ΓΔ: 2102.52 -0.16% Τζίρος: 37.19 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:17:39
Τρένο ΟΣΕ σταθμός
Τρένο ΟΣΕ υψηλής ταχύτητας σε κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Αθήνας.

Οι μεταβατικοί πρόεδροι και διευθύνοντες σύμβουλοι σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

Αναλαμβάνουν μεταβατικά έως την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής νέων διοικητών. Εντός των επόμενων ημερών θα δημοσιευθεί δημόσια διεθνής πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Τους μεταβατικούς προέδρους - διευθύνοντες συμβούλους σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΕ ΑΕ αναλαμβάνει ο Παναγιώτης Τερεζάκης, συγκοινωνιολόγος, σήμερα τεχνικός σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ.

Τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ αναλαμβάνει ο Χρήστος Παληός, πολιτικός μηχανικός, σήμερα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ.

Οι ανωτέρω αναλαμβάνουν μεταβατικά αυτές τις θέσεις έως την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής νέων διοικητών. Εντός των επόμενων ημερών θα δημοσιευθεί προς τούτο δημόσια διεθνής πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σιδηροδρομικοί εργάτες εργοτάξιο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ράγες σιδηροδρομικά έργα άνω των 65 εκατ. για πρώτη φορά από Υπερταμείο

Σε διαβούλευση διαγωνισμός για την εγκατάσταση του GSM-R στα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου που παραμένουν εκτός ραδιοκάλυψης. Προχωράει η ωρίμανση σιδηροδρομικού πακέτου 1,3 δισ. από το PPF.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπογειοποίηση Σεπολίων: Η Οδύσσεια ενός μεγάλου σιδηροδρομικού έργου

Δέκα χρόνια θα μετρά εφόσον δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων, που αναμένεται τώρα τον Φεβρουάριο του 2028, ενώ θα διαρκούσε μόλις 52 μήνες. Ανέβηκε το κόστος στα 100 εκατ. ευρώ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι μεγάλες «πληγές» των σιδηροδρόμων: Τι αποκάλυψαν οι εμπειρογνώμονες

Οι δαπάνες συντήρησης των υποδομών αντιστοιχούν μόλις στο 11,7% του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Ο ΟΣΕ λειτουργεί με το 45% του απαραίτητου προσωπικού. Παραμένει ζητούμενο η ασφάλεια στα τρένα.
τρένο υψηλής ταχύτητας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έμειναν από.... χρήμα τα σιδηροδρομικά έργα: Ποιος διαγωνισμός προχωράει

Η δυσκολία εξασφάλισης ευρωπαϊκών πόρων ψαλίδισε τον σχεδιασμό, αφήνοντας μετέωρους διαγωνισμούς 4 δισ. ευρώ. Σε προτεραιότητα το «Νέα Καρβάλη – Τοξότες», αλλά χωρίς ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση.
businessdaily-Sygkrousi-Trenon-Tempi-Hellenic-Train
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέμπη: Το δυστύχημα θα είχε αποφευχθεί αν τηρούνταν ο Κανονισμός Κυκλοφορίας

Σύμφωνα με τον πρώτο μάρτυρα που κλήθηκε να καταθέσει, υπάρχουν οκτώ δικλείδες ασφαλείας για την αποτροπή δυστυχημάτων των αμαξοστοιχιών εκ των οποίων, το μοιραίο εκείνο βράδυ, τηρήθηκε μία και αυτή μισή.