ΓΔ: 942.46 -1.58% Τζίρος: 100.43 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Στην ηλεκτροκίνηση στρέφεται η BEAT, σχέδια για επιδοτήσεις σε οδηγούς

Με δεδομένη την απόφαση της κυβέρνησης όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να είναι ηλεκτρικά από το 2025, η εταιρεία παρουσίασε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών της με τις εταιρίες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia.

Τη στήριξη των οδηγών - συνεργατών της, μέσα από μια σειρά προνομιακών συνεργασιών για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ανακοίνωσε η ΒΕΑΤ, η εφαρμογή κλήσης ταξί. Με συνεργασίες που ρίχνουν το κόστος απόκτησης ακόμα και κάτω από 10.000 ευρώ σε συνδυασμό με τα νέα κυβερνητικά κίνητρα, η ψηφιακή πλατφόρμα επιχειρεί να βοηθήσει τους συνεργάτες της να επενδύσουν σε νέα οχήματα, αφαιρώντας ρύπους από το κέντρο της πόλης.

Ειδικότερα, έχοντας ήδη δημοσιεύσει τη στρατηγική επιλογή να μηδενίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των διαδρομών της στην Ελλάδα, μέχρι το τέλος του 2025, η ΒΕΑΤ παρουσίασε το πακέτο συνεργασιών της, με στόχο η αγορά και λειτουργία ενός ηλεκτρικού ταξί να καταστεί προσιτή.

Με δεδομένη την απόφαση της κυβέρνησης όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να είναι ηλεκτρικά από το 2025, η εταιρεία παρουσίασε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών της με τις εταιρίες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia, μέσα από τις οποίες 1.000 οδηγοί - συνεργάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν συγκεκριμένα προνόμια πρασινίζοντας την πόλη. Για τους 100 πρώτους συνεργάτες της που θα επενδύσουν σε ηλεκτρικό όχημα, θα επιδοτήσει η ίδια το κόστος αγοράς και μελέτης της εγκατάστασης των φορτιστών. Η FREE NOW, κοινοπραξία των BMW Group και Daimler AG για τις αστικές μεταφορές μέρος της οποίας είναι και η BEAT, προχωρά σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη σε βάθος πενταετίας, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς, ώστε να κάνουν τη μετάβαση στους μηδενικούς ρύπους.

Προκειμένου να καλύψει το αυξημένο ενδιαφέρον για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δημιουργήθηκε ειδική ομάδα ΒΕΑΤ EV experts, στους οποίους οι οδηγοί μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες αλλά και δεδομένα για το πόσο συμφέρουσα είναι η επένδυση σε οχήματα μηδενικών ρύπων.

Παρουσιάζοντας την πρωτοβουλία και τη γενικότερη στρατηγική της εταιρείας στην Ελλάδα, η Γενική Διευθύντρια της ΒΕΑΤ Άσπα Τοπαλίδου ανέφερε ότι η μετάβαση σε μια εποχή μηδενικών ρύπων αποτελεί για τη ΒΕΑΤ και τη FREE NOW στρατηγική επιλογή. Πιστεύουμε σε μια τεχνολογία με κοινωνικό αποτύπωμα, που θα βοηθήσει τις πόλεις να γίνουν περισσότερο βιώσιμες, προσφέροντας στους πολίτες εναλλακτικές επιλογές μετακίνησης, αφήνοντας το ΙΧ στο σπίτι. Για το λόγο αυτό, στεκόμαστε έμπρακτα δίπλα στους οδηγούς - συνεργάτες μας και καλούμε και άλλες επιχειρήσεις να συστρατευτούν σε αυτή την προσπάθεια. Ο μετριασμός των συνεπειών της Κλιματικής Αλλαγής είναι μια προσπάθεια που απαιτεί συνέργειες και γι' αυτό χαιρετίζουμε τη διάθεση της Πολιτείας να ενισχύσει τα κίνητρα μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Δεν αρκεί μόνο αυτό όμως. Η Ελλάδα πρέπει αφενός να συμπλεύσει με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες αποκτώντας ένα σύγχρονο και βιώσιμο πλαίσιο αστικών μετακινήσεων και αφετέρου, να δοθεί έμφαση στις νέες on demand μορφές κινητικότητας. Η ΒΕΑΤ, συμπληρώνοντας δέκα χρόνια καινοτομίας, είναι έτοιμη να φέρει και στην Ελλάδα την επόμενη ημέρα των μετακινήσεων, στην οποία η FREE NOW πρωταγωνιστεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ανέφερε.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Beat: Πώς «θόλωσε» το success story, γιατί την εγκαταλείπουν οι οδηγοί

Μεγάλο αριθμό οδηγών έχασε η Beat μετά την αλλαγή πολιτικής που ακολούθησε υπό τη διοίκηση των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Η μεγάλη επιβατική κίνηση και η υψηλή προμήθεια καθιστούν μη ελκυστική την πλατφόρμα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στρατηγικές συνεργασίες της ΔΕΗ για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Η ΔΕΗ θα εξετάσει πιθανές συνέργειες με τις Fraport, Beat και ΑΒ Βασιλόπουλος στο πλαίσιο της δημιουργίας του μεγαλύτερου δικτύου σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Beat στην Επ. Ανταγωνισμού κατά του νόμου Σπίρτζη

Η εταιρεία ζητά την παρέμβαση της Επιτροπής καθώς ο νόμος απαγορεύει στις εταιρείες διαμεσολάβησης να προσφέρουν μειωμένες τιμές και τις εξομοιώνει με εταιρείες μεταφορών με την απειλή εξοντωτικών προστίμων.