ΓΔ: 1440.09 -0.59% Τζίρος: 14.72 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:43:10 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Επαρκή τα αποθέματα της μπύρας Corona στην ελληνική αγορά          

Δεν αναμένονται προβλήματα με την διάθεση της μπύρας Corona στην Ελλάδα παρά την αναστολή λειτουργίας του εργοστασίου της εταιρείας στο Μεξικό, λόγω κορονοϊού.

Ακολουθώντας τα μέτρα της μεξικανικής κυβέρνησης για τον COVID- 19 αναφορικά με όλες τις επιχειρήσεις που δεν παράγουν ζωτικής σημασίας αγαθά, η ζυθοποιία Grupo Modelo, παραγωγός της μπύρας Corona, προέβη σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας του εργοστασίου της.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι σύμφωνα με τον επίσημο διανομέα της μπύρας Corona στην Ελλάδα, Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ, το μέτρο αυτό επ’ ουδενί επηρεάζει τη διανομή των εν λόγω προϊόντων στην εγχώρια αγορά, καθώς ο διανομέας διαθέτει επαρκές απόθεμα για την απρόσκοπτη τροφοδοσία όλων των μικρών και μεγάλων σημείων λιανικής.

Αναφορικά με την αγορά Ho. Re. Ca, η Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ δηλώνει απολύτως έτοιμη να συνεχίσει την επικοινωνία των προϊόντων της ευθύς μόλις επανενεργοποιηθεί η αγορά, ανταποκρινόμενη στα υψηλά επίπεδα ζήτησης.  

Ο επικεφαλής Μarketing της εταιρείας Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ,  κος Δώρης Τσοκαλίδης, δήλωσε χαρακτηριστικά: 
«Η προσωρινή αναστολή του εργοστασίου της Grupo Modelo στο Μεξικό, δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση τη διάθεση της μπύρας Corona στην ελληνική αγορά. Στην Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ, αναπόσπαστο κομμάτι της αποστολής μας αποτελεί να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των καταναλωτών με την ίδια συνέπεια και ποιότητα.

Αυτή η στιγμή- όσο δύσκολη και αν είναι για την παγκόσμια αγορά-  δεν θα αποτελούσε εξαίρεση. Ευχόμαστε η πανδημία να λήξει το συντομότερο δυνατόν και το φετινό καλοκαίρι να μας βρει υγιείς και ασφαλείς να απολαμβάνουμε τον ήλιο, με μία Corona στο χέρι!»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΨΑ: Αυξημένες πωλήσεις το 2023, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 5 εκατ. το 2024

Η ελληνική εταιρεία παραγωγής και διανομής αναψυκτικών έχει μεγάλα σχέδια για το 2024 μεταξύ αυτών και την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ώστε να καλυφθούν οι επενδύσεις που απαιτούνται.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστρέφει στην αγορά μετά από 10 χρόνια απουσίας το brand της ΑΓΝΟ

Η Ελληνικά Γαλακτοκομεία στοχεύει στο πρώτο εξάμηνο του έτους οι νέοι κωδικοί της ΑΓΝΟ να βρεθούν σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Τα σχέδια για την αξιοποίηση του εργοστασίου της εταιρείας στο Λαγκαδά.