ΓΔ: 1365.48 0.60% Τζίρος: 100.57 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
mango stores-emporio
Πηγή: Shutterstock

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.

Έτος επιδόσεων ρεκόρ ήταν το 2023 για την ισπανική εταιρεία ένδυσης Mango, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 3 δισ. ευρώ για πρώτη φορά, και τα καθαρά της αποτελέσματα να διπλασιάζονται, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Ο τζίρος της ισπανικής αλυσίδας fast fashion ενισχύθηκε κατά 15% έναντι του 2022, στα 3,3 δισ. ευρώ, με τουλάχιστον το ένα τρίτο αυτών να προέρχεται από το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Ταυτόχρονα, τα κέρδη EBITDA άγγιξαν τα 533 εκατ ευρώ και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 172 εκατ. ευρώ. Πλέον, ο στόχος για την Mango είναι οι πωλήσεις της να αγγίξουν τα 4 δισ. ευρώ μέχρι το 2026, με την βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, τόσο σε φυσικά σημεία πώλησης όσο και διαδικτυακά, αλλά και την ενίσχυση των πρωτοβουλιών προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας να συνθέτουν βασικές προτεραιότητες για την προσεχή διετία.

Η αλυσίδα αυξάνει παράλληλα τα επενδυτικά της κεφάλαια για την περαιτέρω επέκταση του δικτύου καταστημάτων της, σχεδιάζοντας την προσθήκη τουλάχιστον 500 νέων σημείων πώλησης διεθνώς μέχρι το 2026. Μάλιστα, η αμερικανική αγορά αναδεικνύεται σε βασικό στόχο για τον ισπανικό όμιλο, δεδομένου μάλιστα ότι σημαντικό μέρος των εσόδων του προέρχεται πλέον από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το τελευταίο έτος άνοιξαν 115 καταστήματα μόνο στην αμερικανική αγορά, μεταξύ των οποίων ένας εμβληματικός χώρος 440 τ.μ. στο Λος Άντζελες. Περαιτέρω, Βρετανία και Γαλλία συμπληρώνουν την τριάδα των πιο σημαντικών αγορών για την Mango, μετά την Ισπανία, αποτελώντας χώρες-στόχους για νέα ανοίγματα. Σήμερα, η αλυσίδα ελέγχει δίκτυο περισσοτέρων από 2.700 καταστημάτων σε 115 χώρες -μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα- ενώ παράγει ετησίως περισσότερους από 160 εκατομμύρια κωδικούς ειδών ένδυσης και αξεσουάρ.

Είναι σημαντικό πάντως να σημειωθεί ότι η Mango επιδιώκει να διαφοροποιηθεί από τον φθηνότερο ανταγωνισμό -όπως η κινέζικη Shein- αναβαθμίζοντας τόσο την σχεδιαστική της ομάδα όσο και την τιμολογιακή της πολιτική, ακολουθώντας εν πολλοίς το παράδειγμα του επίσης ισπανικού ομίλου Inditex και το επιτυχημένο μοντέλο ανάπτυξης της αλυσίδας Zara. Για τον σκοπό αυτό επενδύει συνειδητά και στην προσέλκυση ταλαντούχων στελεχών κι ανεξάρτητων συμβούλων. Έτσι, από την 1η Μαΐου 2024, ο Achim Berg, κορυφαίος αναλυτής και ειδήμων της βιομηχανίας της μόδας, αναλαμβάνει θέση εξωτερικού συμβούλου στον διευθύνοντα σύμβουλο της Mango, Toni Ruiz, αξιοποιώντας την μακρά εμπειρία του στον χώρο προκειμένου να καθοδηγήσει τον ισπανικό όμιλο στο μέλλον. Επιπλέον, ο όμιλος ανακοίνωσε τον διορισμό 4 ακόμη ανεξάρτητων μελών στο διοικητικό του συμβούλιο, μεταξύ των οποίων ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Puig, Marc Puig, και ο Jorge Lucaya, ιδρυτικό μέλος της AZ Capital.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ρεκόρ πωλήσεων για την ισπανική Mango, πώς κινείται στην ελληνική αγορά

Ο ισπανικός όμιλος θα προσθέσει ακόμη 500 καταστήματα στο δίκτυο του διεθνώς το 2024, έτος συμπλήρωσης 40 ετών από την ίδρυσή του. Στην Ελλάδα λειτουργεί 9 καταστήματα. Η θυγατρική του ομίλου είχε αύξηση εσόδων 40% το 2022.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.