ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:33:47 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
beat
Φώτο: BEAT

Χρεώσεις - ασανσέρ από την Beat: Από 2 ευρώ σε 1,20 το ραντεβού

Μετά από μόλις μια εβδομάδα, η BEAT αποφάσισε να μειώσει τη χρέωση για προμίσθωση, επικαλούμενη τις αυξήσεις στον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών ταξί.

Λίγες μόνο ημέρες μετά την ανακοίνωση της επιβολής ελάχιστης χρέωσης ραντεβού, η BEAT προχώρησε σε μείωση του κόστους προμίσθωσης στο 1,2 ευρώ από 2 ευρώ που ήταν αρχικά. Επικαλείται για την απόφαση αυτή τις αυξήσεις στον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών ταξί που αποφάσισε το υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.

Υπενθυμίζεται ότι η BEAT επανέφερε τη χρέωση των προμισθωμένων ραντεβού, που η ίδια είχε βοηθήσει να καταργηθεί. Συνεχίζει τις προσπάθειες να διατηρήσει το ενδιαφέρον των οδηγών ταξί να παραμένουν στην πλατφόρμα της και να εξυπηρετούν περισσότερες διαδρομές, αναφέροντας πως ο στόχος αυτός έχει ήδη επιτευχθεί μετά από μια εβδομάδα εφαρμογής της προμίσθωσης. Ωστόσο το κόστος πλέον για μια διαδρομή BEAT έχει αυξηθεί σημαντικά, αν συνυπολογιστούν και οι αυξήσεις που αποφάσισε το υπουργείο, με την εταιρεία να αναγκάζεται να προχωρήσει στη μείωση του κόστους προμίσθωσης, αν και όπως δηλώνει, οι διαδρομές έχουν αυξηθεί.

Στην ανακοίνωσή της η BEAT ανέφερε ότι η μείωση θα εφαρμοστεί σε όλες τις διαδρομές από την Παρασκευή 24 Ιουνίου στις 12:00 το μεσημέρι και πρόσθεσε πως σκοπός της μείωσης είναι να συγκρατηθεί το τελικό κόστος των διαδρομών, προσφέροντας παράλληλα κίνητρο στους οδηγούς για καλύτερες υπηρεσίες. 

Η εταιρεία θυμίζει ότι η χρέωση προμίσθωσης εισπράττεται από τους οδηγούς, ενώ η BEAT θα συνεχίσει να αξιολογεί διαρκώς την ανάγκη επιβολής χρέωσης όπως και το ύψος της χρέωσης ανάλογα με τις συνθήκες ζήτησης και προσφοράς. Σημειώνει επίσης πως 8 στους 10 επιβάτες του BEAT εξυπηρετούνται πλέον άμεσα, ενώ οι 8.000 συνεργάτες οδηγοί διπλασίασαν τον χρόνο παραμονής τους στην πλατφόρμα.

Παράλληλα, όπως αναφέρει η εταιρεία, την τελευταία εβδομάδα καταγράφεται 5% αύξηση στις διαδρομές που ολοκληρώνονται μέσα από την εφαρμογή. Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς - και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019 - η εταιρεία υποστηρίζει διαρκώς τους συνεργαζόμενους οδηγούς της ώστε να μπορεί να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους επιβάτες. Η ανάγκη στήριξης του εισοδήματος των οδηγών είχε ερευνηθεί και γνωστοποιηθεί από την εταιρεία, ενώ οι ταυτόχρονες και επακόλουθες καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί την έκαναν επιτακτική.

Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της, η BEAT θα συνεχίσει να παρακολουθεί την αγορά και να αξιολογεί διαρκώς τόσο την εν λόγω απόφαση όσο και τα αποτελέσματά της, ώστε να προσφέρει την καλύτερη εξυπηρέτηση στο επιβατικό κοινό και την απαραίτητη στήριξη στους οδηγούς συνεργάτες της.

