ΓΔ: 908.13 1.02% Τζίρος: 96.18 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Thessaloniki_real estate_akinita
Φωτο: Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Παρουσίαση τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

O περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απ. Τζιτζικώστας ανέφερε ότι τα 8.514 έργα, ύψους 2 δισ. που υλοποιούνται σε όλη την Περιφέρεια, πέρα από τις δράσεις που αφορούν τον τουρισμό, θα έχουν θετικό αντίκτυπο.

"Do something great" (Κάνε κάτι μεγαλειώδες) είναι το σύνθημα της τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στον κινηματογράφο "Ολύμπιον" στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

"Ο τουρισμός είναι στον πυρήνα των δεσμεύσεων, των δράσεων και του οράματός μας για τη Μακεδονία του 2030", υπογράμμισε στην ομιλία του ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας. Πρόσθεσε δε, ότι τα 8.514 έργα, ύψους 2 δισ. ευρώ που υλοποιούνται σε όλη την Περιφέρεια, πέρα από τις δράσεις που αφορούν τον τουρισμό, θα έχουν θετικό αντίκτυπο. Επιπλέον, τόνισε ότι η Κεντρική Μακεδονία έχει σταθερή πρωτιά σε όλη την Ελλάδα στις αφίξεις τουριστών, ενώ στον τομέα του τουρισμού δημιουργήθηκαν κατά την τελευταία πενταετία 3.000 νέες θέσεις εργασίας, η τουριστική περίοδος επιμηκύνθηκε κατά 35% και η Περιφέρεια προσελκύσει νέες αγορές.

Σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας, ο περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι "δεν σηκώσαμε τα χέρια, σηκώσαμε τα μανίκια". Όπως είπε, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας υλοποίησε εξειδικευμένες καμπάνιες στο εξωτερικό και συμμετείχε διαδικτυακά στις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις. Επίσης, στήριξε τις επιχειρήσεις του κλάδου μέσα από προγράμματα όπως το "Διέξοδος", ύψους 200 εκ. ευρώ, αλλά και το "Ανταγωνιστικότητα", στο οποίο εντάχθηκαν 152 επενδύσεις για τον τουρισμό ύψους 48 εκ. ευρώ.  
 
Ο κ. Τζιτζικώστας εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αντιστροφή της πτώσης που επήλθε λόγω της πανδημίας, και τόνισε ότι η έκρηξη τουριστών της περιόδου 2013-2019 δεν αποτελεί ταβάνι, αλλά τη βάση για μια ακόμα πιο ισχυρή τουριστικά Κεντρική Μακεδονία - μια περιοχή που προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στον επισκέπτη, που θα τη θυμάται σε όλη του τη ζωή.

 Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος, επεσήμανε ότι κεντρικοί άξονες της καμπάνιας είναι το ενιαίο τουριστικό αφήγημα για όλη την Περιφέρεια και η δημιουργία σύνθετης εμπειρίας για τον επισκέπτη. Υπογράμμισε ότι στόχος είναι, σε μια τριετία το αεροδρόμιο "Μακεδονία" να υποδεχθεί τη πρώτη υπερατλαντική πτήση, η λειτουργία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ως homeport για τη βιομηχανία της κρουαζιέρας και η συνέχιση της προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας, καθώς και τα βίντεο για τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τον θεματικό τουρισμό και τον ήλιο και τη θάλασσα. Ο υφυπουργός Εσωτερικών, Σταύρος Καλαφάτης, τόνισε στον χαιρετισμό του ότι το αποτέλεσμα δικαιώνει την πολιτική της κυβέρνησης στον τομέα του τουρισμού. Χαιρετισμό απηύθυνε η επικεφαλής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου. 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Stayros Kalafatis-ND-Thessaloniki
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυτοψία Καλαφάτη και εκπροσώπων ΕΕΣΥΠ, ΤΑΙΠΕΔ, ΕΤΑΔ στη μαρίνα Κρήνης

Ο υφυπουργός Εσωτερικών δήλωσε: «αναζητούμε την καλύτερη λύση σε συνεργασία με τον δήμαρχο και την τοπική κοινωνία, ώστε να αποτελέσει αυτή η επένδυση ένα νέο τοπόσημο για την ευρύτερη περιοχή».
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Θεσσαλονίκη ανάμεσα στους 10 καλύτερους προορισμούς για συνέδρια

Σύμφωνα με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στη διοργάνωση διαφάνηκε η μεγάλη ανάγκη για επανεκκίνηση της τουριστικής δραστηριότητας, μετά από την πανδημία που έπληξε την αγορά του τουρισμού και ειδικότερα την αγορά του συνεδριακού τουρισμού.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υψηλή πληρότητα στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης ενόψει της 85ης ΔΕΘ

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τις πληρότητες του Ιουλίου και του Αυγούστου, υπογραμμίζοντας πως τα χαμόγελα ήρθαν «από την επιδρομή των Βαλκάνιων τουριστών».
Tourismos, Turism, Ellada
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρχεται νέος κύκλος διεθνών συνεργασιών στα ελληνικά νησιά

Ο γενικός γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων, κ. Σμυρλής ανέφερε ότι μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης δίνεται η ευκαιρία να διευρυνθεί το επενδυτικό σχέδιο. Προτεραιότητα η στήριξη των επιχειρήσεων στα Δυτ. Βαλκάνια.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΟΤ: Ιδανικός προορισμός η Ελλάδα για επενδύσεις στον τουρισμό

Σημαντικές είναι οι επενδύσεις σε συμπληρωματικούς και συνδεόμενους τομείς, όπως οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού με την ανάπτυξη του καταδυτικού τουρισμού, υδατοδρομίων και άλλων αντίστοιχων δραστηριοτήτων.