ΓΔ: 1705.61 0.00% Τζίρος: 136.23 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: Shutterstock

Εκτίναξη κερδών για τη Mango το 2024, άνοιξε 260 νέα καταστήματα

Οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 3,3 δισ ευρώ το 2024, αυξημένες κατά 7% σε σχέση με το 2023. Τα 600 εκατ. ευρώ αγγίζουν τα επενδυτικά κεφάλαια για την διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων τη διετία 2024-26.

Εκτίναξη κερδών αλλά και μικρή επιβράδυνση της ανάπτυξης των πωλήσεων κατέγραψε ο ισπανικός όμιλος ένδυσης Mango κατά την οικονομική χρήση του 2024, ενώ ξεκίνησε το νέο έτος δρομολογώντας ακόμη περισσότερα επενδυτικά κεφάλαια με στόχο την διεύρυνση των δικτύου φυσικών καταστημάτων του. 

Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Mango ενισχύθηκαν κατά 7,6% την χρονιά που πέρασε σε σχέση με το 2023, αγγίζοντας τα 3,3 δισ ευρώ, με την θετική μεταβολή να αγγίζει όμως το 40% σε σύγκριση με το 2019. Η καθαρή κερδοφορία της ανήλθε σε 219 εκατ ευρώ, ενισχυμένη κατά 27% σε σχέση με το προηγούμενο έτος αλλά και κατά 943% συγκριτικά με το 2019, τελευταίο έτος προ πανδημίας. 

Αύξηση σε ποσοστό 19% επιτεύχθηκε και στην κερδοφορία EBITDA, στα 636 εκατ ευρώ, ενώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 1,1 δισ ευρώ το 2024, από 1 δισ ευρώ το προηγούμενο έτος. Ο όμιλος Mango βρίσκεται σε κομβικό σημείο ανάπτυξης, βάσει και του πλάνου για την διετία 2024-26, οπότε και αναμένεται να προσθέσει περισσότερα από 500 νέα σημεία πώλησης στο διεθνές δίκτυο του. 

Για τον σκοπό αυτό, η Mango διέθεσε 219 εκατ ευρώ την χρονιά που πέρασε, ανοίγοντας 260 νέα καταστήματα, ενώ ανάλογο ποσό θα δαπανηθεί και φέτος, βάσει του επενδυτικού σχεδιασμού για την διεύρυνση της φυσικής παρουσίας της αλυσίδας διεθνώς μέχρι το 2026, κινητοποιώντας κεφάλαια ύψους 600 εκατ ευρώ. Ειδικά στην αμερικανική αγορά, προγραμματίζεται το άνοιγμα 20 νέων καταστημάτων μέσα στο 2025, με στόχο να λειτουργούν 65 σημεία μέχρι το τέλος του έτους, με ένα εμβληματικό flagship σημείο να αναμένεται να λειτουργήσει στο Μανχάταν, πριν την λήξη του έτους. 

Ο όμιλος ολοκλήρωσε το 2024 λειτουργώντας συνολικά 2.850 καταστήματα σε περισσότερες από 120 αγορές, με τον τζίρο που προέρχεται από τις αγορές εκτός Ισπανίας να συνεισφέρει το 78% των συνολικών πωλήσεων, από 71% το προηγούμενο έτος. Οι γυναικείες συλλογές της Mango εξακολουθούν να αποτελούν τον βασικό μοχλό ανάπτυξης, συνεισφέροντας το 79% του συνολικού τζίρου, ενώ το υπόλοιπο 21% προέρχεται από τις ανδρικές και παιδικές συλλογές. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

mango stores-emporio
ΔΙΕΘΝΗ

Έσοδα-ρεκόρ για τη Mango το πρώτο εξάμηνο με ώθηση από τα ανδρικά ρούχα

Ο ισπανικός όμιλος αύξησε τις πωλήσεις του στα 1,6 δισ. ευρώ, ερχόμενος πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου του για ετήσια έσοδα άνω των 4 δισ. το 2026. Στην Ελλάδα λειτουργεί συνολικά 9 σημεία πώλησης.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ρεκόρ πωλήσεων για την ισπανική Mango, πώς κινείται στην ελληνική αγορά

Ο ισπανικός όμιλος θα προσθέσει ακόμη 500 καταστήματα στο δίκτυο του διεθνώς το 2024, έτος συμπλήρωσης 40 ετών από την ίδρυσή του. Στην Ελλάδα λειτουργεί 9 καταστήματα. Η θυγατρική του ομίλου είχε αύξηση εσόδων 40% το 2022.
katastimata-H&M
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος H&M: «Βουτιά» 52% έκαναν τα κέρδη το πρώτο τρίμηνο 2025

Τα καθαρά κέρδη του ομίλου υποχώρησαν περισσότερο από 50% σε σχέση με πέρσι, ενώ οι πωλήσεις του αυξήθηκαν μόλις κατά 3% σε ετήσια βάση. Στην Ελλάδα προωθείται η ανακαίνιση δύο εμβληματικών καταστημάτων.
Vakko
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Vakko: Ο τουρκικός όμιλος ένδυσης έκανε... απόβαση στην ελληνική αγορά

Ο τουρκικός όμιλος ένδυσης Vakko διαθέτει 180 καταστήματα στην Τουρκία και έκανε στην Ελλάδα το πρώτο βήμα επέκτασης στο εξωτερικό. Διαθέτει ενδύματα, υποδήματα και αξεσουάρ υψηλής ποιότητας.