ΓΔ: 1455.48 0.03% Τζίρος: 100.39 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Ο κ. Π. Γεωργιόπουλος CEO της Nova και ο κ. Μιχάλης Αναγνωστάκος, CMO της Nova

Άγγιξε το 100% το μερίδιο της Nova στις νέες συνδέσεις κινητής

Η επιθετική εμπορική πολιτική της εταιρείας αποδίδει καρπούς. Δεν έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για τα οικονομικά της αποτελέσματα. Λανσάρει νέο κινητό 5G, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέα προϊόντα.

Με ταχείς ρυθμούς κατακτά μερίδια αγοράς στην κινητή η Nova έχοντας συμπληρώσει τους πρώτους εννέα μήνες της επιθετικής εμπορικής πολιτικής της. Παράλληλα ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος συνεχίζει τις επενδύσεις του για την ανάπτυξη των δικτύων, ενώ λανσάρει για πρώτη φορά branded κινητό 5G με στόχο να διευρύνει την διείσδυση των δικτύων νέας γενιάς.

Την ικανοποίησή τους εξέφρασαν τα στελέχη της Nova για την πορεία της εταιρείας μετά και την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Wind, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Παναγιώτη Γεωργιόπουλο να σημειώνει ότι η νέα Nova αποτελεί τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο πάροχο στην κινητή και την συνδρομητική τηλεόραση καταγράφοντας ισχυρή αύξηση των συνδρομητών.

Βάσει των στοιχείων που παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου, ο επικεφαλής της Nova Παναγιώτης Γεωργιόπουλος το 100% των νέων συνδέσεων (market net adds) κινητής στο πρώτο εξάμηνο του 2023 ήρθαν στη Nova, καθώς από τις 76.682 νέες συνδέσεις στην κινητή, οι 76.000 ήταν στη Nova που έφτασε πλέον τους 3,2 εκατ. συνδρομητές κατέχοντας το 21,6% της αγοράς.

Αντίστοιχα σημαντική είναι η επιτυχία που κατέγραψε και στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, με τη Nova να καταφέρνει να προσελκύσει το 60% των καθαρών νέων συνδέσεων του πρώτου εξαμήνου. Ειδικότερα, όπως εξήγησε ο κ. Γεωργιόπουλος από τις 63.000 νέους πελάτες συνδρομητικής στο πρώτο εξάμηνο, οι 38.000 ήρθαν στη Nova που έχει φτάσει πλέον τους 425.000 συνδρομητές κατέχοντας κάτι παραπάνω από το 30% της αγοράς. Τα στελέχη της Nova ανέφεραν την ικανοποίηση τους για την ανάπτυξη της συνδρομητικής σημειώνοντας σε ερώτηση που έθεσε το BD ότι τα χρήματα που έχουν πέσει τον τελευταίο χρόνο για την διασφάλιση τηλεοπτικών δικαιωμάτων «έχουν πιάσει τόπο και δημιουργούν ένα θετικό μομέντουμ που αναμένεται να συνεχιστεί το επόμενο διάστημα».

Σταθερά παρέμειναν τα μεγέθη της Nova στη σταθερή τηλεφωνία με την εταιρεία να κατέχει το 26% της αγοράς έχοντας 1,2 εκατ. πελάτες.

Ο κ. Μιχάλης Αναγνωστάκος, CMO της Nova, σημείωσε: «Πριν από εννέα μήνες, παρουσιάσαμε τη νέα Nova, με πελατοκεντρική προσέγγιση  δεσμευόμενοι για αναβαθμισμένες υπηρεσίες με προσιτές τιμές και διαφάνεια. Σήμερα, είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε την προσέγγιση μας να αποδίδει καρπούς με τη Nova να γίνεται ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος στην κινητή τηλεφωνία και τη συνδρομητική τηλεόραση στην χώρα».

Ωστόσο άγνωστο παραμένει το οικονομικό όφελος από την σημαντική αύξηση που καταγράφει η Nova, μετά από την ιδιαίτερα επιθετική εμπορική πολιτική που ακολούθησε και οδήγησε και τους υπόλοιπους παρόχους να χαμηλώσουν σημαντικά τις τιμές τους τον τελευταίο χρόνο, καθώς η εταιρεία επιμένει να μην αποκαλύπτει τα οικονομικά στοιχεία καθώς και το ARPU των συνδρομητών.

Συνεχίζονται οι επενδύσεις στα δίκτυα παρά τις δυσκολίες

Την προσήλωση της εταιρείας στις υποδομές και επενδύσεις υπογράμμισε ο κ. Γεωργιόπουλος, που δήλωσε ότι το δίκτυο 5G της Nova καλύπτει μέχρι στιγμής το 65% της ελληνικής επικράτειας με την εταιρεία να στοχεύει η κάλυψη να φτάσει το 75% μέχρι το τέλος του χρόνου και στο 99% μέχρι το τέλος του 2024, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι το κόστος της ανάπτυξης των δικτύων και η ενεργειακή κατανάλωση που φέρνουν μαζί τους έχουν εκτοξευτεί εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων και της ενεργειακής κρίσης που υπήρξε την περασμένη χρονιά.

