ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Ρεκόρ πωλήσεων για την ισπανική Mango, πώς κινείται στην ελληνική αγορά

Ο ισπανικός όμιλος θα προσθέσει ακόμη 500 καταστήματα στο δίκτυο του διεθνώς το 2024, έτος συμπλήρωσης 40 ετών από την ίδρυσή του. Στην Ελλάδα λειτουργεί 9 καταστήματα. Η θυγατρική του ομίλου είχε αύξηση εσόδων 40% το 2022.

Με ετήσιες πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 3 δισ ευρώ έκλεισε το 2023 η ισπανική εταιρεία ένδυσης Mango, ποσό που συνεπάγεται αύξηση των εσόδων της σε διψήφιο ποσοστό συγκριτικά με το 2022. Τόσο τα φυσικά καταστήματα όσο και το ψηφιακό κανάλι τροφοδότησαν την περαιτέρω ενίσχυση του τζίρου της εταιρείας, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της με θετικό πρόσημο μέσα στο 2024, έτος κατά το οποίο συμπληρώνει 40 χρόνια από το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος Mango, στην Βαρκελώνη.

Με αφορμή τον εμβληματικό εορτασμό, η εταιρεία πρόκειται να ανακοινώσει μία σειρά από πρωτοβουλίες με βασικό προσανατολισμό την καινοτομία και την βιωσιμότητα στις συλλογές της, δρομολογώντας την παρουσίαση του Στρατηγικού της Σχεδίου για την περίοδο 2024-2026 μέσα στον Μάρτιο. 

Σύμφωνα με αυτό, η επέκταση του δικτύου καταστημάτων της αλλά και η ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου τίθενται στο επίκεντρο της στρατηγικής της για την προσεχή διετία, προγραμματίζοντας την προσθήκη 500 νέων σημείων στο διεθνές δίκτυο της κι εστιάζοντας κυρίως σε μεγάλες αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Ισπανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Βρετανία και η Ινδία. Ήδη μέσα στο 2023, η Mango άνοιξε περισσότερα από 130 νέα καταστήματα, επεκτείνοντας την παρουσία της σε 115 αγορές και συνολικά 2.700 σημεία πώλησης, ενώ παράλληλα διεύρυνε την διάθεση των συλλογών της μέσω e-shops σε ακόμη 20 χώρες.

Σημειώνεται ότι ο ισπανικός όμιλος είχε ολοκληρώσει την χρήση του 2022 με έσοδα ύψους 2,68 δισ ευρώ, αυξημένα κατά 20% συγκριτικά με το 2021 και κατά 13% συγκριτικά με το 2019, ενώ τα κέρδη προ φόρων του ανήλθαν σε 103,3 εκατ. ευρώ, ενισχυόμενα κατά 26,2%.

Στην Ελλάδα, ο όμιλος λειτουργεί τόσο μέσω της θυγατρικής του Mango Garments Ελλάς, όπως και μέσω της Sportswind ΑΕ, εταιρείας που ανήκει στον όμιλο Φάις. Η πρώτη έκλεισε τη χρήση του 2022 με αύξηση τζίρου κατά 40% συγκριτικά με το 2021, αγγίζοντας τα 8,52 εκατ ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 252.593 ευρώ, ενισχυμένα κατά 4% σε ετήσια βάση. Η εταιρεία λειτουργεί συνολικά πέντε καταστήματα, σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη.

Σε ό,τι αφορά τη Sportswind, λειτουργεί ως master franchisee συνολικά τέσσερα καταστήματα Mango σε Αθήνα, Πάτρα και Λάρισα, όμως παράλληλα είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της γερμανικής φίρμας Puma, για Ελλάδα και Κυπρο, της αμερικανικής εταιρείας denim Levi’s καθώς επίσης και της φίρμας μοτοσυκλετών Indian Motorcycles.

Ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 15% στο εξάμηνο του 2023, ενώ εκτιμάται ότι στο σύνολο του έτους η θετική μεταβολή θα διαμορφωθεί σε 6% συγκριτικά με το 2022. Σημειώνεται ότι τα έσοδα της Sportswind αυξήθηκαν κατά 36% συγκριτικά με το 2021, αγγίζοντας τα 40 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 2,97 εκατ. ευρώ, από 1,52 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.