ΓΔ: 860.06 1.04% Τζίρος: 80.46 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Πλατφόρμα delivery ειδών παντοπωλείου δημιούργησαν μαθητές στην Κρήτη

Oι μαθητές του γενικού λυκείου Επισκοπής Κρήτης δημιούργησαν μια ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελιών και διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ που συγκρίνει τιμές και φτιάχνει οικονομικό καλάθι αγορών.

Με στόχο να καλύψουν τις καθημερινές και πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών και λαμβάνοντας υπόψη τις ραγδαίες αυξήσεις των προϊόντων, εξαιτίας της παγκόσμιας κρίσης, μια ομάδα μαθητών από την Επισκοπή Κρήτης, δημιούργησε τη δική της «Agôra», μια ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελιοληψίας και διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ, που συγκρίνει τις τιμές και ετοιμάζει το καλάθι του καταναλωτή, στην πιο οικονομική τιμή.

Με αυτό τους το εγχείρημα, οι μαθητές του γενικού λυκείου Επισκοπής Κρήτης, κατάφεραν να περάσουν στον τελικό του διαγωνισμού «Εικονική Επιχείρηση» του Junior Achievement Greece, για δεύτερη φορά! «Χαιρόμαστε πάρα πολύ που καταφέραμε να μπούμε στην τελική δεκάδα, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Είναι υπέροχο το πώς ένα μικρό σχολείο στην επαρχία κατάφερε να φτάσει ως εδώ», επισημαίνει στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, η διευθύντρια καινοτομίας της Agôra Ελένη Χατζάκη.

Από την πλευρά του, ο διευθυντής οικονομικών Νικόλαος Παπαδόπουλος, περιγράφει τα συναισθήματα που ένιωσε στη διαδρομή υλοποίησης της αρχικής τους ιδέας. «Χαίρομαι πάρα πολύ που βλέπω την ιδέα μας όχι μόνο να εξελίσσεται σε αυτό που φανταζόμασταν αλλά να ξεπερνάει ακόμα και τις δικές μας προσδοκίες. Μάθαμε πως η δημιουργία μιας επιχείρησης είναι κάθε άλλο παρά ουτοπική, χρησιμοποιώντας τη βοήθεια των συνεργατών μας, αλλά και με το πείσμα μας καταφέραμε να φτάσουμε σε ένα σημείο που δεν το είχαμε φανταστεί», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Η «Agôra» είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελιοληψίας και διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ. Ο καταναλωτής, όπως εξηγούν οι μαθητές, επιλέγει στην πλατφόρμα τα προϊόντα που επιθυμεί, η Agôra συγκρίνει τις τιμές διάθεσης των επιλεγμένων προϊόντων στις συνεργαζόμενες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και ετοιμάζει το καλάθι του καταναλωτή στην πιο οικονομική τιμή της αγοράς, ενώ το παραδίδει στον χώρο του, όποτε αυτός επιθυμεί. Μέχρι στιγμής, η ομάδα της «Agôra» έχει υλοποιήσει demo της πλατφόρμας, με σύστημα on-line market και έχει αναπτύξει δίκτυο συνεργασιών με τρεις κορυφαίες ελληνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Μάλιστα έχουν προωθήσει την επιχείρησή τους και στα κοινωνικά δίκτυα με τη συμμετοχή της δημοσιογράφου Αντριάνας Παρασκευοπούλου και τη δημιουργία διαφημιστικού σποτ.

Ο γενικός διευθυντής της «Agôra» Βαγγέλης Μεραμβελιωτάκης εξηγεί πως «χάρη στον νέο θεσμό του JA Greece, αυτόν των Inspirational Mentors, είχαμε την τύχη, την τιμή, να έχουμε στο πλευρό μας την Αντριάνα Παρασκευοπούλου, δημοσιογράφο, παρουσιάστρια κεντρικού δελτίου ειδήσεων ΕΡΤ. Την ευχαριστούμε πάρα πολύ για την τεράστια υποστήριξή της».

Αναφέρει ακόμη πως παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές που ζουν στην επαρχία, μπορούν να διακριθούν αρκεί να το θέλουν .«Ως μαθητές ενός μικρού επαρχιακού σχολείου, του ΓΕΛ Επισκοπής στο Ηράκλειο Κρήτης δεν έχουμε τις ίδιες ευκαιρίες με άλλους μαθητές της χώρας, παρ' όλα αυτά για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και με αρκετά απολαυστική δουλειά πολλών ωρών, αφοσίωση, συνεργασία και οργάνωση, η ομάδα μας κατάφερε και προκρίθηκε στην τελική δεκάδα του διαγωνισμού καλύτερης εικονικής επιχείρησης 2022. Η πρόκριση μας στην 10αδα δικαιώνει τους κόπους μηνών».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο προβληματισμός για τις τιμές έπληξε τον τζίρο των σούπερ μάρκετ

Η μεγάλη αύξηση τιμών που σημειώνεται σε προϊόντα και υπηρεσίες φαίνεται πως έχουν μειώσει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών στο α' τρίμηνο του 2022 σύμφωνα με την Nielsen. Αυξάνεται το μερίδιο αγοράς των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Trofima, Times, Food, Prices, Super Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, λόγω ακρίβειας, στρέφονται οι καταναλωτές

Σύμφωνα με έρευνα της Ierax Analytix το 46% αγοράζει περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε σχέση με 2 χρόνια πριν και το 33% θεωρεί πως θα συνεχίζει να αγοράζει περισσότερα στο μέλλον.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αποσύρει τη μήνυση η Lidl κατά της 70χρονης για την κλοπή των 40 ευρώ

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ αναφέρει στην ανακοίνωση της πως δεν θα υπάρξει συνέχεια στο θέμα που δημιουργήθηκε και σημειώνει πως οι υπεύθυνοι καταστημάτων είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες.
supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πτώση 3,4% στις πωλήσεις του λιανικού εμπορίου τροφίμων τον Ιανουάριο

Αν συγκριθεί ο τζίρος του λιανεμπορίου με δύο χρόνια πίσω, οπότε επικρατούσαν κανονικές, προ-covid συνθήκες στην αγορά, ο φετινός τζίρος του Ιανουαρίου είναι αυξημένος σημαντικά, κατά +11,2%, σε σχέση με αυτόν του 2020.