ΓΔ: 1445.2 -0.24% Τζίρος: 26.65 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:45:41 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Η Κίνα σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών και «έξυπνων» αυτοκινήτων

Οι πωλήσεις νέων ενεργειακών οχημάτων (NEV) κατέγραψαν διψήφια αύξηση τους πρώτους 10 μήνες του 2019 και αναμένεται να αντιστοιχούν στο 25% περίπου των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων έως το 2025.

Η Κίνα σχεδιάζει να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις νέων ενεργειακών οχημάτων (NEV) και έξυπνων συνδεδεμένων οχημάτων (ICV) προκειμένου να προωθήσει την πράσινη και ‘έξυπνη’ ανάπτυξη της μεγαλύτερης αγοράς αυτοκινήτων στον κόσμο.

Οι πωλήσεις των οχημάτων NEV αναμένεται να αντιστοιχούν στο 25% περίπου των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων έως το 2025, σύμφωνα με προσχέδιο του υπουργείου Βιομηχανίας και Πληροφορίας της Τεχνολογίας.

Οι πωλήσεις οχημάτων NEV στη χώρα κατέγραψαν διψήφια αύξηση τους πρώτους 10 μήνες του 2019 παρά την αναιμική αγορά αυτοκινήτων. Οι πωλήσεις NEV αντιστοιχούσαν σε λιγότερο από 5% των συνολικών πωλήσεων οχημάτων αυτή την περίοδο. Η Κίνα στοχεύει επίσης να προωθήσει τα ‘έξυπνα’ οχήματα (ICV) αυξάνοντας το ποσοστό τους στις συνολικές πωλήσεις του κλάδου στο 30% περίπου έως το 2025.

Το σχέδιο ανακοινώθηκε καθώς η κυβέρνηση εντείνει τις προσπάθειες να τονώσει τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, που έχασε μέρος της δυναμικής του το 2018, με τις πωλήσεις αυτοκινήτων να μειώνονται για πρώτη φορά εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

autokinito-smartcar-texnologia
ΔΙΕΘΝΗ

Στο 42,4% των πωλήσεων τα αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 στην Κίνα

Η Κίνα έχει ένα πλαίσιο κανονισμών για την αυτόνομη οδήγηση οχημάτων σε πέντε επίπεδα από το επίπεδο 0, ως το επίπεδο 5. Το δεύτερο επίπεδο περιλαμβάνει τη συνδυαστική βοήθεια του οδηγού.
autokinita-car-IX
ΔΙΕΘΝΗ

Στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου στρέφει το ενδιαφέρον της η Κίνα

Το Πεκίνο θέλει να αλλάξει ριζικά των αυτοκινητοβιομηχανιών της Ευρώπης, με τις κινεζικές εταιρείες να στοχεύουν στην αύξηση της διείσδυσης των μοντέλων τους ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερα μερίδια πωλήσεων.