Παράλληλα, η Nova θα ρίξει μεγάλο βάρος στην ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, καθώς μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί περί τις 190.000 γραμμές, και αναμένεται ότι θα φτάσουν τις 250.000 στο τέλος του 2023 και θα έχουν διπλασιαστεί μέχρι το τέλος του 2024 φτάνονται τις 500.000. Η εταιρεία ήδη τρέχει έργα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Μεγαλόπολη, Καλαμάτα, Λουτράκι, ενώ θα ξεκινήσουν έργα σε ακόμα 5 περιοχές μέχρι το τέλος του χρόνου.

Ήδη έχουν υλοποιηθεί περί τα 400 εκατ. ευρώ από το επενδυτικό πλάνο ύψους 2 δισ. ευρώ που είχε ανακοινώσει την περασμένη χρονιά η εταιρεία, με τα χρήματα αυτά να κατευθύνοντας στο περιεχόμενο τα δίκτυα και στο δίκτυο λιανικής, όπως σημείωσε ο επικεφαλής της Nova, που υπενθύμισε ότι η United Group αποτελεί τον τέταρτο μεγαλύτερο επενδυτή της χώρας από το 2020 μέχρι σήμερα έχοντας επενδύσει στην Ελλάδα 1,8 δισ. ευρώ.

Επίσης η εταιρεία συμμετέχει ενεργά στα έργα ψηφιοποίησης που τρέχουν μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, με την εταιρεία να στοχεύει να βάλει και αυτή το λιθαράκι της στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, όπως τόνισε ο κ. Γεωργιόπουλος.

Νέο 5G smartphone από Nova, ετοιμάζονται κι άλλα προϊόντα

Με στόχο την αύξηση της διείσδυσης στα δίκτυα 5G και την καλύτερη εμπειρία του πελάτη, η Nova παρουσίασε επίσης και το νέο Nova 5G smartphone, που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την κινεζική εταιρεία ΖΤΕ. Θα κοστίζει 165 ευρώ αποτελώντας ένα από τα φθηνότερα κινητά της κατηγορίας του, ενώ στο πλαίσιο του λανσαρίσματός του, το τηλέφωνο διατίθεται δωρεάν στους συνδρομητές του προγράμματος Unlimited All, ενώ θα έχει τρία χρόνια εγγύηση .

Τα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν οθόνη 6,52 ιντσών HD+, διπλή κύρια κάμερα 50 megapixel, οκταπύρηνο επεξεργαστή, ενσωματωμένη μνήμη 128GB, μνήμη RAM 4GB, μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και υποστήριξη NFC για ανέπαφες πληρωμές μέσω τηλεφώνου.

Όπως ανέφεραν τα στελέχη της Nova, η κίνηση αυτή στοχεύει να αυξηθεί το ποσοστό των καταναλωτών που διαθέτουν 5G smartphones, ώστε να αποδώσουν καρπούς οι επενδύσεις στα 5G δίκτυα, και άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξουν στη συνέχεια κι άλλες branded Nova συσκευές που θα εξυπηρετούν την συνδεσιμότητα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

nova
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Ν. Σταθόπουλος επιβεβαίωσε το «τέλος εποχής» της BC από τη Nova

Ο επικεφαλής της BC Partners ανέφερε ότι πριν μια εβδομάδα οι τράπεζες που έχουν αναλάβει τη διαδικασία έστειλαν NDA (συμφωνία εμπιστευτικότητας) σε πάνω από 30 στρατηγικούς επενδυτές ή fund και υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλλάζει τον τηλεπικοινωνιακό χάρτη η επιτάχυνση για το δίκτυο της ΔΕΗ

Η ΔΕΗ θέλει να αναδειχτεί ως ισχυρός ανταγωνιστής του ΟΤΕ στη χονδρική και φέρνει πίεση στις τιμές. Ήδη έχει υλοποιήσει 140.000 συνδέσεις οπτικής ίνας σε 12 δήμους της Αττικής και προχωρά τα έργα σε πολλές πόλεις.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι πρώτες αυξήσεις τιμών στην κινητή και οι μειώσεις στο γρήγορο ίντερνετ

Η Vodafone περνάει ανατιμήσεις στην κινητή από την 1η Απριλίου, δεν ακολουθούν προς το παρόν ο ΟΤΕ και η Nova. Νέα πακέτα με χαμηλότερες χρεώσεις για συνδέσεις οπτικής ίνας ανακοίνωσε ο ΟΤΕ.
tileorasi-tv-kanalia-leukes perioxes
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ποιος ήταν ο νικητής του 2023 στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης

Οι πάροχοι είδαν τον αριθμό των συνδρομητών να αυξάνεται το 2023 παρά τις οικονομικές προκλήσεις, τον ανταγωνισμό του streaming και την πειρατεία. Ποια ήταν η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αύξηση συνδρομητών.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πόλεμος τιμών στις τηλεπικοινωνίες φέρνει πιέσεις στα έσοδα των παρόχων

Ο έντονος ανταγωνισμός που επέστρεψε στην αγορά, έχει βάλει δύσκολα στους παρόχους που βλέπουν τα έσοδα να βαλτώνουν. Μοναδικό στήριγμα η κινητή που διατηρείται σε ανοδική πορεία.