Υπενθυμίζουμε πως η εταιρεία άρχισε από τις 16 Ιουνίου να χρεώνει επιπλέον τους πελάτες με ένα ποσό 1,92 - 2 ευρώ ως «κόστος προ-μίσθωσης». Είναι η παλιά χρέωση του ραντεβού που είχαν τα ραδιοταξί, πρακτική που έχει σταματήσει εδώ και τουλάχιστον οκτώ χρόνια από τους «δεινόσαυρους» του κλάδου. Σχολιάζοντας αυτή την επιστροφή στο παρελθόν, η BEAT είχε σημειώσει πως «πριν τη δημιουργία του ΒΕΑΤ, το κόστος κλήσης ήταν δεδομένο. Εδώ και 11 χρόνια καταφέραμε να απορροφήσουμε το συγκεκριμένο κόστος, ώστε η υπηρεσία κλήσης ταξί να είναι εντελώς δωρεάν προς τους επιβάτες. Δυστυχώς, αυτό δε μπορεί να συμβεί πια».

Το κόστος όμως πλέον των διαδρομών έχει αυξηθεί, έπειτα και από τις συζητήσεις των επαγγελματιών οδηγών ταξί με το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών όπου κατάφεραν να πετύχουν την πρώτη αύξηση κομίστρου έπειτα από 13 χρόνια με την ελάχιστη αποζημίωση να αυξάνεται στα 4 ευρώ, ενώ ανεβασμένες θα είναι και οι χρεώσεις για τις μετακινήσεις προς και από το αεροδρόμιο.

Οι αυτοκινητιστές είχαν εκφράσει τις ανησυχίες τους εδώ και καιρό αναφέροντας πως ο κάθε οδηγός ταξί έχει καταβάλει από την αρχή του έτους περισσότερα από 2.500 ευρώ για καύσιμα, πληρώνοντας πανάκριβα την ενεργειακή κρίση, ζητώντας από την κυβέρνηση να πάρει συγκεκριμένα μέτρα και είχαν καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις όπου η πρόταση για την πτώση της σημαίας ήταν στα 2,5 ευρώ, της μονής ταρίφας στα 0,82 ευρώ και της ελάχιστης διαδρομής στα 4 ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ολοταχώς στο... παρελθόν γυρίζει η BEAT για να δελεάσει τους οδηγούς

Εν μέσω μειωμένου ενδιαφέροντος από τους οδηγούς για τη χρήση της εφαρμογής της, η καινοτόμος εταιρεία επαναφέρει την πρακτική των πληρωμένων ραντεβού που η ίδια συνέβαλε να καταργηθεί.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Beat: Πώς «θόλωσε» το success story, γιατί την εγκαταλείπουν οι οδηγοί

Μεγάλο αριθμό οδηγών έχασε η Beat μετά την αλλαγή πολιτικής που ακολούθησε υπό τη διοίκηση των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Η μεγάλη επιβατική κίνηση και η υψηλή προμήθεια καθιστούν μη ελκυστική την πλατφόρμα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην ηλεκτροκίνηση στρέφεται η BEAT, σχέδια για επιδοτήσεις σε οδηγούς

Με δεδομένη την απόφαση της κυβέρνησης όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να είναι ηλεκτρικά από το 2025, η εταιρεία παρουσίασε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών της με τις εταιρίες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κυνηγούν ταλέντα της πληροφορικής οι ισχυροί των τηλεπικοινωνιών

Νέο κέντρο πληροφορικής και λογισμικού «στήνει» στη Θεσσαλονίκη η μητρική του ΟΤΕ, Deutsche Telekom. Η Vodafone δημιούργησε κόμβο τεχνολογίας στην Κρήτη και σχεδιάζει άλλους τρεις σε ελληνικές πόλεις.
online, trofima, emporio, delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνονται οι ισχυροί του delivery και απειλούν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ

O κλάδος του quick commerce θέλει να «κλέψει» μερίδια από τα σούπερ μάρκετ και επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου των dark stores και φυσικών σημείων, με Wolt και E-food να δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά.