ΓΔ: 805.79 -0.57% Τζίρος: 55.20 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Το ψηφιακό άλμα ενισχύει την παρουσία των Custom και Diginet στην Ελλάδα

Η ιταλική εταιρεία σε συνεργασία με την ελληνική Diginet στοχεύει να διευρύνει το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά έχοντας στραμμένο το βλέμμα και στα έργα που θα έρθουν από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Η ιταλική Custom, ένας διεθνής παίκτης που προσφέρει λύσεις αυτοεξυπηρέτησης και ψηφιακά προϊόντα για την αυτοματοποίηση των υπηρεσιών στο λιανικό εμπόριο, σχεδιάζει να αυξήσει το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά εκμεταλλευόμενη και την εισροή των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης που θα οδηγήσουν τις επιχειρήσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

Η εταιρεία πραγματοποίησε το πρώτο της roadshow στην Ελλάδα μαζί με την DIGINET που αποτελεί τον συνεργάτη της στην Ελλάδα παρουσιάζοντας όλες τις λύσεις που μπορούν να καλύψουν κάθε κλάδο της αγοράς.

«Οι πωλήσεις στην Ελλάδα είναι περίπου 3 εκατ. ευρώ και φέτος αναμένεται να κινηθούν στα ίδια επίπεδα», αναφέρει στο BD ο γενικός διευθυντής της Diginet Αθανάσιος Παπαγεωργίου που σημειώνει ότι το 2023 αναμένεται να υπάρξει μια αύξηση του τζίρου κατά 30 - 40% εξαιτίας των αναβαθμίσεων και έργων που θα γίνουν μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης. Η Diginet έχει σημαντικό μερίδιο στην αγορά των ταμειακών μηχανών στην Ελλάδα που φτάνει πάνω από το 10%, και βρίσκεται σε 50.000 τοποθετήσεις.

Ο κ. Παπαγεωργίου δηλώνει ότι το πρώτο τετράμηνο του 2022 ήταν δύσκολο καθώς η ανησυχία που έχει προκαλέσει ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει κάνει πιο επιφυλακτικές τις επιχειρήσεις και έχει επιβραδύνει την ανάπτυξη στην αγορά Πληροφορικής, ωστόσο «τα προγράμματα του Ταμείου Ανάκαμψης που θα έρθουν προς το τέλος του 2022 θα δώσουν ώθηση που θα δημιουργήσει ένα θετικό μομέντουμ που θα φανεί την επόμενη χρονιά».

Η ιταλική Custom έχει στόχο να φτάσει τα 150 εκατ. ευρώ το 2022 μετά από δυο δύσκολες χρονιές που υπήρξαν λόγω πανδημίας και που έπληξαν σημαντικά το εμπόριο, διατηρώντας τα μεγέθη της εταιρείας σταθερά στα 126 εκατ. ευρώ με το βλέμμα να είναι στους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Όπως δηλώνει στο BD ο Alessandro Mastropasqua, επικεφαλής του Corporate Marketing & Press Communication, «στόχος μας είναι να μπορούμε να προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και λύσεων και να διευρύνουμε το αποτύπωμά μας στην ελληνική αγορά ενώ θέλουμε και να εκμεταλλευτούμε την δυναμική που θα δώσουν οι ευρωπαϊκοί πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης.

Αποτελεί προτεραιότητα για εμάς να μπορούμε να προσφέρουμε σύγχρονες και ποιοτικές λύσεις στις επιχειρήσεις που θα τους βοηθήσει να προχωρήσουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους καθώς και να εκπαιδεύσουμε την αγορά για την σημασία της χρήσης αυτών των εργαλείων, μέσα από τις συνέργειες που έχουμε στην Ελλάδα».

Η Custom συνεργάζεται επίσης και με την Fraport ευρισκόμενη ήδη στα περισσότερα ελληνικά αεροδρόμια, με τον κ. Παπαγεωργίου να αναφέρει πως στόχος της εταιρείας είναι να βρεθεί και στα νέα αεροδρόμια που θα λειτουργήσουν υπό τον γερμανικό όμιλο, ενώ και ο κ. Mastropasqua σημειώνει ότι η ιταλική εταιρεία έχει μεγάλο ενδιαφέρον για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης.

«Από τη μία πλευρά οι πόροι του ευρωπαϊκού Ταμείου Ανάκαμψης αποτελούν τη σημαντικότερη προσδοκία στην Ελλάδα όπως και σε πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης, μπορούν να χρηματοδοτήσουν πολλές δράσεις στην κατεύθυνση της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων. Ο εκσυγχρονισμός του τομέα των μεταφορών θα υποστηριχθεί επίσης από τα κεφάλαια ανάκαμψης, αλλά η ευαισθητοποίηση των λύσεων είναι θεμελιώδης για να μοιραστούν και να δοθούν οι σωστές τεχνολογίες για τις σωστές ανάγκες» σημειώνει ο κ. Παπαγεωργίου.

