Εκτίναξη κερδών αλλά και μικρή επιβράδυνση της ανάπτυξης των πωλήσεων κατέγραψε ο ισπανικός όμιλος ένδυσης Mango κατά την οικονομική χρήση του 2024, ενώ ξεκίνησε το νέο έτος δρομολογώντας ακόμη περισσότερα επενδυτικά κεφάλαια με στόχο την διεύρυνση των δικτύου φυσικών καταστημάτων του.
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Mango ενισχύθηκαν κατά 7,6% την χρονιά που πέρασε σε σχέση με το 2023, αγγίζοντας τα 3,3 δισ ευρώ, με την θετική μεταβολή να αγγίζει όμως το 40% σε σύγκριση με το 2019. Η καθαρή κερδοφορία της ανήλθε σε 219 εκατ ευρώ, ενισχυμένη κατά 27% σε σχέση με το προηγούμενο έτος αλλά και κατά 943% συγκριτικά με το 2019, τελευταίο έτος προ πανδημίας.
Αύξηση σε ποσοστό 19% επιτεύχθηκε και στην κερδοφορία EBITDA, στα 636 εκατ ευρώ, ενώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 1,1 δισ ευρώ το 2024, από 1 δισ ευρώ το προηγούμενο έτος. Ο όμιλος Mango βρίσκεται σε κομβικό σημείο ανάπτυξης, βάσει και του πλάνου για την διετία 2024-26, οπότε και αναμένεται να προσθέσει περισσότερα από 500 νέα σημεία πώλησης στο διεθνές δίκτυο του.
Για τον σκοπό αυτό, η Mango διέθεσε 219 εκατ ευρώ την χρονιά που πέρασε, ανοίγοντας 260 νέα καταστήματα, ενώ ανάλογο ποσό θα δαπανηθεί και φέτος, βάσει του επενδυτικού σχεδιασμού για την διεύρυνση της φυσικής παρουσίας της αλυσίδας διεθνώς μέχρι το 2026, κινητοποιώντας κεφάλαια ύψους 600 εκατ ευρώ. Ειδικά στην αμερικανική αγορά, προγραμματίζεται το άνοιγμα 20 νέων καταστημάτων μέσα στο 2025, με στόχο να λειτουργούν 65 σημεία μέχρι το τέλος του έτους, με ένα εμβληματικό flagship σημείο να αναμένεται να λειτουργήσει στο Μανχάταν, πριν την λήξη του έτους.
Ο όμιλος ολοκλήρωσε το 2024 λειτουργώντας συνολικά 2.850 καταστήματα σε περισσότερες από 120 αγορές, με τον τζίρο που προέρχεται από τις αγορές εκτός Ισπανίας να συνεισφέρει το 78% των συνολικών πωλήσεων, από 71% το προηγούμενο έτος. Οι γυναικείες συλλογές της Mango εξακολουθούν να αποτελούν τον βασικό μοχλό ανάπτυξης, συνεισφέροντας το 79% του συνολικού τζίρου, ενώ το υπόλοιπο 21% προέρχεται από τις ανδρικές και παιδικές συλλογές.