρα πολύ καλά, Θα σας θυμίσω το πρόγραμμα Θεσσαλονίκης, ένα πρόγραμμα που ανετράπη στην ουσία του. Και θα σας θυμίσω την εικόνα, που μας γύρισε δεκαετίες πίσω, να εγκαινιάζουμε μουσαμάδες και να καθόμαστε στα βαγόνια που δεν είναι πάνω σε ράγες», πρόσθεσε.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε επίσης ότι τις επόμενες ημέρες θα παραδοθούν και οι τρεις τελευταίοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά, ώστε να συνδεθεί το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, καθώς και ότι προχωρούν οι εργασίες της Γραμμής 4 του Μετρό με νέες μεθόδους που διασφαλίζουν τη μικρότερη δυνατή όχληση.

«Δεν εγκαινιάζουμε ποτέ έργο εάν δεν παραδοθεί και εάν δεν δοθεί στην κυκλοφορία», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε «Εγκαινιάζουμε έργα, τα οποία δίνονται άμεσα στην κυκλοφορία. Εμείς δεν κόβουμε κορδέλες και μουσαμάδες, γιατί αυτό είναι πολύ μακριά από την φιλοσοφία μιας σύγχρονης κεντροδεξιάς».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σε τροχιά ανάταξης το σιδηροδρομικό δίκτυο μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης

Δεδομένου ότι χρειάζεται άμεσα παρεμβάσεις, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι βραδυπορίες και να αυξηθεί η χωρητικότητα, επίκειται χρηματοδότηση 20 εκατ. ευρώ για την άμεση συντήρηση του.
Karamanlis-Kostas
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κώστας Καραμανλής: Η Τουρκία να γνωρίζει ότι η Ελλάδα δεν παίζει

Ο κ. Καραμανλής τόνισε επίσης ότι οι κάτοικοι της Λέσβου βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή του προσφυγικού προβλήματος, για το οποίο δεν έφεραν ευθύνη, αλλά κλήθηκαν να το διαχειριστούν χωρίς τα απαραίτητα εφόδια και στήριξη από την Πολιτεία.
Karamanlis, Ypourgeio Ypodomon kai Metaforon
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καραμανλής: Ξεκινάει και πάλι ο μετροπόντικας στη νέα Γραμμή 4 του Μετρό

Σε δηλώσεις του ο υπουργός τόνισε ότι πρόκειται για μία εξαιρετικά σημαντική μέρα, καθώς πολλά χρόνια μετά την κατασκευή των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό, πλέον τα εργοτάξια για την κατασκευή της Γραμμής 4 έχουν πάρει μπρος.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Καραμανλής: Το 2023 θα τρέχουν στην χώρα έργα υποδομών 13 δισ. ευρώ

Μέσα σε τρία χρόνια δημοπρατήσαμε έργα 8 δις ευρώ, είπε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Πώς επηρεάζουν οι ανατιμήσεις στα υλικά κατασκευών την πορεία των μεγάλων έργων.