Απαραίτητος ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων

Στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης του λιανικού εμπορίου και των νέων ταμειακών μηχανών, η Custom έχει ήδη καταγράψει μεγάλο ενδιαφέρον από επιχειρήσεις για φορολογικές λύσεις, με την Diginet σε συνεργασία με την ιταλική εταιρεία, να εντείνει το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά μέσα από ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και λύσεων. «Ο φορολογικός ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη της αγοράς αλλά κυρίως για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής που πλήττει σημαντικά την οικονομία μας», αναφέρει ο κ. Παπαγεωργίου που επισημαίνει ότι «ο αυτοματισμός πλέον έχει προχωρήσει σε όλο και περισσότερους κλάδους».

Ανάμεσα στις λύσεις που προσφέρουν Custom και Diginet είναι και τα «lockers» (σημεία παραλαβής ηλεκτρονικών παραγγελιών), μηχανήματα που διαχειρίζονται ουρές, συστήματα «click&collect» για παραγγελία και παραλαβή προϊόντων, καθώς και «cash kiosks» που είναι για αυτόματες πληρωμές.

«Όλες οι επιχειρηματικές λύσεις και οι τεχνολογίες που αποφεύγουν την εγγύτητα μεταξύ των ανθρώπων, παρέχουν υπηρεσίες παράδοσης, διαχειρίζονται ή/και αποτρέπουν το σχηματισμό ουρών και βοηθούν τους πωλητές των καταστημάτων, είναι θεμελιώδους σημασίας για την επανεκκίνηση με τον καλύτερο τρόπο», αναφέρει ο Alessandro Mastropasqua.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας επισημαίνει ότι «στην Custom, ακούμε πολύ προσεκτικά την αγορά, με στόχο να υποστηρίζουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας με καινοτόμες και εύχρηστες λύσεις. Η κοινωνική αποστασιοποίηση και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις self service λύσεις αποτελούν τους βασικούς πυλώνες του λιανικού εμπορίου. Οι νέες λύσεις παρέχουν κιόσκια, θυρίδες και συστήματα διαχείρισης ουρών, αποτελώντας τον καλύτερο συνδυασμό λύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου και χώρων εκτός των καταστημάτων που μπορούν να εξοπλιστούν με λειτουργίες παραγγελίας, πληρωμής και παραλαβής με πλήρη τρόπο αυτοεξυπηρέτησης».

Όπως υπογραμμίζει ο γενικός διευθυντής της Diginet κ. Παπαγεωργίου, «η Custom είναι η κατάλληλη εταιρεία καθώς προσφέρει πολλά τεχνολογικά προϊόντα σε διάφορους τομείς της αγοράς όπως λιανικό εμπόριο, logistics, φορολογικά, μεταφορές, αερομεταφορές, υγεία, μία από τις δράσεις που αναμένουμε και επεξεργαζόμαστε είναι η αναβάθμιση των φορολογικών συσκευών με πιο σύγχρονες και ασφαλείς προδιαγραφές ώστε να συνδέονται και με τα τερματικά πληρωμών POS».

Ενώ ο κ. Mastropasqua καταλήγει σημειώνοντας πως «οι βιομηχανίες αυτοματοποιούνται όλο και περισσότερο, οι πληροφορίες αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία, οι επιμέρους τομείς διασυνδέονται όλο και περισσότερο. Ως εκ τούτου, ο όμιλος έχει αναπτύξει λύσεις για τη βελτίωση της αναγνώρισης των αγαθών και την εκτύπωση δεδομένων που θα διαβάζονται, θα αποθηκεύονται και θα επεξεργάζονται».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε τροχιά απογείωσης η πληροφορική, μεγάλες αυξήσεις τζίρου - κερδών

Πώς κινήθηκαν το πρώτο εξάμηνο οι εισηγμένες εταιρείες πληροφορικής. Τα έργα ψηφιοποίησης του Δημοσίου και η ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων ανοίγουν νέες προοπτικές για τον κλάδο.
online, trofima, emporio, delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνονται οι ισχυροί του delivery και απειλούν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ

O κλάδος του quick commerce θέλει να «κλέψει» μερίδια από τα σούπερ μάρκετ και επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου των dark stores και φυσικών σημείων, με Wolt και E-food να δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση λογαριασμών συνδρομητικής τηλεόρασης με την επαναφορά του τέλους 10%

Το Υπουργείο Οικονομικών επέμεινε στην επαναφορά του τέλους παρά την αντίδραση των εγχώριων τηλεπικοινωνιακών παρόχων που ζητούν να φορολογηθούν και οι πλατφόρμες όπως το Netflix και το Disney+.
Cosmote, katastima, wrario
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Cosmote στηρίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων

Το πρόγραμμα του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», απευθύνεται στις ελληνικές επιχειρήσεις που απασχολούν έως 250 εργαζόμενους και προσφέρει επιδότηση 90% σε ψηφιακές υπηρεσίες.