ΓΔ: 834.83 -0.17% Τζίρος: 63.52 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Lurisia
Περίπτερο Coca-Cola Τρία Έψιλον

Στο χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola HBC το premium μεταλλικό νερό Lurisia

Το premium ιταλικό νερό, ειδικά διαθέσιμο για τον κλάδο HoReCa, συμπληρώνει το 24/7 χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, προσφέροντας ακόμα περισσότερες επιλογές για τους πελάτες της στον χώρο της εστίασης.

Την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με το premium φυσικό μεταλλικό νερό Lurisia ανακοίνωσε η Coca-Cola Τρία Έψιλον, στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022.

Το premium ιταλικό νερό, ειδικά διαθέσιμο για τον κλάδο HoReCa, συμπληρώνει το 24/7 χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, προσφέροντας ακόμα περισσότερες επιλογές για τους πελάτες της στον χώρο της εστίασης.

Το Lurisia είναι φυσικό μεταλλικό νερό με ελαφριά γεύση. Ένα νερό ιταλικής προέλευσης, που πηγάζει απευθείας από τη FonteSantaBarbaraDiLurisia, στις Δυτικές 'Αλπεις, όπου και εμφιαλώνεται απευθείας, χωρίς καμία πρόσθετη επεξεργασία. Το εμβληματικό μπουκάλι του είναι βραβευμένο ως «το πιο όμορφο μπουκάλι στον κόσμο», εμπνευσμένο από το σχήμα του φαναριού του ανθρακωρύχου που ανακάλυψε την πηγή το 1900. Είναι ελαφρώς μεταλλοποιημένο, με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε άλατα, γεγονός που το καθιστά εξαιρετικά καθαρό και του επιτρέπει να αναδεικνύει μοναδικά την ποιοτική γαστρονομία.

Η Μαρία Αναργύρου - Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε: «Το premium φυσικό μεταλλικό νερό Lurisia, με τα ιδιαίτερα γευστικά χαρακτηριστικά του και τη μοναδική του συσκευασία συμπληρώνει άψογα το 24/7 χαρτοφυλάκιό μας. Συνάδει απόλυτα με το όραμά μας να είμαστε συνεργάτης επιλογής για τους πελάτες, 24/7, εξελίσσοντας συνεχώς το χαρτοφυλάκιό μας και προσφέροντας υψηλής ποιότητας, μοναδικά προϊόντα. Με το Lurisia, αναπτύσσουμε το χαρτοφυλάκιό μας στην κατηγορία της ενυδάτωσης και προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα μοναδικό προϊόν, που θα κατακτήσει τον καταναλωτή που θέλει να ζει νέες εμπειρίες, πέρα από τα συνηθισμένα».

Ο Λευτέρης Σκαράκης, διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Με τη διάθεση του premium νερού Lurisiaστον κλάδο της εστίασης, εξελίσσουμε το χαρτοφυλάκιό μας προσφέροντας στους πελάτες μας ένα προϊόν αδιαμφισβήτητης ποιότητας που θα συμβάλει στην κοινή ανάπτυξή μας, διευρύνοντας παράλληλα την κατηγορία του premium νερού στην Ελλάδα. Είμαστε βέβαιοι ότι το Lurisia θα κερδίσει την ελληνική αγορά με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την υψηλή ποιότητά του».

Το Lurisia θα είναι διαθέσιμο σε χώρους γαστρονομίας, premium ξενοδοχεία και μπαρ/εστιατόρια, στις γυάλινες συσκευασίες Ultra Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 750 ml, Premium Bottle 330ml και θα διατίθενται σε Stille (φυσικό μεταλλικό νερό) όσο και Bolle (ανθρακούχο μεταλλικό νερό). 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca-Cola HBC: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του 52,7% της CCBC Αιγύπτου

Το συνολικό τίμημα έφθασε στα 304 εκατ. δολάρια, ενώ όπως τονίζει η εταιρεία μέσω αυτής της εξαγοράς θα έχει «πρόσβαση στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μη αλκοολούχων έτοιμων προς κατανάλωση στην Αφρική».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επένδυση 1 δισ. δολαρίων στην αιγυπτιακή αγορά σχεδιάζει η Coca-Cola HBC

Ο Αιγύπτιος πρωθυπουργός συζήτησε με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας τα σχέδιά της για την επένδυση στη χώρα μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, μετά την εξαγορά της Coca-Cola Αιγύπτου, η οποία ολοκληρώθηκε πρόσφατα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca-Cola HBC: Εξαγορά του 30% της ιταλικής Casa Del Caffè Vergnano

Το αντίτιμο της συναλλαγής δεν ανακοινώθηκε, ενώ, σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί στο β' εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αφού πρώτα εγκριθεί από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού.