ΓΔ: 905 0.10% Τζίρος: 17.18 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:29:32 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Δωρεάν μεταφορικά από τη Skroutz με νέα συνδρομητική υπηρεσία

Κερδισμένοι από το κόστος των μεταφορικών με την υπηρεσία Skroutz Plus όσοι πραγματοποιούν συχνές αγορές. Θα θα αποφεύγουν τις χρεώσεις μεταφοράς, με ετήσια συνδρομή 17 ευρώ.

Συνδρομητική υπηρεσία δωρεάν μεταφορικών, την Skroutz Plus, στα πρότυπα του Amazon Prime, καθιερώνει η Skroutz, η οποία για όσους κάνουν πολύ συχνές παραγγελίες, δηλαδή τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, μπορεί να εξοικονομήσει από τα μεταφορικά περισσότερα από 80 ευρώ. Η Skroutz στοχεύει, με τη δημιουργία της νέας υπηρεσίας, να αποκτήσει ένα πλεονέκτημα στη διατήρηση πελατών που πραγματοποιούν συχνές διαδικτυακές αγορές.

Όπως ανακοίνωσε η Skroutz, η συνδρομή στην υπηρεσία Skroutz Plus θα είναι στα 17 ευρώ το χρόνο και θα προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες έως 14 κιλών μέσω του «καλαθιού του Σκρουτζ» που θα ξεπερνούν τα 20 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων και των περιοχών των νησιών των νησιών αλλά και απομακρυσμένων σημείων στην ηπειρωτική Ελλάδα. Παράλληλα, η υπηρεσία δίνει την δυνατότητα για μειωμένα μεταφορικά σε βαριά δέματα προσφέροντας διπλάσια έκπτωση για αποστολές άνω των 14 κιλών.

Μεγάλοι κερδισμένοι θα είναι εκείνοι που συνηθίζουν να πραγματοποιούν την πλειονότητα των αγορών τους μέσω της Skroutz καθώς ο χρήστης που πραγματοποιεί αγορές τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα θα μπορεί να εξοικονομήσει, σύμφωνα με υπολογισμούς της εταιρείας,  83,80 ευρώ.  Όσοι ψωνίζουν μια φορά τις δυο εβδομάδες, εκτιμάται πως θα έχουν κέρδος από τα μεταφορικά 50,40 ευρώ, ενώ όσοι ψωνίζουν μια φορά τον μήνα θα κερδίζουν 25,20 ευρώ. Για τους πελάτες με λιγότερες από μία αγορές ανά τρίμηνο η νέα υπηρεσία δεν προσφέρει εξοικονόμηση.

Τι προσφέρει η υπηρεσία

Ειδικότερα, σύμφωνα με τους όρους της υπηρεσίας, ο συνδρομητής της υπηρεσίας δεν επιβαρύνεται με μεταφορικά έξοδα για αγορές που πραγματοποιούνται μέσω το «καλάθι του Σκρουτζ», εφ’ όσον η κάθε παραγγελία περιλαμβάνει έως τρεις επιμέρους αποστολές ανά 20 ευρώ συνολικού ύψους παραγγελίας. Η Skroutz αναφέρει πως μπορεί να περιορίσει ή να διακόψει την παροχή της υπηρεσίας σε κάποιον συνδρομητή ο οποίος πραγματοποιεί περισσότερες από 50 παραγγελίες μέσω της υπηρεσίας «Καλάθι του Σκρουτζ» ανά μήνα.

Οι συνδρομητές στο Skroutz Plus θα δικαιούνται επίσης δωρεάν επιστροφές, εγγύηση επιστροφής χρημάτων, άμεση εξυπηρέτηση πριν και μετά την παραλαβή της παραγγελίας, αλλά και πρόσβαση σε περισσότερα από 10 εκατ. προϊόντα σε 9.500 καταστήματα.

Ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer (COO) του Skroutz, επεσήμανε: «Το Skroutz Plus είναι μία καινοτόμος υπηρεσία που μεταμορφώνει τον κλάδο και εξελίσσει το Skroutz σε μία ακόμα πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα. Πλέον, ο καταναλωτής θα μπορεί να πραγματοποιεί απρόσκοπτα τις αγορές του, επιλέγοντας ανάμεσα σε εκατομμύρια προϊόντα από χιλιάδες συνεργαζόμενα καταστήματα και απολαμβάνοντας καλύτερη εξυπηρέτηση και τη νέα υπηρεσία Skroutz Plus και προπάντων χωρίς να ανησυχεί συνέχεια για το κόστος των μεταφορικών. Η σημαντική άνοδος των ηλεκτρονικών αγορών απαιτεί από εμάς τις εταιρίες που δραστηριοποιούμαστε στον κλάδο νέες προτάσεις και λύσεις για τον καταναλωτή. Για αυτό και τα δωρεάν μεταφορικά είναι μόνο η αρχή».

