ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
beat
Φώτο: BEAT

Στο κεντρικό πλάνο της Free Now η Αθήνα, θα διπλασιαστεί το προσωπικό

Στους πρώτους μήνες του 2023 πρόκειται να αρχίσει η λειτουργία του δεύτερου hub της εταιρείας στην Ελλάδα που θα εξυπηρετεί τις κεντρικές λειτουργίες της Ευρώπης. διπλασιάζοντας το προσωπικό που απασχολείται στη χώρα μας.

Κεντρικό ρόλο στη λειτουργία της Free Now στην Ευρώπη παίρνει η Αθήνα, καθώς στις αρχές του 2021 πρόκειται να αρχίσει η λειτουργία του δεύτερου hub της μητρικής της BEAT, με την εταιρεία να σχεδιάζει τον διπλασιασμό του προσωπικού της στη χώρα μας μέχρι το τέλος του ερχόμενου έτους.

Το νέο hub θα υποστηρίζει τις κεντρικές λειτουργίες της Free Now στην Ευρώπη, με τον κ. Νίκο Λυσιγάκη, Senior Public Affairs Manager του Free Now σε Ελλάδα & Πολωνία να αναφέρει στο BD ότι «τους πρώτους μήνες του 2023 θα υλοποιηθεί το hub και στην πραγματικότητα η εταιρεία θα διπλασιάσει το προσωπικό που απασχολεί στην Ελλάδα. Σήμερα έχουμε ένα hub το οποίο υποστηρίζει τις γερμανόφωνες αγορές, κυρίως στο κομμάτι του customer support και έχει ανοίξει και γαλλόφωνο support για να υποστηρίξει τις αντίστοιχες αγορές».

Για τους 170 εργαζομένους, οι οποίοι από το hub της Beat στην Αθήνα εξυπηρετούσαν την αγορά της Νοτίου Αμερικής, ο κ. Λυσιγάκης αναφέρει ότι όλοι οι εργαζόμενοι της BEAT μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται για τον όμιλο της μητρικής και μπορούν να εργαστούν για οποιαδήποτε χώρα δραστηριοποιείται η Free Now. Σημειώνει επίσης πως εδώ και 1,5 χρόνο η εταιρεία έχει ανοιχτό πλαίσιο προσλήψεων για γερμανόφωνους και έχει επεκταθεί και για γαλλόφωνους.

Παράλληλα η εταιρεία θέλει να προσελκύσει και ψηφιακούς νομάδες που θέλουν να εργαστούν σαν customer support στην Ελλάδα, με την Free Now να δίνει εξ αρχής τη δυνατότητα στους εργαζομένους της να δουλέψουν εξ αποστάσεως σε οποιαδήποτε από τις 10 χώρες δραστηριοποιείται.

Ιστορικά υψηλά για στην εξυπηρέτηση διαδρομών

Στο τέλος του έτους κλείνει το rebranding που ξεκίνησε η εταιρεία από τις αρχές Οκτωβρίου, με το 95%-97% των οδηγών που βρίσκονταν στην BEAT να έχουν πραγματοποιήσει την μετάβασή τους στην πλατφόρμα της Free Now. Όπως αναφέρει ο κ. Λυσιγάκης, «καταγράφουμε την μεγαλύτερη διαθεσιμότητα ωρών, από την έναρξη δραστηριοτήτων της BEAT στην Ελλάδα», υπογραμμίζοντας πως οι οδηγοί διαθέτουν πλέον πολλές περισσότερες ώρες στην πλατφόρμα.

Επισημαίνει ότι αυτή την περίοδο η εταιρεία προσφέρει το υψηλότερο ποσοστό εξυπηρέτησης ιστορικά, έπειτα και από την πρωτοβουλία να προσθέσει την επιπλέον χρέωση ύψους 1,2 ευρώ που πέρασε στους οδηγούς.  «Η κίνηση αυτή τους έλυσε ουσιαστικά ένα πρόβλημα. Αφ' ενός τους καλύπτει ένα κόστος λειτουργίας της πλατφόρμας, αφ' ετέρου έφερε μια εξισορρόπηση στην αγορά» αναφέρει και υπογραμμίζει το γεγονός ότι «η τιμή του ταξί στην Ελλάδα είναι από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη και πλέον οι οδηγοί θεωρούν ότι τους συμφέρει να λειτουργούν και μέσα από εφαρμογές».

Επιπλέον η Free Now έχει λύσει και τον προβληματισμό των οδηγών σχετικά με τις προμήθειες από τις κάρτες, με τον κ. Λυσιγάκη να σημειώνει ότι «μηδενίσαμε το κόστος χρήσης μιας κάρτας. Αλλάξαμε τον τρόπο πληρωμών και απορροφήσαμε όλο αυτό το κόστος» τονίζοντας ότι «με τον εξορθολογισμό του τιμολογίου πήραν ένα σημαντικό κίνητρο οι οδηγοί».

Μετά την τεχνολογική στασιμότητα που είχε παρουσιάσει τα προηγούμενα χρόνια, η BEAT που βρισκόταν μετέωρη από το 2020 όταν και «πάγωσαν» οι διαδικασίες για την μεταφορά της στη Free Now λόγω της πανδημίας, πλέον η μητρική προχωράει σε συνεχείς βελτιώσεις της πλατφόρμας στην Ελλάδα, με τον κ. Λυσιγάκη να προαναγγέλει ότι σύντομα θα υπάρξουν και νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Όσον αφορά τις αντιδράσεις των παραδοσιακών ραδιοσταθμών ταξί που δεν επιτρέπουν στους οδηγούς που βρίσκονται σε αυτούς να λειτουργούν και σε πλατφόρμες, ο κ. Λυσιγάκης τονίζει ότι αυτές είναι αντιανταγωνιστικές πρακτικές, με παρόμοιες περιπτώσεις στην Ευρώπη να έχουν τιμωρηθεί με βαρύτατα πρόστιμα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τίτλοι τέλους για το σήμα της BEAT στην Ελλάδα μετά από 11 χρόνια

Η εφαρμογή αλλάζει και γίνεται FREE NOW οδηγώντας στην εποχή της σύγχρονης μετακίνησης καθώς  για πρώτη φορά οι χρήστες πέρα από τα ταξί, θα μπορούν να νοικιάσουν στην ίδια εφαρμογή τα ηλεκτρικά ποδήλατα της RideMovi.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ολοταχώς στο... παρελθόν γυρίζει η BEAT για να δελεάσει τους οδηγούς

Εν μέσω μειωμένου ενδιαφέροντος από τους οδηγούς για τη χρήση της εφαρμογής της, η καινοτόμος εταιρεία επαναφέρει την πρακτική των πληρωμένων ραντεβού που η ίδια συνέβαλε να καταργηθεί.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Beat: Πώς «θόλωσε» το success story, γιατί την εγκαταλείπουν οι οδηγοί

Μεγάλο αριθμό οδηγών έχασε η Beat μετά την αλλαγή πολιτικής που ακολούθησε υπό τη διοίκηση των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Η μεγάλη επιβατική κίνηση και η υψηλή προμήθεια καθιστούν μη ελκυστική την πλατφόρμα.