ΓΔ: 910.29 0.69% Τζίρος: 82.13 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Νέα καταστήματα Nespresso σε Αθήνα και Πάτρα

Στην λειτουργία δύο νέων σημείων σε Αθήνα και  Πάτρα ετοιμάζεται να προχωρήσει η Nespresso Ελλάς, ενώ ταυτόχρονα «ανοίγει» και την αγορά της Βουλγαρίας. 

Περαιτέρω μερίδιο από την διαρκώς αυξανόμενη «πίτα» της εγχώριας αγοράς καφέ σε κάψουλες διεκδικεί η Nespresso Ελλάς, η οποία διευρύνει την παρουσία του δικτύου των boutique καταστημάτων της, προχωρώντας στην λειτουργία δύο νέων σημείων: σε Αθήνα και  Πάτρα, ενώ ταυτόχρονα «ανοίγει» και την αγορά της Βουλγαρίας. 

Οι αναπτυξιακοί σχεδιασμοί της Nespresso Ελλάς, υπό τη σκέπη της οποίας βρίσκεται το region των Βαλκανίων, βασίζονται στην εκμετάλλευση της συνεχώς αυξανόμενης τάσης για καφέ με βάση τον espresso σε κάψουλες, η οποία μεταφράζεται σε συμμετοχή περί το 2% από την συνολική εγχώρια κατανάλωση καφέ που κυμαίνεται σε 5 δις κούπες.
 
Όπως ανέφερε χθες στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης ο κ. Αντώνης Αυγερόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Nespresso Hellas και υπεύθυνος για την Nespresso στις υπόλοιπες χώρες των Βαλκανίων « η εταιρεία θα συνεχίσει να κινείται στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματος που εφαρμόζει κατά τα οκτώ χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα, κατά την διάρκεια των οποίων προχώρησε στην λειτουργία οχτώ καταστημάτων, διαθέτοντας κεφάλαια ύψους 6 εκατ. ευρώ». Όπως εξήγησε ο ίδιος το πλάνο προβλέπει την δημιουργία 1-2 νέων σημείων ετησίως.
 
Σχετικά με τα δύο νέα καταστήματα, την ερχόμενη Παρασκευή εγκαινιάζεται το νέου τύπου κατάστημα boutique στο McArthur Glen,  το περιβάλλον του οποίου έχει σχεδιαστεί ώστε να προσεγγίζει τις χώρες παραγωγής καφέ. 

Σε ο,τι αφορά στο «ντεμπούτο» της εταιρείας στην επαρχία (σ.σ. μέχρι σήμερα δραστηριοποιείτο μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα με 6 καταστήματα σε Αθήνα και 2 σε Θεσσαλονίκη) που αφορά στο κατάστημα της Πάτρας, αναμένεται να ξεκινήσει λειτουργία τον Νοέμβριο, ενώ ήδη στο μικροσκόπιο της εταιρείας βρίσκονται περιοχές όπως το Ηράκλειο της Κρήτης. 

Παράλληλα, εντός Νοεμβρίου  δρομολογείται και η λειτουργία του πρώτου καταστήματος στην Βουλγαρία. Συνολικά οι βαλκανικές αγορές εμφανίζουν δυναμικές προοπτικές, με τις αγορές της Σερβίας, της Σλοβενίας και της Κροατίας να καταγράφουν σημαντικές επιδόσεις στην κατηγορία κάψουλες. 

Σε όρους μεγεθών, οι προσδοκίες της Nespresso Eλλάς για εφέτος είναι ότι τα έσοδα θα ενισχυθούν με ρυθμό πέραν του 5%.  Σημειώνεται ότι το 2018, η εταιρεία εμφάνισε έσοδα 23,5 εκατ. ευρώ ενισχυμένα κατά 4,2% σε σχέση με το 2017 και προ φόρων κερδοφορία στις 818 χιλ ευρώ έναντι 740 χιλ ευρώ την προηγουμένη χρήση. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εξωστρέφεια από  οκτώ ελληνικές εταιρείες τροφίμων - ποτών στις αγορές της Ασίας

Επιχειρηματική αποστολή σε Τόκυο, Σεούλ, Τζακάρτα, Μπανγκόκ και Σιγκαπούρη διοργανώθηκε από το Ελληνο-Ασιατικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εβροφάρμα: Άνοδος 18% των πωλήσεων το εννεάμηνο, ανήλθαν στα 33 εκατ.

Σημειώνοντας άνοδο 29% τα EBITDA ανήλθαν σε 2,27 εκατ. ευρώ με τα ενοποιημένα αποτελέσματα του ομίλου να ενισχύονται κατά 132% καθώς διαμορφώθηκαν στα 719.000 ευρώ. Ενισχύθηκαν στα 13 εκατ. τα ίδια κεφάλαια του ομίλου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε επενδύσεις που θα ξεπεράσουν τα 10 εκατ. ευρώ προχωράει η ΘΕΟΝΗ

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Τσέλιος η εταιρεία θα εγκαταστήσει μέσα στο 2023 νέα γραμμή παραγωγής για PET και βιοδιασπώμενα μπουκάλια ενώ θα δημιουργήσει και ένα νέο κέντρο logistics.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γρηγόρης: Άνοδο 27,7% του κύκλου εργασιών το 2021, ανήλθε σε 54,4 εκατ.

Στη διάρκεια του 2021, o όμιλος διεύρυνε περαιτέρω το δίκτυό του, με το άνοιγμα και τη λειτουργία 27 νέων καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Αύξηση 32,3% για τα EBITDA και ισχυρή παραμένει η κεφαλαιακή διάρθρωση του ομίλου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη η Coca Cola 3E για το πρόστιμο της Επ. Ανταγωνισμού

Όπως αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού στηρίχτηκε και γενικεύει μεμονωμένες επικοινωνίες και αποσπασματικές δηλώσεις σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, που αντιστοιχούν σε απειροελάχιστο ποσοστό της αγοράς.