Τρέχει στο last mile η Skroutz

Όπως είχε αναφέρει τον περασμένο μήνα και το Business Daily, η Skroutz, έχοντας και την υποστήριξη της CVC Capital Partners μετά την επενδυτική συμφωνία που πραγματοποιήθηκε πέρσι, επεκτείνει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της ρίχνοντας το βάρος στις παραδόσεις. Νωρίτερα φέτος η εταιρεία προχώρησε σε στρατηγική επένδυση στον κλάδο του "last-mile", εξαγοράζοντας κατά 100% την εταιρία MYJOBNOW Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX. Με την αγορά της SendX, η Skroutz Last Mile διαθέτει ήδη έναν στόλο με περισσότερα από 130 μηχανάκια και 20 μίνι βαν, για να μεταφέρει με ταχύτητα προϊόντα που πωλούνται μέσω της πλατφόρμας.

Με την πανδημία να εκτοξεύει τα μεγέθη του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2020, η Skroutz ήταν η μεγάλη κερδισμένη της χρονιάς, ενώ στο τελευταίο δίμηνο του 2020 διεκπεραιώθηκαν περίπου 1 εκατ. παραγγελίες. Χαρακτηριστικά, το πρώτο οκτάμηνο του 2020 οι ακαθάριστες συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν έφτασαν τα 600 εκατ. ευρώ που ήταν σχεδόν οι διπλάσιες σε σχέση με τα περσινά δεδομένα, όταν στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα είχαν φτάσει τα 380 εκατ. ευρώ ενώ συνολικά το 2019 είχαν διαμορφωθεί σε 650 εκατ. ευρώ.

Το 2019 τα έσοδα της Skroutz διαμορφώθηκαν στα 19,92 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 58% σε σχέση με το 2018, με τους ρυθμούς ανάπτυξης να είναι υπερδιπλάσιοι σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια που κυμαίνονταν πέριξ του 25%. Παράλληλα η κερδοφορία της σχεδόν διπλασιάστηκε καθώς από τα 2,766 εκατ. ευρώ του 2018 έφτασε τα 5,231 εκατ. ευρώ. Τα ταμειακά της διαθέσιμα στο τέλος του 2019, είχαν ανέλθει στα 8,276 εκατ. ευρώ από 3,504 εκατ. ευρώ.

Πλέον η εταιρεία μετά και την είσοδο της CVC Capital θέλει να επεκτείνει το marketplace που περιλαμβάνει περισσότερα από 3.000 συνεργαζόμενα καταστήματα, και διευρύνει τις υπηρεσίες της, μειώνοντας παράλληλα την εξάρτηση της από τρίτους, όπως η συνεργασία με την EveryPay που είναι πάροχος συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

skroutz
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αναβρασμός στο εμπόριο για τη Skroutz: Τι είπαν στην Επ. Ανταγωνισμού

Προβληματίζουν μεγάλο αριθμό λιανοπωλητών οι μεγάλες αυξήσεις στις χρεώσεις της κυρίαρχης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου και η πολύ ισχυρή θέση της στην αγορά. Τι αναφέρει η κλαδική έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
emporio, eshop, e-commerce
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διευρύνουν τη συνεργασία τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο Skroutz και Softone

Η στρατηγική συμμαχία των δυο εταιρειών θα δώσει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εισάγουν τα προϊόντα τους στο skroutz marketplace μέσα από το περιβάλλον της εμπορικής τους εφαρμογής, ανεξάρτητα από το εάν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή όχι.
public
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Public: Επενδύσεις 100 εκατ. και σχέδιο εξαγοράς εταιρείας courier

Ο όμιλος Public υλοποιεί ένα πολυεπίπεδο επενδυτικό σχέδιο για την ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων και τη διεύρυνση των παρεχόμενος υπηρεσιών, ενώ εξετάζει την απόκτηση συμμετοχής σε εταιρεία courier.
Skroutz-Point
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Ξεκινά παραδόσεις και στη στρατηγική αγορά της Κύπρου

Οι χρήστες θα πρέπει να ορίσουν τη διεύθυνση αποστολής, ώστε να διαπιστώσουν τη διαθεσιμότητα της αποστολής, με την διάθεση της υπηρεσίας να έρχεται σε συνέχεια των εξατομικευμένων εμπειριών που προσφέρει η Skroutz.