ΓΔ: 917.64 -0.23% Τζίρος: 46.29 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Thessaloniki_real estate_akinita
Φωτο: Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Παρουσίαση τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

O περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απ. Τζιτζικώστας ανέφερε ότι τα 8.514 έργα, ύψους 2 δισ. που υλοποιούνται σε όλη την Περιφέρεια, πέρα από τις δράσεις που αφορούν τον τουρισμό, θα έχουν θετικό αντίκτυπο.

"Do something great" (Κάνε κάτι μεγαλειώδες) είναι το σύνθημα της τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στον κινηματογράφο "Ολύμπιον" στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

"Ο τουρισμός είναι στον πυρήνα των δεσμεύσεων, των δράσεων και του οράματός μας για τη Μακεδονία του 2030", υπογράμμισε στην ομιλία του ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας. Πρόσθεσε δε, ότι τα 8.514 έργα, ύψους 2 δισ. ευρώ που υλοποιούνται σε όλη την Περιφέρεια, πέρα από τις δράσεις που αφορούν τον τουρισμό, θα έχουν θετικό αντίκτυπο. Επιπλέον, τόνισε ότι η Κεντρική Μακεδονία έχει σταθερή πρωτιά σε όλη την Ελλάδα στις αφίξεις τουριστών, ενώ στον τομέα του τουρισμού δημιουργήθηκαν κατά την τελευταία πενταετία 3.000 νέες θέσεις εργασίας, η τουριστική περίοδος επιμηκύνθηκε κατά 35% και η Περιφέρεια προσελκύσει νέες αγορές.

Σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας, ο περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι "δεν σηκώσαμε τα χέρια, σηκώσαμε τα μανίκια". Όπως είπε, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας υλοποίησε εξειδικευμένες καμπάνιες στο εξωτερικό και συμμετείχε διαδικτυακά στις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις. Επίσης, στήριξε τις επιχειρήσεις του κλάδου μέσα από προγράμματα όπως το "Διέξοδος", ύψους 200 εκ. ευρώ, αλλά και το "Ανταγωνιστικότητα", στο οποίο εντάχθηκαν 152 επενδύσεις για τον τουρισμό ύψους 48 εκ. ευρώ.  
 
Ο κ. Τζιτζικώστας εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αντιστροφή της πτώσης που επήλθε λόγω της πανδημίας, και τόνισε ότι η έκρηξη τουριστών της περιόδου 2013-2019 δεν αποτελεί ταβάνι, αλλά τη βάση για μια ακόμα πιο ισχυρή τουριστικά Κεντρική Μακεδονία - μια περιοχή που προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στον επισκέπτη, που θα τη θυμάται σε όλη του τη ζωή.

 Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος, επεσήμανε ότι κεντρικοί άξονες της καμπάνιας είναι το ενιαίο τουριστικό αφήγημα για όλη την Περιφέρεια και η δημιουργία σύνθετης εμπειρίας για τον επισκέπτη. Υπογράμμισε ότι στόχος είναι, σε μια τριετία το αεροδρόμιο "Μακεδονία" να υποδεχθεί τη πρώτη υπερατλαντική πτήση, η λειτουργία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ως homeport για τη βιομηχανία της κρουαζιέρας και η συνέχιση της προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας, καθώς και τα βίντεο για τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τον θεματικό τουρισμό και τον ήλιο και τη θάλασσα. Ο υφυπουργός Εσωτερικών, Σταύρος Καλαφάτης, τόνισε στον χαιρετισμό του ότι το αποτέλεσμα δικαιώνει την πολιτική της κυβέρνησης στον τομέα του τουρισμού. Χαιρετισμό απηύθυνε η επικεφαλής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

EOΤ: Η Ελλάδα μπορεί να πάρει μερίδιο από την «πίτα» του αθλητικού τουρισμού

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), Σταύρος Καλαφάτης, χαρακτήρισε την συγκεκριμένη μορφή τουρισμού ως μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες παγκοσμίως.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ρόδος: Σε πολυχώρο αναψυχής θα μετατραπεί το κτίριο της Νέας Αγοράς

Οι παρεμβάσεις που θα γίνουν εκτιμάται ότι θα αναβαθμίσουν γενικότερα το κέντρο της πόλης και αυτό ακριβώς επιδιώκει ο Δήμος του νησιού που ετοιμάζεται να προχωρήσει σε αυτήν την επένδυση μόλις ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός.
Κρουαζιερόπλοιο, κρουαζιέρα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επανήλθε στην Θεσσαλονίκη για στάση το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal

Το 2022 έχουν επιβεβαιωθεί 60 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της πόλης και η έλευσή τους ξεκίνησε νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, στις 5 Φεβρουαρίου ενώ το τελευταίο θα «δέσει» στις 22/12.
golf
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Πράσινο φως» για το Saronida Olympos Golf Project ύψους 840 εκατ. ευρώ

Η νέα στρατηγική επένδυση πρόκειται να δημιουργήσει περισσότερες από 800 μόνιμες θέσεις εργασίας, με το σύνθετο τουριστικό κατάλυμα να αποτελεί ένα νέο αναβαθμισμένο και εξειδικευμένο τουριστικό προϊόν ολοκληρωμένης και πολυσύνθετης τουριστικής ανάπτυξης.