ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Παίρνει και πάλι μπρος η παραγωγή αυτοκινήτων στη Κίνα

Καθώς τα κρούσματα κορονοϊού μειώνονται στη Κίνα, οι γραμμές παραγωγής της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν αρχίσει και κινούνται ξανά με τις μεγαλύτερες εταιρείες να ανακοινώνουν την επανέναρξη της λειτουργίας τους.

Ενώ το μεγαλύτερο μέρος της παγκόσμιας παραγωγής αυτοκινήτων έχει διακοπεί λόγω της επιδημίας του κορονοϊού, η Κίνα σταδιακά ξεκινά την παραγωγή στα εργοστάσια που βρίσκονται σε αυτή την χώρα και προγραμματίζει την έναρξη ορισμένων αεροπορικών πτήσεων. Οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στην εργασία τους, οι γραμμές παραγωγής αρχίζουν να κυλούν και ακόμη και το αρχικό επίκεντρο της επιδημίας η πόλη Γουχάν, εκτιμάται ότι σύντομα θα αποκτήσει τους γνώριμους ρυθμούς σε όλες τις δραστηριότητες.

Η σταδιακή ανάκαμψη της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας στον κόσμο ενισχύει σε ένα ποσοστό τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, που αντιμετωπίζουν τις συνέπειες από το κλείσιμο των εργοστασίων τους και την πρωτοφανή πτώση της ζήτησης, λόγω της επιδημίας. Η παραγωγή και οι πωλήσεις των αυτοκινήτων έχουν μειωθεί είτε μηδενιστεί στην Ευρώπη, ΗΠΑ, Ινδία και Λατινική Αμερική, αναφέρει το Bloomberg.

Η παραγωγή στα εργοστάσια της BMW στη πόλη Shenyang συνεχίστηκε στις 17 Φεβρουαρίου και η πολυτελής γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι είναι σίγουρη ότι η κινεζική κυβέρνηση θα διαχειριστεί την κρίση και θα νικήσει την επιδημία, ενώ η Daimler επανεκκίνησε το εργοστάσιό της στην Κίνα σημειώνοντας ότι η μεγάλη πλειοψηφία των αντιπροσωπειών της έχουν ξανανοίξει. Σχεδόν όλοι οι χώροι παραγωγής επιστρέφουν στη λειτουργία, δήλωσε ο Όμιλος Volkswagen. Η εταιρεία προσαρμόζει τα επίπεδα παραγωγής της βάσει των τρεχουσών συνθηκών, όπως η μετάβαση σε μία βάρδια αντί για δύο προηγουμένως, σύμφωνα με την εταιρεία.

Η Fiat Chrysler ανέφερε ότι οι παραγωγικές της δραστηριότητες στην Κίνα έχουν ξαναρχίσει την παραγωγή με την έγκριση των αρμόδιων. Περισσότερο από το 90% των αντιπροσώπων της και το 95% του προσωπικού της κοινοπραξίας με την Guangzhou Automobile Group εργάζονται με τηλεργασία και οι μεταποιητικές και εμπορικές δραστηριότητες επιστρέφουν σταδιακά στις επιχειρήσεις.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Honda δήλωσε ότι η παραγωγικότητα σταδιακά ανακάμπτει στις δύο κινεζικές επιχειρήσεις της και μέχρι στιγμής έχει επάρκεια εξαρτημάτων. Όλα τα εργοστάσια της Nissan στην Κίνα έχουν ξαναρχίσει την παραγωγή σύμφωνα με τις κυβερνητικές εντολές. Τα εργοστάσια της αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota στο Γκουανζού και στο Τσανγκτσάν επέστρεψαν στο κανονικό πρόγραμμα δύο βαρδιών, ενώ στο Τιατζίν όλες οι γραμμές παραγωγής έχουν πλέον δυο βάρδιες εκτός από μία που παραμένει σε μία βάρδια. Περισσότερο από το 98% των αντιπροσωπειών της Toyota είναι ανοιχτοί.

Όλες οι μονάδες της SAIC στην Κίνα έχουν ξαναρχίσει την παραγωγή και η εταιρεία προσαρμόζει τα επίπεδα παραγωγής βάσει της ζήτησης. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει έτοιμα προγράμματα έκτακτης ανάγκης για την εξασφάλιση εξαρτημάτων σε περίπτωση που υπάρξουν ελλείψεις. Το εργοστάσιο της Tesla στην Κίνα έχει ξαναρχίσει την παραγωγή, με τη βοήθεια των τοπικών αρχών. 

Η Volvo Cars άνοιξε εκ νέου τα τέσσερα εργοστάσια παραγωγής της στην Κίνα μετά από μια εκτεταμένη περίοδο κλεισίματος για να αντιμετωπίσει την εκδήλωση του ιού. Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι επανέρχεται σταδιακά ο ρυθμός προσέλευσης των επισκεπτών στις εκθέσεις αυτοκινήτων. Η Volvo κατασκευάζει οχήματα στις πόλεις Chengdu, Luqiao και Daqing και κατασκευάζει κινητήρες στο Zhangjiakou.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

autokinito-smartcar-texnologia
ΔΙΕΘΝΗ

Στο 42,4% των πωλήσεων τα αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 στην Κίνα

Η Κίνα έχει ένα πλαίσιο κανονισμών για την αυτόνομη οδήγηση οχημάτων σε πέντε επίπεδα από το επίπεδο 0, ως το επίπεδο 5. Το δεύτερο επίπεδο περιλαμβάνει τη συνδυαστική βοήθεια του οδηγού.
autokinita-car-IX
ΔΙΕΘΝΗ

Στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου στρέφει το ενδιαφέρον της η Κίνα

Το Πεκίνο θέλει να αλλάξει ριζικά των αυτοκινητοβιομηχανιών της Ευρώπης, με τις κινεζικές εταιρείες να στοχεύουν στην αύξηση της διείσδυσης των μοντέλων τους ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερα μερίδια πωλήσεων.