ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Motor Oil: Διαζύγιο με ΑΒ Βασιλόπουλος, ανοίγει αυτόνομα smartshop

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Μετά το διαζύγιο με την ΑΒ Βασιλόπουλος, ο όμιλος της Motor Oil επιχειρεί αυτόνομα στην αγορά των mini market. Αξιοποιεί το σήμα Smartshop και εκτός των πρατηρίων της Shell. Τα νέα καταστήματα θα έχουν και φορτιστές ΙΧ.

Κινητικότητας συνέχεια στη Motor Oil και τον όμιλο Βαρδινογιάννη, ο οποίος μετά την ενέργεια (Motor Oil, Shell, Avin, NRG), τα media (Alpha, Star), τα ξενοδοχεία (Athens Plaza) και την τραπεζική (Optima) κάνει το πρώτο βήμα και στο λιανεμπόριο τροφίμων, με την έναρξη λειτουργίας του πρώτου αυτόνομου smartshop, δηλαδή εκτός των πρατηρίων του ομίλου.

Το πιλοτικό κατάστημα που βρίσκεται στην Ηλιούπολη, στη συμβολή των οδών Σοφοκλή Βενιζέλου και Ηρούς Κωνσταντοπούλου (φωτογραφία) άνοιξε δοκιμαστικά τις πόρτες του τη Δευτέρα και αναμένεται να φιλοξενεί όλη την γκάμα των προϊόντων (σ.σ. προς το παρόν απουσιάζουν ένας σημαντικός αριθμός φρέσκων) από την ερχόμενη εβδομάδα. Πρόκειται για ένα convenience store (κατάστημα γειτονιάς) νέας γενιάς που συνδυάζει τα βασικά αγαθά για το σπίτι ή το γραφείο (από τρόφιμα έως καθαριστικά), καπνικά προϊόντα, σνακ, προϊόντα πρωινού, παρασκευή καφέ (κάτω από το σήμα I love cafe) που συνδυάζεται με σύγχρονες υπηρεσίες, καθώς στον εξωτερικό χώρο του είναι τοποθετημένα Skroutz point και ταχυφορτιστής αυτοκινήτων της NRG.

Το κατάστημα έχει αναπτυχθεί από τη θυγατρική του ομίλου Core Innovations Μονοπρόσωπη Α.Ε., της οποίας οι μετοχές τον περασμένο μήνα μεταβιβάστηκαν στην κυπριακή “Ireon Investments LTD” συμφερόντων του ομίλου. Μεταξύ των άλλων, η Core δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο (allsmart.gr), στην τροφοδοσία των ιδιολειτουργούμενων πρατηρίων Shell και AVIN καθώς και στον σχεδιασμό και στη διανομή στην Ελλάδα και στο εξωτερικό του βιταμινούχου νερού Coolvit.

To «πείραμα της Ηλιούπολης» θα συνεχιστεί για ένα ικανοποιητικό διάστημα και, σύμφωνα με πληροφορίες του Business Daily, εξετάζεται η επέκταση του και σε άλλα σημεία εκτός πρατηρίων, πιθανότατα από το φθινόπωρο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα που έχει ο όμιλος σε αυτή του την προσπάθεια είναι η κάρτα πιστότητας allsmart η οποία χρησιμοποιείται σήμερα από πάνω από 1.000.000 ενεργούς πελάτες των πρατηρίων του ομίλου.

Το διαζύγιο με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η κίνηση αυτή έρχεται μετά από το «βελούδινο» διαζύγιο με την ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία μέσω του συστήματος franchise είχε αναπτύξει 79 AB Shop & Go σε πρατήρια της Shell. Το διαζύγιο είναι το μεγαλύτερο που έχει λάβει χώρα στην Ελλάδα, καθώς έως σήμερα δεν υπήρχε συνεργάτης σε κανέναν τομέα του franchise που να έχει συμφωνήσει για τόσο μεγάλο αριθμό καταστημάτων.

Από τη συμφωνία που είχε τεθεί σε εφαρμογή πριν από 10 χρόνια (το πρώτο 24ώρο κατάστημα AB Shop είχε ανοίξει σε πρατήριο της Shell στα Βριλήσσια) σήμερα παραμένουν ανοικτά 30 σημεία με το σήμα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, τα οποία θα ολοκληρώσουν τον κύκλο τους το επόμενο διάστημα.

Για το πιθανό διαζύγιο είχε προϊδεάσει τον περασμένο φθινόπωρο και ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας στην πρώτη συνέντευξη Τύπου που είχε παραχωρήσει λίγο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του. Σύμφωνα με όσα είχε αναφέρει, οι δύο εταιρείες εξέταζαν εκείνο το διάστημα για το εάν υπήρχε κοινό έδαφος για την δημιουργία ενός μοντέλου καταστήματος που θα συνδύαζε το cafe, το snacking και το μίνι μάρκετ κάτω από την ίδια στέγη.

Για την ΑΒ Βασιλόπουλος πρόκειται για ένα σημαντικό – διπλό πλήγμα καθώς πέρα από την χονδρεμπορική δραστηριότητα (τροφοδοτούσε τα καταστήματα με προϊόντα) θα απολέσει και έσοδα από τα royalties που ανέρχονται σε 0,2% επί των πωλήσεων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα στρατηγική από την ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποικιλία και ιδιωτική ετικέτα

Κατάστημα - «πιλότος» για τις αλλαγές στην αλυσίδα εγκαινιάστηκε στο Μαρούσι. Προσπάθεια αντιμετώπισης του σκληρού ανταγωνισμού στις τιμές με πολλούς κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας της μητρικής Ahold.
MERE
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Από το κακό στο χειρότερο στην Ελλάδα τα ρωσικά σούπερ μάρκετ Mere

Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις της πρώτης πλήρους οικονομικής χρήσης της Mere στην Ελλάδα: ζημιές και αρνητικά ίδια κεφάλαια. Τα σχέδια των Ρώσων για την επόμενη ημέρα στη χώρα μας.