ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Πρωτοβουλία της Coca Cola 3E για στήριξη των μικρών επιχειρήσεων εστίασης

Η πρωτοβουλία της Coca Cola στην Ελλάδα στοχεύει να φέρει κοντά εταιρείες, φορείς και ιδρύματα ώστε οι μικρές επιχειρήσεις καφεστίασης και φιλοξενίας να προσαρμοστούν στη νέα κανονικότητα.

Τον σχεδιασμό μίας κοινωνικής πρωτοβουλίας για τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) ανακοίνωσε η Coca-Cola στην Ελλάδα, με στόχο να τις βοηθήσει να ανταποκριθούν επιτυχώς στη νέα πραγματικότητα μετά την πανδημία.

Όπως ανακοίνωσε στο Delphi Economic Forum η γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, Λίλιαν Νεκταρίου «το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ως στόχο να φέρει μαζί, όπως ποτέ ξανά, εταιρείες, φορείς και ιδρύματα, σε ένα συνεργατικό κίνημα, όπου ο καθένας μας θα συνεισφέρει στη δημιουργία μιας "εργαλειοθήκης", ειδικά σχεδιασμένης για τις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας, ώστε με ασφαλή βήματα και σιγουριά να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα και να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους στο μέλλον».

Ο γενικός διευθυντής, Coca-Cola Τρία Έψιλον, Γιάννης Παπαχρήστου δήλωσε σχετικά: «To Future Loading είναι ένα πρόγραμμα συμμετοχικότητας. Κάνουμε μία ανοιχτή πρόσκληση και σε άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο Ho.Re.Ca. Γιατί όλες τις εταιρείες μας ενώνει το ενδιαφέρον για την ανάκαμψη της οικονομίας της χώρας μας. Και η ανάκαμψη αυτή βασίζεται στην διευρυμένη «βαριά βιομηχανία» της χώρας, που δεν είναι μόνο ο τουρισμός, αλλά και η εστίαση. Το πρόγραμμα αυτό ας είναι ένα ξεκίνημα. Στόχος μας είναι να το επεκτείνουμε για να στηρίξουμε όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις στον κλάδο του Ho.Re.Ca».

Στρατηγικός συνεργάτης του προγράμματος είναι το Ίδρυμα Μποδοσάκη που συμμετέχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος με τη μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευσή του σε θέματα εκπαίδευσης, βιώσιμης ανάπτυξης και υπεύθυνης επιχειρηματικότητας.

Οι επωφελούμενες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να εναρμονιστούν με τα νέα ζητούμενα που απαιτούν επενδύσεις και τεχνογνωσία, να απαντήσουν στις προκλήσεις του σήμερα με σεβασμό στο περιβάλλον και να λάβουν τα απαραίτητα εργαλεία που θα οδηγήσουν στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της εμπιστοσύνης των πελατών τους.

Το πρόγραμμα ονομάζεται «Future Loading» και προσφέρει υποστήριξη και εργαλεία που θα βοηθήσουν ουσιαστικά τις μικρές επιχειρήσεις:

  • Να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα μέσα από ειδικές εκπαιδεύσεις και βέλτιστες πρακτικές γύρω από την ασφαλή λειτουργία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.
  • Να υιοθετήσουν αρχές της Κυκλικής Οικονομίας & της Ανακύκλωσης, ζητούμενο το οποίο συνεχίζει να παραμένει προτεραιότητα τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
  • Να προσελκύσουν πελάτες στις επιχειρήσεις τους μέσα από πιστοποιήσεις ασφαλούς λειτουργίας που ενδυναμώνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, αλλά και δωρεάν προβολή τους σε ψηφιακά μέσα.

Από το βήμα του Delphi Economic Forum, η Coca-Cola στην Ελλάδα μαζί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη απηύθυναν ανοιχτή πρόσκληση σε εταιρείες, φορείς και ιδρύματα να γίνουν συμμέτοχοι στην πρωτοβουλία αυτή, ώστε όλοι μαζί, να στηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου Ho.Re.Ca, ο οποίος αποτελεί βασικό πυλώνα της εθνικής οικονομίας και συνδέεται άμεσα με τη συνολική ευημερία της χώρας.

Μέχρι στιγμής, συνεργάτες της πρωτοβουλίας είναι η εταιρεία πιστοποίησης TÜV Austria, η ΜΚΟ Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, η Coca-Cola Τρία Έψιλον με το πρόγραμμα #Youth Empowered: The HoReCa Edition και η efood, οι οποίοι με ψηφιακά εργαλεία, εκπαιδεύσεις και πιστοποιήσεις στηρίζουν την επανεκκίνηση του κλάδου. Παράλληλα, οι εμπνευστές της καλούν και άλλους συνεργάτες να γίνουν συμμέτοχοι και συνοδοιπόροι της πρωτοβουλίας.

Σύντομα θα ανακοινωθεί η ψηφιακή πλατφόρμα που θα μπορούν να επισκέπτονται οι επιχειρήσεις του κλάδου Ho.Re.Ca για να υποβάλλουν την αίτηση ενδιαφέροντος στο πρόγραμμα “Future Loading”.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης στοχεύει το Δειπνοσοφιστήριον

Η επιχείρηση εστίασης εφαρμόζει τη βιώσιμη γαστρονομία, θέλοντας να εξαλείψει τόσο την σπατάλη φαγητού όσο και τη χρήση πλαστικών και μη ανακυκλώσιμων υλικών. Ενισχύεται η συνεργασία με μικρούς παραγωγούς.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων 17% στο 9μηνο, οι εκτιμήσεις για το έτος

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.