ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Aλλάζει ο ΚΟΚ: Πιο αυστηρές ποινές – Τι θα γίνει με τις πινακίδες

Όπως δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, στόχος είναι να γίνουν αυστηρότερες οι ποινές για τις επικίνδυνες παραβάσεις, στις οποίες οφείλονται τα πιο σοβαρά δυστυχήματα.

Αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με σκοπό την αυστηροποίηση ποινών για επικίνδυνες παραβάσεις, προανήγγειλε ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος. Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι προωθείται σχέδιο νόμου για το κυρωτικό πλαίσιο του ΚΟΚ με στόχο να γίνουν αυστηρότερες οι ποινές για τις επικίνδυνες παραβάσεις, στις οποίες οφείλονται τα πιο σοβαρά δυστυχήματα, όπως η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη και οι αντικανονικές προσπεράσεις, μιλώντας στην εφημερίδα Today Press.

Όπως τόνισε: «Αυτές οι συμπεριφορές πρέπει να εξαλειφθούν γιατί στοιχίζουν ζωές και προκαλούν βαρύτατους τραυματισμούς με μεγάλο κόστος στην κοινωνία, αλλά και στην οικονομία. Ταυτόχρονα, «απενοχοποιείται το αυτοκίνητο», καθώς δεν θα αφαιρούνται πινακίδες για συγκεκριμένες παραβάσεις, στις οποίες η ευθύνη βαρύνει τον οδηγό. Δεν θα τιμωρείται όλη η οικογένεια με την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, αν ένα μέλος της κάνει την παράβαση.

Πώς θα τεθεί σε διαβούλευση η αλλαγή στον ΚΟK

Το νέο σχέδιο νόμου για το κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα προβλέπεται να τεθεί σε διαβούλευση πριν από τα Χριστούγεννα και όλες αυτές οι προβλέψεις θα λάβουν την τελική τους μορφή, αφού αξιολογηθούν όλες οι προτάσεις». Ο Υφυπουργός Μεταφορών σημείωσε ότι μια από τις πρώτες ενέργειες του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν η μείωση του ΦΠΑ στο κράνος στο 13% και επανέλαβε την πρότασή του για μηδενικό ΦΠΑ στα κράνη, η οποία, όπως είπε, εξετάζεται σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών.

Όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση, Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι η αυξητική τάση συνεχίζεται παρά τις πρωτοφανείς αντιξοότητες, διεθνώς, στην αυτοκινητοβιομηχανία και ήδη οι ταξινομήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων έχουν ξεπεράσει τον αριθμό για το σύνολο του 2021. «Με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, έως και την τρίτη εβδομάδα του Οκτωβρίου κατεγράφησαν 3.678 ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων από την αρχή του 2022, έναντι 3.594 όλο το 2021. Άρα ήδη έχουμε ξεπεράσει το προηγούμενο έτος και η αυξητική τάση συνεχίζεται. Ως μέτρο σύγκρισης, θυμίζω ότι το 2019 υπήρχαν μόλις 404 ταξινομήσεις, συνεπώς τρέχουμε με σχεδόν δεκαπλάσιο ρυθμό σε σχέση με πριν από τρία χρόνια», είπε ο κ. Παπαδόπουλος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Το κέντρο της πόλης πρέπει να γίνει προσπελάσιμο

«Το πρωί μπορεί να είμαστε επαγγελματίες για να βγάλουμε το ψωμί μας, όμως τις υπόλοιπες ώρες γινόμαστε πολίτες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν το δημόσιο χώρο» τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης.
Chistos Staikouras
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σταϊκούρας: 16 έργα ενισχύουν την αναπτυξιακή δυναμική της Φθιώτιδας

«Η περιοχή μας μπορεί να αισιοδοξεί, αφού δημιουργεί τις προϋποθέσεις για δυναμική προώθηση της ανάπτυξης, της απασχόλησης, της κοινωνικής συνοχής και της συνολικής της ισχύος», τόνισε ο υπουργός από τις Θερμοπύλες.